4 работи кои влијаат на здравјето на очите

Заспивање со контактни леќи

oci-leki

Иако постојат и типови на леќи кои од FDA се одобрени да се носат и додека спиете, оптометристите велат дека тоа може да е ризично. Според некои студии ризикот од развивање на корнеален улцер е 10 до 15 пати поголем кај оние кои ги носат леќите постојано, отколку кај оние ги носат само денски. Со носење на леќи за време на спиењето, рожницата се изложува на помалку кислород што е може да предизвика инфекции и развивање на бактерии.

Доколку се случи да заспиете со леќи (особено со онакви кои не се наменети за тоа), не ги вадете веднаш, бидејќи доколку окото ви е суво, постои опасност заедно со леќата да го извадите и горниот слој од рожницата. Почекајте 20 до 30мин. и мокрете ги леќите со вештачки солзи пред да ги извадите.

Допирање и триење на очите

trienje-oci

Доколку се случи да ве чешаат очите и морате да ги протриете, внимавајте очните капаци да ви се затворени и да ја допирате само надворешноста на окото. Внимавајте и да не триете пресилно, бидејќи тоа може да доведе до пукање на крвните садови и воспалување.

Уште една причина да не ги допирате очите директно е опасноста од пренесување на бактерии од рацете врз влажната мембрана која ги заштитува, бидејќи таа нуди одлични услови за нивно растење.

Целодневно (и ноќно) гледање во екран

smartphone2

Екраните на компјутерите, таблетите и смартфоните емитираат сина светлина, за која некои доктори сметаат дека е штетна како и ултравиолетовите сончеви зраци. Покрај тоа, фокусирање на било што со часови може да предизвика главоболки и на замор на очите.

Доколку веќе сте обврзани (ради работа или нешто друго) подолг временски период да гледате во екран, следете го правилото 20-20: за секои 20 минути гледање во екран, направете пауза од 20 секунди и за тоа време гледајте во далечина, фокусирајќи го погледот на нешто друго, и постојано трепкајте.

Заспивање со шминка

spienje

Ова може да доведе до иритација на кожата, акни, па дури и до болни испакнатини кои можат да се појават на и околу очните капаци. Тука спаѓаат и вештачките трепки, чие лепило може да влезе во рожницата и да доведе до нејзино воспалување.

Дали е опасно да ги депилирате сраминте влакна од вашето тело?

Во последните неколку години, депилацијата на интимните делови е примарна работа на секоја жена, но дали е тоа навистина добро?

Експертите препорачуваат дека поради здравјето не треба да ги отстрануваме срамните влакна.

Се испоставува дека се што имаме на телото има некаква функција, а судејќи по се интимните влакна имаат улога на спречување страни тела. Тоа е некој вид на филтер, која спречува иритација во тој дел и помага во регулација на телесната температура.

Со други зборови ние сме помалку заштитени од инфекции. А со тоа се подразбира дека хигиената на срамните влакна треба редовно да се одржува, инаку ќе бидат бескорисни.

Самоздравје.мк

ЈАДЕТЕ ЦРНО ЧОКОЛАДО - Придобивките се огромни

Во 100 грамови црно чоколадо со 70 проценти какао има околу 570 калории, 9 грама протеин, 33 грама јаглехидрати, 42 грама масти и дури 12 грама влакна.

Се повеќе истражувања ги потврдуваат позитивните ефекти на црното чоколадо за здравјето и го отстрануваат од листата на „забранети“ намириници.

Во 100 грамови црно чоколадо со 70 проценти какао има околу 570 калории, 9 грама протеин, 33 грама јаглехидрати, 42 грама масти и дури 12 грама влакна.

Чоколадото е богато со минерали како што се магнезиумот (200 милиграми во 100 грама чоколадо), железо (11 милиграми во 100 грама чоколадо), калиум (околу 700 милиграми во 100 граа чоколадо), фосфор и манган, а содржи и мала количина на витамин Б-комплекс.

Бидејќи е многу калорично, црното чоколадо треба да се конзумира во мали количини – најдобро 10 до 30 грама дневно.

СВЕТОТ ПОЛУДЕ ЗА ОВАА ДИЕТА - За 4 недели слабеете и до 15 килограми

Оваа диета е уште една од многуте кои на здрав начин ја регулираат исхраната. Имено, оваа диета потекнува од Бразил, а основата се состои од овошје и зеленчук. Истата треба да ја држите до 4 седмици, по што се прави пауза од 2 седмици.

ПОНЕДЕЛНИК

Појадок: 1 портокал, 1 банана i чаша цеден портокал.

Ужина: Чаша цеден портокал, тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варена риба, 100г. салата со сушено овошје.

Вечера: Исто како доручек.

Пред спиење: Чаша цеден портокал, двопек.

ВТОРНИК

Појадок: 1 варено јајце, чаша сок од јаболко.

Ужина: Тост со раст.кашкавал, чаша сок од јаболко.

Ручек: 100г. варено месо, 2 варени компири (без сол), зелена салата.

Вечера: 200г. варена риба, 1 варено јајце, зелена салата, 50г. грашок.

Пред спиење:  1 Чаша сок од јаболко, двопек.

СРЕДА

Појадок: 1 чаша млеко со ниска масленост, 1 парче двопек.

Ужина: 100г. немасно сирење.

Ручек: 100г. ориз, 150г. свежа зелка со лимон.

Вечера: 100г. варено телешко месо, 1 јаболко, зелена салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко и тост.

ЧЕТВРТОК

Појадок: Чаша сок од ананас, 60г. ананас.

Ужина: Чаша сок од ананас и тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варено пилешко месо, парче сирење и портокал.

Вечера: 2 варени компири (без сол), 150г. салата од рендан морков со цеден лимон или портокал.

Пред спиење: Чаша сок од ананас, двопек.

ПЕТОК

Појадок: Чаша сок од јаболко и тост со раст. кашкавал.

Ужина: 1 јаболко, 1 портокал.

Ручек: 150г. варена риба, 2 мали варени моркови.

Вечера: 1 чинија супа од зеленчук (или рибина чоркба), мало парче р'жан леб.

Пред спиење: Чаша сок од портокал и двопек.

САБОТА

Појадок: Чаша сок од јаболко, 1 парче двопек.

Ужина: 150g салата од рендано цвекло.

Ручек: 1 чинија супа од зеленчук, печурки или рибина чоркба со мало парче р'жан леб.

Вечера: 100г. пржени печурки, 100г. овошна салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко, 2 парчиња бисквити.

НЕДЕЛА

Појадок: 1 банана, 1 рака суво грозје.

Ужина: 1 чаша сок од моркови и тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варено телешко месо, 100г. салата од свежа зелка со лук и сок од цеден лимон.

Вечера: 200мл. Телешка чорба, 100г. овошје, зелена салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко, 2 сушени смокви.

Популарно