НИКАКО НЕ ЧЕПКАЈТЕ ГО ОВА: Голема новогодишна фејсбук-измама

Доколку на вашиот профил се појави понуда за да лајкнете и да споделите страница на која стојат чекори за тоа како да ја активирате опцијата „Преглед на годината“, не чепкајте ја, се работи за трик

Секоја година, последната недела од декември Фејсбук на своите корисници им ја овозможува опцијата „Преглед на годината“ (Year in review). Станува збор за видео на кое се одбрани десет фотографии објавени во изминатата година кои се направени по случаен избор во компилација. Но, оваа година постои огромен ризик за оваа опција, се појави опасна мамка! Така, доколку на вашиот профил се појави понуда за да лајкнете и да споделите страница на која стојат чекори за тоа како да ја активирате опцијата „Преглед на годината“, не чепкајте ја, се работи за трик. Еве како изгледа таа лажна страница:

Доколку кликнете дека ви се допаѓа оваа страница, сериозно ја загрозувате вашата безбедност. Сите лични податоци што ги имате на интернет можат да бидат злоупотребени од хакерите.

Потенцираме дека за да ја добиете посакуваната опција „Преглед на годината“, нема потреба да лајкувате или шерувате никаква специјална апликација за тоа. Кога ќе дојде време за тоа, односно последната седмица од декември, Фејсбук сам ќе ви најави дека опцијата е активна и може да уживате во неа.

Се надеваме дека навреме го прочитавте овој совет.

Конечно можете да дознаете кој го гледал вашиот профил на Фејсбук

„Фејсбук“ е најпопуларна социјална мрежа на која милион луѓе коментираат, споделуваат детали од својот приватен и професионален живот и комуницираат. 

Секако, секој од нас сака да знае кој му го посетил профилот, тоа ни е во природата. Затоа, постојат неколку трикови што можат да ви го покажат тоа.

Првата метода е со помош на изворот на кодот (Source Code). За да ја искористите оваа метода, треба да одите на вашиот „timeline“ и со десен клик да одите на „View Page Source“.

Овој чекор ќе ве пренасочи на страница на која ќе видите многу кодови. Со помош на CTRL+F ќе ви се појави мало прозорче на десниот дел од страницата. Во него напишете „InitialChatFriendsLists“ (без наводници). 

Ќе ви излезе листа на броеви што ги претставуваат профилите на вашите посетители. Повторно одете на „Фејсбук“ и пастирајте го профилниот ID, со тоа што пред него мора да ставите „\“. 

За да ви е појасно, погледнете го видеото во продолжение:

Ако не сте задоволни со оваа метода, постои и друга, екстензија за „Гугл“ што можете да ја преземете ТУКА.

Вториот чекор е логирање на вашиот фејсбук-профил. Ќе видите дека се појавил дополнителен таб „Visitor“ на левата алатна лента. Кликнете и ќе ви се појави листа на посетители, заедно со времето кога биле на вашиот профил.

HBO видеотеката промотивно 3 месеци без претплата

Со големо задоволство Вип ја најавува новата услуга за сите корисници на пакетот HBO Premium со која од денеска имаат пристап до HBO видеотеката, промотивно 3 месеци без претплата и добиваат можност да гледаат повеќе од 4.000 наслови на најсовремени филмови и серии од HBO продукцијата, и тоа кога и да посакаат.

Промотивно, сите корисници кои ќе склучат нов или ќе обноват договор за Vip Комбо, добиваат гратис интерактивна телевизија и 3 месеци бесплатно пакет HBO Premium, вклучувајќи ја и целосната HBO видеотека.

По завршување на промоцијата, пакетот HBO Premium ќе продолжи да се наплатува 299 денари месечно.

Услугата HBO On Demand е достапна за сите Vip Комбо корисници кои користат уред за интерактивна телевизија и имаат активирано HBO Premium пакет. Покрај услугата HBO On Demand, пакетот HBO Premium ги вклучува и телевизиските канали HBO, HBO2, HBO3, HBO HD, HBO2 HD, HBO3 HD како и услугата HBO GO.

Понудата е достапна во Скопје, Битола, Прилеп, Кочани, Гостивар, Радовиш, Куманово и Велес, на локации каде постои техничка можност.

Повеќе информации за новата услуга можете да добиете на www.vip.mk или со јавување во Контакт центарот на Вип на  077 1234. 

Фејсбук знае се за вашиот љубовен живот

Социјалната мрежа „Фејсбук“ има изнајмено група научници кои со години ги истражуваат романтичните односи на социјалната мрежа.

Благодарение на нивните истражувања, вештачката интелигенција може да предвиди кога ќе ја почнете вашата следна романтична врска, подобро и од психолог.

Ова е прилично тешка задача со оглед на тоа што многу парови не се склони кон јавни објави на романтичните односи. Секако, „Фејсбук“ со текот на времето научил да ги „чита“ сигналите што кажуваат дека нешто се случува. Стручниот тим го проучува однесувањето на оние што јавно го објавиле нивниот романтичен статус и со помош на вештачката интелигенција слично однесување пронашол кај другите, подискретни парови.

Еве како „Фејсбук“ реагира ако заклучи дека со некоја личност сте прилично блиски:

- Ќе гледате многу повеќе објави;

- Личноста ќе ви се појавува повисоко на вашиот чет-бар;

- „Фејсбук“ ќе ве покани да договорите состанок или да организирате роденденска забава за оваа личност;

- „Фејсбук“ ќе ве потсети што ве спојува и ќе ви понуди да споделите спомени на вашиот профил.

„Фејсбук“ ги чита пораките на заљубените

Фото: Facebook

Речиси сто дена пред промената на љубовниот статус, корисниците почесто ќе ги користат зборовите „љубов“, „слатко“ и „среќа“ или ќе ги објавуваат на ѕидот на саканата личност - во просек две објави на секои 12 дена. Исто така, наместо саркастични и/или депресивни објави, заљубените често објавуваат главно позитивни објави.

„Фејсбук“ ја знае возраста на вашиот иден партнер

Колку е постар корисникот, толку се помали шансите за нивниот следен партнер да е на истата возраст. За 20-годишните, разликата помеѓу партнерите е само 1-2 години. За луѓето над 45 години, просекот е 4-5 години. Но се случуваат исклучоци: Скандинавците повеќе сакаат да излегуваат со врсници, додека белците во Египет избираат жени 8-10 години помлади од нив.

„Фејсбук“ го знае месецот кога ќе сретнете нови познајници

Секоја година во август корисниците додаваат нови пријатели, кои најчесто живеат во други земји. Овој тренд лесно се објаснува. Во август корисниците најчесто одат на одмор.

„Фејсбук“ знае кога ќе го сретнете вистинскиот партнер

Да претпоставиме дека имате 23 години и дека сте одлучиле да го промените статусот во „во врска“. Анализите покажале дека кога две личности остануваат на истиот статус повеќе од 3 месеци, поголема е веројатноста да останат заедно 4 години или повеќе. 

„Фејсбук“ знае кога луѓето најмногу се расправаат

Повеќето парови на „Фејсбук“ раскинуваат помеѓу мај и јули и во февруари. Постои теорија што е поврзана со Денот на вљубените, Нова година и претстојните летни одмори кои луѓето сакаат да ги поминуваат без расправии.

„Фејсбук“ препознава расправија пред раскинување

Една недела пред да заврши врската, корисникот почнува да комуницира поактивно со пријателите и семејството: пишува пораки и остава коментари под објавите. На денот на раскинувањето, бројот на интеракции со другите корисници се зголемува до 225 отсто; ова е поддршката од пријателите и од роднините.

Популарно