Ако пребарувате порно сајтови и видеа, а не сте одјавени од Фејсбук ве очекуваат непријатности

Еве зошто не би требало да бидете пријавени на вашиот Фејсбук налог додека во исто време посетувате сајтови кои нудат порно содржини.

Неодамна пишувавме за тоа дека Фејсбук ги следи своите корисници и нивните оналјн активности за да дознае што ги интересира и за да во следниот период токму тоа им го прикажува во вид на реклами. Претпоставувате, следи и какви порно филмови гледате.

Приватноста и историјата на пребарувањето на вашиот прегледувач не претставуваат никаков проблем за компанијата Фејсбук, особено кога е во прашање голема сума на пари. Фејсбук сака да „скрои“ реклами по вкусот на корисникот. За да тоа биде изводливо, оваа социјална мрежа ги следи онлајн активностите на корисниците. Фејсбук ги користи Like, Share и Login тестерите, како и Фејсбук виџетите за да дојде до овие информации.

На пример, ако подолго време пребарувате информации поврзани со картите за концертот на Колдплеј, Фејсбук ќе ги собере овие информации за да во најкраток можен рок може да ви понуди реклами и други информации во врска со спомнатиот бенд.

Ова веројатно не ги загрижува поголем број од корисниците. Меѓутоа, Like, Share, Login и Фејсбук виџетите исто така може да ги следат активностите на корисниците кои би требале да останат приватни. Ако сајтот кој нуди порно содржини реши да додаде Фејсбук Лајк виџети, Фејсбук ќе знае што гледате и може да очекувате дека во следниот период ќе ве „затрупа“ со реклами кои и не се баш примерни ниту посакувани.

Претставникот на компанијата Фејсбук изјавил :„Собираме информации кога корисниците ги посетуваат сајтовите на третите страни, како и информации од апликациите кои го користат нашиот сервиси“. Фејсбук Like и Share тастерите ги претстави во 2009 година. Програмерите можеле да ги користат на своите сајтови година дена потоа. Две години по претставување, Фејсбук објави дека 25 отсто од сите сајтови на интернетот ги користат Фејсбук тастерите на своите страни, пишува Neon Nettle.

Ќе се бришат милиони сметки на Gmail

Ако имате неактивна сметка што сакате да ја зачувате, сè уште имате време да го сторите тоа.

Google уште во мај објави дека ќе започне со бришење на сметките кои се неактивни две или повеќе години.

Пред ова, компанијата би ја бришела само содржината зачувана на сметката, а не самата сметка. Промената би требало да ја зајакне безбедноста, бидејќи неискористените сметки се подложни на компромитирање.

Google соопшти дека бришењето ќе започне во декември 2023 година, што е само еден месец од сега.

Ако имате неактивна сметка што сакате да ја зачувате, сè уште имате време да го сторите тоа. Технолошкиот гигант го започнува процесот во фази, почнувајќи со сметки кои се креирани и никогаш повеќе не се користат.

Одлуката за бришење се однесува само на личните сметки, но не ги вклучува сметките од организации како што се училишта и бизниси. 

Ватсап наредниве недели овозможува два профила на еден телефон

За луѓето кои имаат приватен и деловен профил на „Ватсап“ или пак два профила од иста природа, наскоро нема да им требаат два мобилни телефона.

Апликацијата ќе им овозможи на своите корисници да имаат два профила на еден уред. Но, условот е корисникот да има два телефонски броја или мобилниот телефон да поддржува е-СИМ или двојна т.е. повеќенаменска СИМ-картичка.

Од „Ватсап“ велат дека сега веќе нема да треба да се одјавите од еден профил за да влезете во друг, туку ќе биде овозможен истовремен пристап до двата профила. За тоа се бира опцијата „Сетингс“ во апликацијата, се кликнува на стрелката до името и се бира „Додај профил“.

Секој профил има посебни поставки за приватност, па може да се избере примање известувања само од една сметка. Ова е полезно доколку корисникот е на одмор и не сака да добива пораки од работа.

Годинава претходно на корисниците им беше дадена можност да пристапат до еден профил од повеќе уреди. Новото ажурирање ќе пристигне на уредите со „Андроид“ наредниве недели.

Икс воведува опции кои корисниците долго време ги посакуваа

Социјалната мрежа Икс почна да ја воведува услугата за аудио и видеоповици. Опциите може да се најдат во делот „Поставки“ за „Директни пораки“, а новите функции може и да се исклучат.

Оваа новина во август ја најави извршната директорка Линда Јакарино, истакнувајќи дека ова е само чекор во еволуцијата на платфрмата кон тоа да стане „апликација за секого“, исто како што напомна и сопственикот Илон Маск.

Корисниците ќе имаат можност да изберат опција за одобрување повици само од одредени корисници, по избор.   

Популарно