Вие кои стистакате лајкови на Ина Многуфина сте изместени умови

Се започна со македонскато изненадување на Евровизија. Јавното обелоденување дека Јана е трудна и подоцна запросувањето од страна на нејзиното момче. Ина Многуфина реши да го критикува тимот на МРТВ за ваквиот настап, по што колегие од Story.mk стапија во контакт со шефицата на делегацијата на Македонија за да добијат одговори.

Целата статија ТУКА. 


Откако Мери Попова ги навреди следбениците на Ина,  следеше одговор на Фејсбук од Ина Многуфина во нејзин стил.

„Шефице Сери Поповска, на кого ти му кажуваш дека се изместени умови и ненормални? На тие што плаќаат радиодифузна такса? Која си ти да го вреѓаш народот кој те плаќа шуго една! Да ти објаснам јас сеа некои работи ако можеш да ги разбереш со твојот капацитет. Ти патуваш со парите на народот, на тие со изместените умови, секоја година со околу 179000 евра пари на народот! Тој истиот народ што го извршувате за РДТ за да можете плата да земете! Овие изместени умови не живеат од тебе ти живееш од нив мизеријо една! Ти ќе вреѓаш народ? Оди работи приватно и никој нема да бара отчет од тебе додека ми ја претставуваш државата со куп наши пари секоја година ќе понесеш одговорност! Секоја година ги горите пеачите и се криеш од одговорност, оваа година реши приватен момент на Јана да го прикажеш на национално ниво и што очекуваше дека луѓето нема да реагираат? Требаше да предвидиш што ќе се случи, а не да дозволиш Јана да го јаде хејтот, а ти да дремеш таму па уште "јас објаснувам на моите претпоставени"! Каде со таа арогантност на шалтеруша, народот те плаќа! Прва година некој те чепка и одма вреѓаш! Што е, криеш нешто? Да не е забрането да прашаме шо праите со нашите пари? Парите на овие извртени умови! Каде се парите од сите години фејлови на Евровизија? Се изнашета ли таква неспособна да донесеш резултат некаков? Што седиш уште таму коа не сме у финале? Да не ви фалат пари да ви допратиме да поседите до афтерот? Секој ден собираме пари по социјални мрежи за болни луѓе, за помош, тие пари од МРТВ може некому многу да му помогнат! Тебе Сери нема да ти помогнат, џабе е толку шетање со наши пари, немаш научено дека народот го претставуваш и земјата, тој истиот што те плаќа, а ти го вреѓаш! Кој те пушти земјава да ја претставуваш, сеа ми се јасни и резултатите за сите години! Мизеријо една, ти ќе вреѓаш народ!!!!“

(Видео) Тамара Грујеска заврши на 12-тото место на детската евровизија

Македонската претставничка на детската евровизија, Тамара Грујеска, во Ница, Франција, се пласира на 12-тото место.

Франција втортпат по ред победи на музичкото натпреварување, овој пат со Зое Клозир и песната Coeur („Срце“).

Шпанија заврши на второто место, а Ерменија на третото.

(Видео) Последната песна на „Битлси“ излегува во ноември

Цели 53 години по расформирањето, славниот британски бенд „Битлси“ се враќа во ноември со песна снимена со помош на вештачка интелигенција, која го извлече вокалот на Џон Ленон од стара снимка и на тој начин практично повторно ја обедини легендарната четворка.

Употребата на вештачка интелигенција овозможи миксирање песна преземена од демо-снимка на Џон Ленон. Во оригиналното демо беа додадени снимките на електрична и акустична гитара од Џорџ Харисон од 1995 година, пред неговата смрт во 2001 година. Песната беше завршена минатата година во студио во Лос Анџелес со мешање на тапаните на Ринго Стар, пијаното и басот на Пол Макартни.

Двајцата преживеани членови на бендот, Пол Макартни и Ринго Стар, во четвртокот најавија дека новата нумера Now and Then („Сега и тогаш“) ќе биде објавена на 2 ноември.

Песната е создадена врз основа на демо-снимка што Ленон ја направил во својот стан во Њујорк. Четиринаесет години по убиството на Ленон (1980), неговата сопруга Јоко Оно им подари на другите членови на бендот снимка на вокал и пијано.

Подоцна тие ја обработија, но никогаш не можеа да ја објават бидејќи досегашната технологија не дозволуваше гласот на Џон Ленон да се истакне со задоволителен квалитет. Ова сега е возможно, а беше поттикнато од документарната серија Get Back во режија на Питер Џексон (2021).

Режисерот на трилогијата „Господарот на прстените“ користел нова технологија за да го извлече гласот на Ленон од аудиолентата и да го одвои од пијаното.

Прогласени најдобрите албуми во историјата на жанрот

Оваа година се навршуваат 50 години од создавањето на хип-хопот, а популарниот музички портал Consequence of Sound по овој повод ги објави 50-те најдобри хип-хоп албуми на сите времиња.

На врвот на листата се најде современиот класик To Pimp a Butterfly на Кендрик Ламар.

„Кендрик Ламар брзо се етаблира како еден од најважните гласови на својата генерација, со неговиот трет студиски албум To Pimp a Butterfly на кој се наоѓа црнечка протестна песна која ги дефинира последниве години – тоа е песната Alright,“ наведено е во објаснувањето за изборот.

„Излегувајќи непосредно пред почетокот на хаотичната кандидатура на Трамп, има моќ да донесе пофалби за доброто што се случува во животoт на црнците, како и незадоволство од системите кои секојдневно ги изневеруваат. Среде демонстрациите кои бараа одговори за Сандра Бланд, Филандо Кастил и разни други полициски убиства, Аllright беше спасот што нè однесе низ тешките времиња – но тоа не ја дискредитира силата на остатокот од албумот,“ го објаснуваат изборот и додаваат: „Секоја генерација има право на свој најголем хип-хоп албум, а овој е наш“.

На второ место се најде легендарниот албум The Miseducation of Lauryn Hill на пејачката Лорин Хил, а потоа следува It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back на пионерите на овој жанр, бендот „Паблик енеми“.

Во првите 10 се Supa Dupa Fly на раперката Миси Елиот, класикот Enter the Wu-Tang (36 Chambers) на бендот „Ву-танг клан“, Stankonia на бендот „Ауткест“, Reasonable Doubt на раперот Џеј Зи, The Low End Theory од A Tribe на бендот „Трајб колд квест“, „2001“ на Др. Дреј и My Beautiful Dark Twisted Fantasy на Канје Вест

Популарно