ФОТО: Јадела како луда, додека еден ден момчето ни рекло...

Дебелината е проблем на многу млади луѓе низ светот. Една од била и Аманда Хаган (21) од Калифорнија. Таа уживала во брзата храна, не обрнувајќи внимание како таа храна се одразува на нејзината килажа, се до моментот кога дечко и не и кажал една многу важна работа.

Нејзината неумереност во исхрана била изразена и во бројки. Дневно внесувала дури 3.000 калории. На списокот забранети производи немало ни една ставка.

Килограм по килограм, стигнала до бројот 75, што за нејзината градба е голема цифра. Не ни приметувала дека работите излегле од контрола.

А, потоа дечко и и рекол дека прејадувањето е потполно погрешно и дека со таков стил на живот не може да биде среќна.

Тоа било како отрезнување за неа. Решила да се откаже од брзата храна, а промените во исхраната за брзо се одразиле на нејзиниот изглед.

Додека кога почнала да вежба, резултатите се дуплирале. Студентката од Калифорнија денес е една згодна девојка.

Како да се справите со хроничниот замор?

И покрај спиење и одморање повторно чувствувате замор. Тоа значи дека телото испраќа аларм кој не треба да биде игнориран.

Сите знаат дека е препорачливо да се пие два литра вода на ден. Недостатокот на течност предизвикува главоболки, промени во расположението и замор? Овие несакани ефекти предупредуваат за дехидратација на телото. Ако не сакате чиста вода, експертите советуваат вода помешана со исцеден сок од лимон. Задржи шише или чаша вода секогаш под рака и го вдишуваме otpijte без оглед на тоа дали сте се чувствуваат жеден, или не.

Витамин Б12, освен што е задолжен за создавање на црвени крвни зрнца, задолжен е и за невроните кои го носат кислородот до мозокот.

Да се ​​надокнади овој витамин потребно е во исхраната да бидат вклучени производи од животинско потекло, како што се црн дроб, јајца, риба, месо, млечни производи, особено сирење, житарици.

Повеќето жени знаат дека недостаток на железо или анемија предизвикува зголемен замор и исцрпеност, но истиот ефект го има и вишокот железо.

Нема да погрешите ако во исхраната внесете повеќе производи со железо. Но, и исхрана богата со витамин Ц кој помага во разградувањето на железото. Тоа се производи од животинско потекло, зеленчук како што е цвеклото, мешунки и ореви.

Недостатокот на физичка активност исто така доведува до замор, кој станува хроничен замор. Работниот ден носи многу стрес кој потоа го носите дома. Резултатот е исцрпеност и преоптовареност на телото а тоа преминува во замор.

Поради него, Јапонците се здрави и живеат најдолго

Може да се каже дека докторот Shigeaki Hinohara е одговорен за долговечноста на Јапонците, затоа што неговите совети придонеле неговиот народ да живее среќно и квалитетно.

Тој почина на 18 јули, 2017 година, на 105 години, а во наследство на целиот свет оставил вредни сознанија за мистериозната тајна на долг живот.

Сакате да ја доживеете стотата и тоа во добра форма на здраво тело и дух? Можно е и тоа го покажа со својот пример. Тој го посветил својот живот за постигнување на долговечноста на нацијата.

Тој помогна да се воспостави медицински систем благодарение на кој Јапонците станале еден од најдоловечните народи во светот. Речиси до неговата смрт тој работел во болница, лекувал пациенти и предавал на студентите на универзитетите.

Еве неколку негови совети за долг, здрав и квалитетен живот:

1. Енергија доаѓа од фактот дека се чувствуваме добро, а не од здрава исхрана и многу спиење

“Сите се сеќаваме како деца, кога се забавувавме, често заборававме да јадеме или да спиеме. Верувам дека можеме да го задржиме тој став и како возрасни – најдобро е да не се уморува телото со многу правила, како што се ручекот и спиењето”, објаснува лекарот. Најважно за виталноста е да се чувствуваме задоволни и исполнети. Да се забавуваме – на тоа треба да се поработи, а не да се оптеретуваме со тоа кога ќе јадеме и кога ќе спиеме.

2. Вардете се од дебелината

Докторот Hinohara постојано потенцирал дека сто годни доживуваат луѓе кои немаат прекумерна тежина и затоа треба да се обрне внимание на тежината и на физичката кондиција. Не треба да сте оптоваретувме со начинот на исхрана, но сепак треба да се внимава да не се прејадуваме. Тој за појадок пиел кафе, чаша млеко и сок од портокал со лажица маслиново масло. Верувал дека маслиновото масло е одлично за крвните садови и кожата. За ручек јадел млеко и кекси, а често го прескокнувал ручекот кога бил премногу зафатен. За вечера јадел зеленчук, риба и ориз. Двапати неделно јадел говедско месо.

3. Планирајте однапред

Секогаш имал целосна програма за година нанапреда, па дури планирал уште повеќе за во иднината. Според тоа, како што вели, навистина со нетрпение ги очекува Олимписките игри во Токио во 2020. Но за жал, не ги доживе, но неговиот став кон животот и плановите кажуваат каков оптимист бил, што е исто така важна ставка за долговечност.

4. Не мора да се пензионирате, ако не сакате

“По 65-тата почнав да волонтирам. Предавам и ги посетувам пациентите, дури и по 18 часа на ден, и уживам во секоја минута од својата работа,” говори Hinohara. Ако некој сака да направи повеќе, нека работи. Во колку некој сака да работи повеќе, нека се пензионира и нека посвети на она што сака да работи.

5. Споделете ги знаењата и вештините со другите

Hinohara одржувал секоја година околу 150 предавања. Им предавал на сите, од најмладите деца во училиште, до сериозните бизнисмени и доктори. Секогаш стоел додека зборувал, а предавања понекогаш траеле и до 90 минути. Спомна дека стоењето го прави силен.

6. Не верувајте на сѐ што докторот ви кажува

Тој сметал дека лекарите не можат да ја излечат секоја болест, и секој пациент. Им предлагал на луѓето на кои лекарот им препишувал терапија да го прашаат дали истото би им го препорачал на своите блиски. Ако одговорот бил негативен, зошто да се изложуваат на непотребен стрес и страдања? Верувал дека животните и музиката имаат големо влијание во лекувањето, многу поголемо отколку што смета медицината.

7. Секогаш користете ги скалите и носете го својот багаж и кесите

За да останете здрави и витални, заборавете на лифтовите. Секогаш и секаде одете нагоре по скалите и обидете се да го носите вашиот багаж. Се разбира, Hinohara ги користел скалите и секогаш по една прескокнувал. Скалите и пешачењето се секојдневна вежба за вашето срце и тело.

8. Инспирирајте се секој ден, пронајдете инспирација

Читајте, пронајдете во литературата писатели кои ве инспирираат. Така правел и Hinohara. За него најинспиративна била поемата од Роберт Браунинг. Не мора да се задржите само на литературата. Слушајте музика, уживајте во ликовната уметност, постете ја природата.

9. Болката е мистериозна

Најефективен начин да ја надминете болката е преку забавата. Кога детето ќе се удри ќе плаче сѐ додека вниманието не му го привлече нешто друго. Тогаш ќе заборави на болката. Така треба да работат и возрасните. Болката да ја заборават преку забава. Сметал дека во болниците би требало да се донесат терапевтски кучиња и останати животни, но и музика која ќе им помогне на пацијентите да се справат со болката.

10. Отстранете ги материјалните работи

“Не трошете го животот со акумулација на материјалното и така, кога ќе умрете, нема да го земете со себе,”.

Вчера ми беше дијагностициран рак на дојка, ова беше единствениот симптом!

Шери Родос, мајка на три деца неодамна дознала дека има рак на дојката. Одлучила на Фејсбук да сподели фотографија од еден од симптомите кој ѝ укажал на болеста со цел да им помогне на сите жени ширум светот полесно да ја забележат страшната болест и да се справат со неа на време.

Иако главниот симптом за рак на дојка најчесто е испакнатина, кај Шери се појавило вдлабнување од страната на десната дојка. Бидејќи станува збор за многу ретка појава, ваквиот симптом воглавно поминува незабележано.

Вчера бев дијагностицирана со рак на дојката. Јас сум тотално шокирана бидејќи ова мало вдлабнување (на сликата) беше единствениот симптом кој го имав. Го забележав вдлабнувањето кон крајот на јуни и отидов кај мојот лекар по општа медицина кој ме упати на клиника. Отидов на преглед и скенирање кое го откри присуството на некоја маса, што мамограмот го потврди па истиот ден отидов и на биопсија. Бидејќи немаше човрови не бев загрижена, но резултатите покажаа дека сепак станува збор за рак на дојка. Ве замолувам, редовно проверувајте ги вашите гради и не игнорирајте ништо чудно што ќе забележите. Доколку и сама не видев слични фотографии од вдлабнувања, немаше да знам дека станува збор за симптом на рак. Ве молам, споделувајте ја оваа вест." - напишала Шери.

Популарно