Вака ќе преживеете срцев удар дури и да сте сами: Доволно е да го правите ова

Многумина можат да доживеат инфаркт додека не стигне Брзата помош само ако прават една работа.

На многу луѓе кои доживуваат инфаркт им нема помош, бидејќи срцето чука неправилно и почнува да се чувствува лошо, иако има околу 10 секунди пред да изгуби свест.

Меѓутоа, многумина се обидуваат да си помогнат себеси така што ќе кашлаат, енергично, повторно и повторно. Треба да се земе воздух пред секое закашлување, а кашлањето мора да биде продлжено и длабоко. Земањето воздух и кашлањето мора да се повторуваат на секои 2 секунди без престан, додека не стигне помош или додека не очувствувате дека срцето повторно чука нормално.

Длабокото дишење внесува кислород во белите дробои, а движењата со кашлањето го притискаат срцето и оддржуваат циркулација на крвта. На овој начин го одолговлекувате срцевиот удар.

(ВИДЕО) После ова видео долгата брада нема да ви изгледа толку убаво

Долгата машка брада во последно време се врати во мода, и ретко кој од мажите не го испроба овој стил.

Меѓутоа брадата може да биде легло за многу бактерии кои се наоѓаат на ВЦ шољата после извршување на нужда.

Лошите вести за сите оние кои имаат брада, ја пренесе микробиологот Џон Голубовиќ кој се занимава со истражување на квалитетот, здравјето и хигиената. Тој извршил истражување врз седум анонимини мажи.

Голубовиќ препорачува, редовно миење на брадата и брковите, како и редовно миење на рацете, за да ги избегнете опасните бактерии кои може да дојдат во допир со лицето и устата.

Евтин рецепт од 4 состојки за рамен стомак

Сакате да ослабете и да имате рамен стомак но не ви оди од рака? Ви нудиме супер рецепт кој помага да го ослабете стомакот, да го намалите во обем и тоа за седум дена.

Ви требаат една лажица чиа семе, лажица мед, еден исцеден лимон и чаша ипол вода.

Чиата се става во вода и се сотава час и половина да отстои. Се додава лимонот, и медот и се се соединува со мешање, па се става во блендер за поглатка структура.

Пијте наутро по една лажица на празен желудник.

Како да се справите со хроничниот замор?

И покрај спиење и одморање повторно чувствувате замор. Тоа значи дека телото испраќа аларм кој не треба да биде игнориран.

Сите знаат дека е препорачливо да се пие два литра вода на ден. Недостатокот на течност предизвикува главоболки, промени во расположението и замор? Овие несакани ефекти предупредуваат за дехидратација на телото. Ако не сакате чиста вода, експертите советуваат вода помешана со исцеден сок од лимон. Задржи шише или чаша вода секогаш под рака и го вдишуваме otpijte без оглед на тоа дали сте се чувствуваат жеден, или не.

Витамин Б12, освен што е задолжен за создавање на црвени крвни зрнца, задолжен е и за невроните кои го носат кислородот до мозокот.

Да се ​​надокнади овој витамин потребно е во исхраната да бидат вклучени производи од животинско потекло, како што се црн дроб, јајца, риба, месо, млечни производи, особено сирење, житарици.

Повеќето жени знаат дека недостаток на железо или анемија предизвикува зголемен замор и исцрпеност, но истиот ефект го има и вишокот железо.

Нема да погрешите ако во исхраната внесете повеќе производи со железо. Но, и исхрана богата со витамин Ц кој помага во разградувањето на железото. Тоа се производи од животинско потекло, зеленчук како што е цвеклото, мешунки и ореви.

Недостатокот на физичка активност исто така доведува до замор, кој станува хроничен замор. Работниот ден носи многу стрес кој потоа го носите дома. Резултатот е исцрпеност и преоптовареност на телото а тоа преминува во замор.

Популарно