(ВИДЕО) На 42 годишна возраст стана мајка на 11 бебиња

Марија Фернандез, на 42-годишна возраст на свет донесе 11 здрави бебиња. Таа открила дека имала проблеми со забременувањето, што била главната причина зошто таа и нејзиниот сопруг одлучиле да пробаат ин- витро оплодување. Но,за нивно изненадување добила повеќе од едно бебе. Родила единаесет бебиња, без царски рез. Родила 11 момчиња, од кои шест биле идентични близнаци.

– Докторите беа среќни што имаа „лесна“ испорака на бебиња без царски рез, што ги остави во неверување затоа што вакво нешто не виделе досега, открила сестра која присуствувала на породувањето.

-Тие буквално излегуваа еден по еден. Поминаа само 17 минути откако првото бебе излезе на светот до последното, додава таа.

Марија Фернандез е регистрирана во Гинисовата книга на рекорди за овој неверојатен зафат.

Оваа храна е спас од надуеност

Имате проблем со стомачна подуеност, а сигурно сте имале барем еднаш такви тегоби, знаете дека здравјето на цревата е битно за здрав и среќен живот.

Тоа го велат и нутриционистите, кои во едно од најголемите истражувања за проблемите со варењето на храната, наречено The American Gut Project, кое беше направено минатата година, открија дека постои храна која навистина и реално помага да се раатисате од чувството на подуеност и да имате рамен стомак.

Тренерот и нутриционист Вил Хокингс за Daily Mail открива која храна ќе ви обезбеди природни пробиотици и пребиотици во организмот, со чија помош ќе се развијат корисни бактерии во вашиот систем за варење.

Пребиотици

Пребиотиците (не ги мешајте со пробиотиците, различни се, иако звучат слично) се неварливи јаглехидрати кои ги хранат добрите микроби во нашето тело. Докажано е дека пребиотиците имаат противвоспалително дејство, а добри се и за зајакнување на имунолошкиот систем.

Природните пребиотици се наоѓаат во бананата, зобот, јаболката, какаото, артичоката, лукот и други природни намирници.

Пробиотици

Пробиотиците се живи микроорганизми кои ги има во нашиот систем за варење, а се хранат со пребиотиците.

Корисни се за варењето и помагаат при слабеењето и симнувањето на килограми. Некои студии покажаа дека пробиотиците можат да имаат и противвоспалителни влијанија и дека се корисни и за проблеми со уринарниот тракт и синдромот на иритабилни црева.

Ако некогаш сте имале мака со стомачна подуеност, а сигурно сте имале барем еднаш такви тегоби, знаете дека здравјето на цревата е битно за здрав и среќен живот.

Тоа го велат и нутриционистите, кои во едно од најголемите истражувања за проблемите со варењето на храната, наречено The American Gut Project, кое беше направено минатата година, открија дека постои храна која навистина и реално помага да се раатисате од чувството на подуеност и да имате рамен стомак.

Тренерот и нутриционист Вил Хокингс за Daily Mail открива која храна ќе ви обезбеди природни пробиотици и пребиотици во организмот, со чија помош ќе се развијат корисни бактерии во вашиот систем за варење.

Пребиотици

Пребиотиците (не ги мешајте со пробиотиците, различни се, иако звучат слично) се неварливи јаглехидрати кои ги хранат добрите микроби во нашето тело. Докажано е дека пребиотиците имаат противвоспалително дејство, а добри се и за зајакнување на имунолошкиот систем.

Природните пребиотици се наоѓаат во бананата, зобот, јаболката, какаото, артичоката, лукот и други природни намирници.

Пробиотици

Пробиотиците се живи микроорганизми кои ги има во нашиот систем за варење, а се хранат со пребиотиците.

Корисни се за варењето и помагаат при слабеењето и симнувањето на килограми. Некои студии покажаа дека пробиотиците можат да имаат и противвоспалителни влијанија и дека се корисни и за проблеми со уринарниот тракт и синдромот на иритабилни црева.

Ги има во јогуртот, кефирот, краставиците, киселата зелка и темното чоколадо.

Вил, исто така, нагласи дека најдобар начин својот систем за варење да го одржувате здрав е со избегнување на преработена и рафинирана храна и придржување до разновидна храна.

Тука спаѓаат и пијалоците со вештачки засладувачи, бидејќи и тие се штетни за развојот на добрите бактерии.

Ова се трите знаци кои укажуваат дека ви е потребна повеќе вода во организмот

Ова се трите знаци кои укажуваат дека ви е потребна повеќе вода во организмот

Дехидрацијата ги погодува само оние кои воопшто не пијат вода-во заблуда сте, се лажете, можно е дури и вие да страдате од неа, а тоа да не го знаете. Дури 75% од луѓето дехидрирале, а тоа не го знаеле. Околу 60% од нашиот организам е со вода, 15% од севкупната вода се наоѓа во мускулите, а 85% во мозокот. Ако упорно не се чувствувате добро, а не знаете зошто, дехидрацијата може да биде причина за тоа.

Ова се трите знаци дека на вашето тело му е потребно повеќе вода

1. Замор

Секогаш сте заморни, и дома и на работа, дури и кога ќе се наспиете. Дури и мала дехидрација може да предизвика недостаток на енергија, замор и поспаност. Многу е важно да пиете доволно течности за телото да не дехидрира и предизвика омалаксаност и пад на енергијата. Прескокнете ги газираните и купените овошни сокови, и заменете ги со вода.

2. Хронична констипација

Се чувствувате надуено и имаше лошо дишење. Водата е природен чистач на организмот, па оттаму е важно да внесувате доволно количини во текот на денот. За воспоставување на рамнотежа во организмот, потребна е правилна хидратација, односно пиење вода на секои 60 минути. Дехидрацијата може да предизвика проблеми во цревата и констипацијата.

3. Главоболка

Главоболката е чест знак на дехидрација. Болката обично се јавува на предната страна, која поради невнимание може да се претвори во мигрена. За да се спречат овие главоболки, најважно е да пиете доволно течност, како во летните, така и во зимските месеци.

Бонус совети:

Пијте две чаши вода штом ќе станете

Купете шише во кое секојдневно ќе точите вода

Јадете храна на база на вода, лубеница и грејп

Работи кои никако не смеете да правите на вагината

Сигурно барем еднаш во животот сте слушнале како некоја жена завржила на итна помош затоа што нешто чудно и се случило со вагината или останало нешто во неа. Некои од тие приказни сигурно се измислени, но и добар показател од што треба да се држите подалеку.

Пареа

Наводно „парна купка за вагината“ потекнува од Кореја, каде ги соблекувате гаќичките и клечите 20-тина минути над врела вода со етерични масла и терапевтски билки. Многу парни бањи низ светот нудат различни поудоби верзии како столици на кои седите, а пареата ви шушти меѓу нозе. Но, не правете го тоа„ Интензивните ароми можат да предизвикаат иритација, а пареата изгореници.

Масло од чаевец

Во него понекогаш се кријат хемиски супстанци кои може да доведат до иридација на кожата на гениталното подрачје. Затоа се препорачува да користите маслинови, бадемово ил кокосово масло.

Чоколадо и шлаг

Колку и да ви звучат еротично немојте да ги употребувате околу гениталкната ареа, затоа што содржат шеќер и може да ја променат Ph вредноста на вагината. Ако сакате да експериментирате тогаш намачкајте само надворешно, никако подлабоко.

Вазелин

Легндарното средство за подмачкување не е соодветно за гениталното подрачје, затоа што се прави од нафта и може да предизвика несакани реакции.

Овошје и зеленчук

Сигурно барем еднаш сте прочитале дека некоја жена место дилдо, вибратор или вистински машки полов орган, за секс користела краставица. Постои и тоа, но никакво овошје или зеленчук не може да биде замена. Затоа, одвоете малку пари, купете си дилдо или вибратор, или најдете партнер. Вадењето овошје или зеленчук од вагината не е ни малку еднставно или безболно.

Анус

Се што било во допир со задниот отвор може да пренесе фекални бактерии во гениталното подрачје, а тоа понатаму може да предизвика непријатни инфекции.

Остри предмети

Треба ли дополнително да објасниме колку вагината е осетливо подрачје.

Тампони натопени со алкохол

Имаше извештаи во кои девојките ставаа тампони натопени со вотка во вагината за побрзо да се опијанат, а да не им смрди здивот.Пораката е никако да не го правите тоа, ни во најлудите сништа.

Светкави камчиња

Камчињата Вајазлинг како тренд се појавија последните пет години. Сјајните камчиња кои се лепат околу вагината лесно можат да заталкаат во внатрешноста.

Популарно