Македонец добил „Мерцедес“ за чаша вода

Момче од Македонија кое со години живее во Германија имал посериозен проблем со здравствената состојба, поради пад од височина и неколку скршеници на горните екстремитет останал подолг период во болница. Секојдневно се растажувал дека наместо да се реализира на приватно и професионално поле, тој половина месец го поминува прикован во болнички кревет. Постојано низ глава му струеле мисли зошто токму на него му се случува тоа. Неколку денови пред да си оди дома и да ја напушти болницата се шетал низ долгиот болнички ходник.

Од една соба вратата била под отворена, а на единствениот кревет внатре имало една старица. Еддвај пуштила глас и го замолила Давид да повика болничарка да и даде вода. Наместо да повика медицинско лице, Давид наполнил чаша вода и и дал на старицата. Денот кога Давид требало да си оди дома сестрата му рекла да оди кај старицата. Жената извадила еден плик и му го дала. Давид се збунил. Кога отишол дома го прочитал, а пишувало дека во знак на благодарност му подарува мерцедес, а во пликото бил и документот со кој треба да отиде од салон да го земе мерцедесот...

Credissimo со број 1 клиентска услуга во онлајн кредитирањето и уште многу Новогодишни изненадувања

Компанијата е со најдобра клиентска услуга за 2018-та година помеѓу 5-те најпопуларни компании за брзи кредити во Македонија, според интернационалниот лидер за пазарни истражувања, агенцијата IPSOS

Со титулата “Најдобра услуга“ помеѓу компаниите за брзи кредити се здоби Credissimo, само 2 години откако официјално ја започна својата дејност во Македонија. Истражувањето за квалитетот на клиентската услуга, помеѓу небанкарските финансиски друштва во државата – “Таен клиент“, беше спроведено меѓу 5-те најпопуларни компании од секторот, кои нудат брзи кредити онлајн. Со идентични прашања и критериуми, беа направени 15 проверки за квалитет, љубезност, информираност и прозрачност кон клиентот по телефон, од страна на една од најголемите интернационални агенции за маркертинг истражувања - IPSOS, која има над 50 интернационални претставништа и е класирана во топ 5 компании за истражувачки услуги во светот.

“Среќни сме што после само 2 години од нашата експанзија на македонскиот пазар, успеавме да се докажеме како најклиентски ориентирана компанија. Високиот квалитет на услугата за нашите клиенти и целосен фокус кон апсолутна прозрачност се водечката филозофија на нашата компанија. Во Бугарија сме лидери веќе долги години во онлајн кредитирањето и клиентската услуга. За нас е чест, што ја постигнавме таа позиција и во Македонија, давајќи решение за неколку минути на луѓето кои имаат неодложни потреби. Веруваме дека со воведување на добрите практики, кои веќе ги имаме од долгогодишното искуство во брзото кредитирање, ќе повлијаеме позитивно на целиот сектор и компаниите во него.“ – коментира Георги Руков, Директорот на интернационалниот бизнис развој, на Credissimo.

Заедно со добрите вести за компанијата, Credissimo ја објави и својата новогодишна кампања заедно со заштитното лице, Лила Филиповска. За да ги израдува своите клиенти повторно, во новогодишната наградна игра, компанијата ќе раздаде 7 гифт картички за шопинг во Сити Мол и големата награда 5 звезден СПА викенд во Банско, Р. Бугарија. Потенцијален добитник во наградната игра е секој клиент кој подигнал Credissimo Плус до 80 000 ден., од 10.12.2018 до 27.01.2019 година. Извлекувањата ќе бидат направени на неделна база по случаен принцип, а кон крајот на Јануари, ќе биде извлекувањето на главната награда. Повеќе за наградната игра може да научите на www.credissimo.mk .

Credissimo е ФинТек групација од компании со над 10 годишна успешна историја, која е абсолутен лидер во онлајн кредитирањето во Бугарија и Македонија, а од минатата година се развива успешно и во Полска. Компанијата го продолжува својот интернационален развој и во Јужна Америка, каде што за неколку денови ќе започне со работа и ќе го одобри и својот прв кредит во Колумбија. Во текот на 2019-та година, ФинТек групацијата планира да ја одржи лидерската позиција на постојаните пазари, како и да продолжи да вклучува технолошки иновации во своите компании и процеси на работа.

За успешниот развој, групата од компании има три основни темели – технологија и иновации во финансирањето, фокус кон клиентските процеси и развој на самиот човечки ресурс во рамките на групацијата.

* Проучувањето “Таен клиент“ е спроведено од IPSOS, интернационална компанија за маркетинг истражувња. Спроведени се вкупно 15 проверки по телефон помеѓу 5 конкурентски компании, кои нудат брзи кредити по телефон. Резултатите се валидни за услугата по телефон.

ФОТО: Јанко „јади бурек“ се гушка со млада Албанка

Јанко Илковски, последниве години познат како Јанко „јади Бурек“, објави твит што привлече многу коментари.

Поголемиот дел од коментарите беа негативни и ретко кој му верува на Јанко дека ова навистина се случило.

Ова е целиот твит.

Популарно