Доколку спиете помалку од 6 часа, ќе пати вашето здравје, но и вашиот новчаник!

Секој човек има различна потреба од одмор во вид на спиење. Сепак, кај повеќето луѓе, 6 часа сон секоја вечер се минимум за нормално функционирање. Според научниците, доколку спиете помалку од 6 часа, последицие ќе бидат непријатни.

И додека вашите когнитивни способности се бавни, вашите бесни реакции можe брзо да испливаат на површина. Без разлика на тоа кои се причините за вашиот недостаток на сон, ова се последиците од тоа.

1. Бавни реакции

Мислете брзо! Единствениот проблем е што не можете, а научниците откриле дека луѓето кои спијат во просек 6 часа на ден имаат слични когнитивни способности како луѓето кои остануваат будни 48 часа. Со други зборови, тие имаат доста бавни когнитивни способности. Недостатокот на сон не влијае само на вашето краткотрајно помнење, туку и на вашата способност да се фокусирате, што пак и наједноставните активности ги прави доста потешки.

2. Лутење и бес

И додека вашите мисли се бавни, вашиот бес брзо излегува на површина. Недостатокот на сон ги прави емоционалните центри на вашиот мозок и до 60% реактивни. Со други зборови, тоа може да ве попречи во одредувањето на сопствените чувства, односно да не реагирате на соодветниот начин, како возрасна личност.

3. Прејадување

Ах, тие мали закуски по полноќ. Кога не одите да спиете на време, хормонот грелин, кој ви кажува кога сте гладни се зголемува, додека се намалува лептинот, хормонот кој сигнализира кога сте сити.

4. Трошење пари

Се сеќавате кога ја потрошивте пола плата во еден ден? За тоа можете да ја обвините ненаспаноста. Работата на префронталниот кортекс, подрачјето во мозокот кое е одговорно за контролата на импулсите, сериозно се нарушува кога не спиеме доволно. Со други зборови, поздравете ја лошата процена и делувањето без размислување за можните последици.

5. Брзо стареење

Бјути сонот е многу важна работа. Како прво, така ќе го ублажите/спречите создавањето на темни кругови околу очите, појавата на нечистотија на лицето, но и ќе го спречите пребрзото стареење на кожата. Кога не спиеме доволно, нашето тело испушта кортизол, хормон за стрес. Во големи количини, кортизолот го разградува колагенот, протеин кој ја прави нашата кожа мазна и затегната.

6. Настинка

Едно истражување откри дека луѓето кои спијат помалку од 6 часа дневно, имаат дури до 4 пати поголема веројатност дека ќе настинат, за разлика од оние кои спијат од 7 до 9 часа.

Диета со гумени бомбони: Јадете повеќе и губете килограми!

Адријан Џенсон автор на книгата “Исхрана со гумени мечки – губење на тежината со љубовта на мечињата” тврди дека конзумирањето на гумените мечиња пред секој оброк му помогнало да изгуби осум килограми за 3 месеци.

Се започнало кога Адријан се чувствувал гладен пред ручекот и решил да изеде неколку гумени бонбони, а тие во стомакот дејствуваат како сунѓер. Па затоа доколку во организмот внесете и многу вода заедно со бонбоните ќе го зголемите нивниот волумен двојно.

Со самото тоа желудникот ќе Ви биде полн и потребата за храна ќе се намали. Покрај тоа, гумените мечиња содржат и амино киселини кои на телото му се потребни за да изгради мускули, а со поттикнување на овие процеси, телото троши одредена количина калории.

Но не е се така едноставно.

Сепак, Адријан предупредува дека бескрајната конзумација на гумените мечиња и слабеењето нема да функционира. Тој препорачува конзумирање на гумени бонбони според Вашата тежина. Пример кој има тежина од 60 кг смее да изеде максимум 60 грама гумени бонбони пред оброк.

Според оние кои што веќе ја пробале диетава, точно е дека има резултати, но мора да конзумирате гумени бонбони кои што во себе содржат многу малку шеќер.

Ако ги забележите овие симптоми, веднаш повикајте брза помош

Ако случајно имате некој од овие симптоми многу е веројатно да се работи за мозочен удар.

Ако ви се лоши и не можете да рзберете што ви се случува, дали е тоа умор или парализа?! Ако не можете да се насмеете и да изговорите проста реченица, да го исплазите јазикот или да подигнете раце, тогаш веднаш повикајте брза помош, зошто можно е да сте доживеале мозочен удар.

Можно е да видите некој да се онесвести, но после кратко, да се освести и да одбие да повика брза помош, еве на кои симптоми да обрнете внимание за да знаете дали се работи за мозочен удар.

Треба да проверите најпрвин дали лицето може да се насмее, и да каже некоја реченица. Ако не е во состојба да го направи тоа, тогаш значи дека мозокот не функционира добро и дека можно е да се работи за удар.

Друга работа која треба да ја направите е да ја замолите личноста да ги крене рацете, личноста која нема друг проблем лесно би можела да го направи тоа, и да обрнете внимание како разговара и дали му се плетка јазикот или говори чисто.

Ако има некој од овие симптоми тогаш веднаш повикајте брза помош, без разлика на годините.

Во последно време мозочен удар многу често доживуваат помладите.

Еве уште неколку работи на кои треба да внимавате:

Вкочанетост на една половина од лицето или телото

вкочанет врат

парализа

нарушување на говорот

непослушни прсти

Ненадејно заматен вид

Нестабилно одењето и лоша координација на движењата

Ненадејна и неподнослива главоболки

Гадење и повраќање во млаз

Мобилниот НИКАКО во WC со вас - Еве зошто!

Сигурно барем еднаш во животот сте седеле на WC шолјата и сте гледале во мобилнот телефон. Според разни анкети, 92 проценти од луѓето во тоалетот ги проверуваат социјалните мрежи, додека 30 проценти од разговорите ги обавуваат вршејќи голема или мала нужда.

Колку и да ви се чини тоа погодно за поврзување на угодноста со корисноста како и за заштеда на времето, не е баш се така позитивно во таа модерна навика, тврдат стручните лица. Имено, освен што истражувањата покажуваат дека на овој начин во WC губиме двојно повеќе време, застрашувачки се податоците за начинот на ширење на бактерии кога во ритуалот на одење во тоалет го внесуваме и нашиот мобилен телефон.

Со ова ризикувате се заразите, не само себе, туку и блиските, покажала една студија. Во истражувањето е анализирано однесувањето на здравствените работници – од нивните хигиенски навики до носењето на своите мобилни телефони во тоалетот.

На мобилниот има повеќе бактерии отколку на WC шолјата

Откриено е дека телефоните на оние кои ги носат со себе во WC се преполни со опасни бактерии, како стафилококи. Исто така, тие личности се во голема опасност од салмонели, ешерихии коли, шигели и кампилобактериози, кои низ ситните честички навлегуваат во малите дупчиња на нашите телефони. Шигела и кампиолобактериоза се јавуваат по конзумирање на загадена или расипана храна и се меѓу најчестите цревни заболувања во развиените земји, во кои пак праксата за носење мобилен телефон во тоалетот е најраспространета. Дури и ако не го чепкате, туку само го носите со себе повторно ризикувате да добиете зараза бидејќи тоалетите се преполни со бактерии.

Бактериите ги внесуваме и во спалната

Голем број луѓе кои ги носат телефоните во WC потоа без проблем ги внесуваат и во спалната, па дури и ги ставаат на креветот, што целата ситуација ја прави уште поопасна, предупредуваат стручните лица.

Секој ден чистете ја површината на телефонот со алкохол

Уредите со екран осетлив на допир не треба да се чистат со хартиени или други марамчиња затоа што може да се створат тенки гребаници на површината на самите екрани. За чистење користете крпи од микрофибер кои се доволни меки, а на нив нанесете малку алкохол. По чистењето на телефонот почекајте десетина минути, а потоа вклучете го. Повторувајте ја оваа постапка секој ден.

Популарно