ТРИК: Како да отклучите телефон што е заштитен со PIN

Доколку го заклучите екранот на телефонот како би спречиле неовластен пристап до неговата содржина со PIN-код, шифра или патерн, постои можност да заборавите на истиот.

Се прашувате што тогаш? Имаме решение за вас!

За Андроид 5.0 и нагоре:

1 Посетете го линкот google.com/android/devicemanager

2 Пријавете се со Google профилот со кои сте го регистрирале вашиот уред кој е заклучен

3 Ќе ја видите листата на сите свои уреди меѓукои  итој што е заклучен

4 Селектирајте го уредот и ќе видите опции Ring, Lock и Erase. Кликнете Lock и внесете нова шифра по желба.

5 Зачувајте ја промената со кликнување на Lock.

За Андроид 4.4 и надолу:

Овде процесот е многу поедноставен. Знаете дека доколку ја внесете погрешната шифра, PIN или патерн, после третиот пат ќе ви биде оневозможено повторно да се обидете во наредните 30 секунди.

1 Намерно погрешно внесете го PIN-от за да ви оневозможи повторно внесување за 30 секунди

2 Повторете го овој процес уште пет пати

3 Потоа ќе добиете опција Forgot Pattern, Forgot PIN или Forgot password во зависност од тоа што користите

4 Ќе ви се појави опција да го потврдите својот вистински идентитет така што ќе се логирате на Google профилот

5 По логирањето ќе ви биде овозможено да го отклучите телефонот, а доколку не е така, Google во некои случаи испраќа и дополнителен активациски емаил за да потврди дека тоа на вистина сте вие. Откако ќе го кликнете активацискиот меил вашиот телефон ќе биде отклучен.

Била зависна од својот паметен телефон па решила да се ослободи од него

Во денешно време, многумина го поминуваат своето работно време "залепени" за компјутерот, а кога ќе се вратат дома, големиот екран го заменуваат со нешто помал паметен телефон или таблет.

Така живеела и 27-годишната Вирџинија Тап сe' додека не одлучила да се ослободи од паметниот телефон - засекогаш. Кога го заменила својот паметен уред со најобичен мобилен телефон, мајката на две деца вели дека никогаш немала повеќе енергија и подобра концентрација. 

Објаснила дека не секогаш била зависна од технологија, туку тоа е резултат на комбинација на елементи.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

This is what we look like 98% of the time. The other 2% of the time is what usually appears on my carefully curated social media accounts which I use to make me appear as hipster as humanly possible. I’m not hip. I have melt downs several times a week which are mostly triggered by hunger, my kids crying or whinging and sometimes even my long suffering husband when he tells me I’m using the pressure cooker incorrectly. I do stupid, stupid things on the daily, like I recently got my child vaccinated 3 weeks early because I don’t understand how months and weeks work very well. I’m hopelessly addicted to my phone and lie awake at night worrying how my phone use will impact their tiny little brains. Those home truths aside, I love this photo because we’re sitting in an extremely ugly second hand armchair I’ve used to nurse both those babies. That chair is soaked with breastmilk and tears. I also love it because it shows part of the messy work desk in the background. Our house which will never be truly clean because we live here. I’ve decided to try and post more photos of our real life because fake Instagram accounts contribute to low self esteem and poor mental health. ✌🏼#keepinitreal #instafake #instanormal #nofilter

A post shared by Bush Bambinos (@bush_bambinos) on

"Работам како новинар и PR што бара екстремна употреба на социјалните мрежи. Исто така доев две деца и не ми беше тешко да посегнам по мобилниот телефон кога мора да седите и да го храните своето бебе 8-12 пати на ден", изјавила таа.

Таа прв пат почувствувала дека премногу го употребува телефонот пред три години, додека се' уште доела. Таа знаела компулсивно да ги проверува социјалните мрежи и тоа било исцрпувачки за неа.

Пред два месеци, Вирџинија одлучила да престане со таквиот начин на живот и купила класичен мобилен телефон по што сфатила дека не е способна да има здрав однос со технологијата.

"Бев како алкохоличар зад шанк. Морав да го отфрлам телефонот, а со текот на времето забележав дека полесно ги завршувам обврските бидејќи не ме прекинува светлото или вибрациите од паметниот телефон. Завршував повеќе работа, а воопшто не се изморував", напишала вработената мајка.

Претходно, таа ги проверувала социјалните мрежи штом ги отвори очите, а потоа уште неколку пати во текот на денот. Сега на нив се "закачува" само преку компјутерот и тоа по ручекот, додека нејзините деца спијат или евентуално навечер пред спиењето.

"Добра работа е тоа што мозокот е флексибилен, а буквално ми се обновија деловите од префронталниот кортекс, што го намалува нивото на стрес и ја подобрува концентрацијата", објаснила Тап.

Таа додала и дека сега има многу повеќе време за своето семејство, за читање книги и за седење и размислување.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Instagram battler. #dontknowhowigothere #chekohbaby

A post shared by Bush Bambinos (@bush_bambinos) on

CITROËN C3: 400 000 ПРОДАЖБИ ЗА ПОМАЛКУ ОД 2 ГОДИНИ!

За неполни две години од неговото лансирање, новиот C3 веќе достигна 400.000 продадени возила, вклучувајќи 160.000 од почетокот на годината, со што ова возило е најпродаваното од Citroën. Во Европа, се бележи пораст на  бројот на нарачки од 12% само во првото полугодие, со што новиот C3 се вбројува во листата на ТОП 5 од својот сегмент.

Промовиран пред помалку од две години, во ноември 2016 година, новиот C3 досега има веќе продадено 400.000 парчиња, вклучувајќи 160.000 од почетокот на 2018 година. Третата генерација од ова повеќенаменско  градско возило од Citroën, ужива голем успех, со зголемување на продажбата за 12% во Европа само во првата половина од 2018 година, со што новиот C3 се вбројува во ТОП 5 од својот сегмент.

Најпродаваното возило од гамата на Citroën, новиот C3 е прво возило кое придонесува за новата продажна офанзива на компанијата: во првото полугодие од 2018 година, меѓународната продажба на Citroën забележа зголемување од 9% (во споредба со првата половина од 2017 година) со најголем удел во Европа за овие 7 години.

Заводливата моќ на Citroën C3 е илустрирана со богат производствен микс коj го прави ова возило најпримамливото возило за купувачите:

- околу 40% од нарачките се со највисокото ниво на опремeност (3-то ниво Shine)

- над 65% од продадените возила се со опцијата bi-ton

- над 55% од продадените возила се со Airbump®

- речиси 25% од продадените возила се со избрана боја на внатрешноста на возилото

Media Innovation Forum – почеток на нова етапа во историјата на македонските медиуми

Скопје на 19-ти Септември ќе биде домаќин на Media Innovation Forum, настан кој ќе има за цел еднаш годишно да го собере на едно место најдоброто од македонската медиумска и продукциска сцена и да го поврзе со потенцијални програмски купувачи, продукциски партнери и други инвеститори.

Настанот ќе содржи две напоредни програми. Forum ќе е местото каде интернационални експерти ќе дискутираат околу најновите стратегии во медиумската индустрија, маркетинг и современа технологија. Во Buyers’ Salon пак, околу десет најдобри медиумски компании од Македонија ќе се претстават пред маркетинг купувачи, потенцијални продукциски партнери и инвеститори од регионот.

Media Innovation Forum е организиран од страна на маркетинг агенцијата Еден на Еден во партнерство со Пикаса и ИАБ Македонија. Настанот е поддржан од USAID.

Ова е прв настан од овој вид во Македонија, а организаторите се надеваат дека ќе прерасне во традиција која ќе ги промени медиумската и продукциската сцена во државата.

За повеќе информации околу настанот, посетете ја веб страната: www.mediainnovationforum.com

Популарно