ФЕЈСБУК воведува нова опција: Флертување, но со нов профил

Среде најголемиот скандал со податоци во историјата на фирмата, шефот на Фејсбук, Марк Закерберг, изненади со најавата дека најголемата социјална мрежа добива нова, флерт-функција. Тоа веднаш се одрази на берзата.

За да ја користат функцијата за флертување, членовите на Фејсбук ќе мора да направат посебни профили кои ќе бидат видливи само за оние кои исто така се заинтересирани за флерт, најави основачот на Фејсбук, Марк Закерберг. Фејсбук сака да го надгради она што на социјалната мрежа веќе и онака постои – запознавање и договарање состаноци.

Дали со новата функција мрежата сака всушност да стигне до многу податоци за членовите, со цел да им дава предлози за соодветен партнер? Тоа шефот на Фејсбук не го кажа. Досега е само познато дека профилот за флерт не би требало да биде видлив за Фејсбук-пријателите на корисникот. Тие, исто така, нема да можат да бидат предложени како потенцијални партнери. Комуникацијата меѓу две лица би требало да се одвива преку нова чет-форма.

Марк Закерберг зборуваше пред програмерите на Фејсбук

Инвеститорите очигледно веруваат дека Фејсбук може да предизвика промени на пазарот на онлајн-флертување и посредување партнери, затоа што акциите на Меч Груп, која е мајка фирма на апликацијата за флертување Тиндер, по најавата на Закерберг загуби повеќе од една петтина од својата вредност.

Шефот на Фејсбук особено потенцираше дека во развојот на новата функција за флертување ќе се внимава на тајност на податоците. По најновиот скандал со податоци, тоа на Закерберг веројатно му е особено важно. Скандалот околу протекување информаци за корисници на фирмата за анализа Кембриџ Аналитика, играше централна улога при настапот на Закерберг на состанокот на програмерите на Фејсбук. Социјалната мрежа од откривањето на скандалот е под огромен притисок за ја подобри заштитата на податоците.

Закерберг најави и дека Фејсбук ќе им го олесни на корисниците бришењето на некои собрани информации, како листата на посетени веб-страници или кликнати линкови. Тој функцијата „Clear History“ ја спореди со отстранување слични информации на веб-браузерите.

Основачот на Фејсбук претстави и неколку други новини, како видеочет-функција за Инстаграм и вграден преведувач за Фејсбук Месинџер, а даде и сигнал за старт на продажбата на ВР-очила Окулус Гоу, кои треба да се продават по цена од 219 евра.

По 13 години, FIAT го запира производството на моделот Punto

Според последните информации, FIAT во скоро време нема да го претстави наследникот на моделот Punto, а производствените погони од кои 13 години излегуваше нивниот претставник во В сегментот ќе бидат прилагодени за идното производство на вториот SUV модел на Maserati.

Прекинот на производството на Punto беше најавено на почетокот на јуни, кога раководството на групацијата Fiat-Chrysler го изложи петгодишниот план во кој најмногу се споменувани новите модели на Alfa Romeo и Jeep. 

Првата генерација на Punto која се произведуваше од 1993 до 1999 година ја освои наградата "Европски автомобил на годината" во 1995 година и одлично се продаваше на пазарот ширум светот, а познатата компанија Bertone произведе 55 илјади примероци со мек покрив на расклопување. 

Втората генерација на популарната "Точка" беше претставена кон крајот на 1999 година и во продажба (како поевтина верзија) остана пет години по претставувањето на третата и последна генерација Punto, која премиерно се појави во 2005 година. До 2012 година, автомобилот го носеше името Grande Punto.

Без значајни технолошки подобрувања, Punto во последните неколку години сè повеќе заостануваше зад некои конкурентски модели, а последниот "шамар" пристигна од EuroNCAP, бидејќи според актуелните нормативи Punto во симулација на различни судари не освои ниту една ѕвездичка.

Јутјуб, Епл и Фејсбук ќе ги укинат содржините на теоретичари на завера

Големите компании соопштија дека ќе ја отстранат или ќе ја запрат содржината на ултрадесничарскиот медиум  „Инфо ворс“, чиј основач е теоретичарот на завери Алекс Џонс.

Епл соопшти дека ги отстранил подкастите на „Инфо ворс“ од својата „Ајтјунс“ електронска продавница и апликација за подкастинг.

„Авторите и произведувачите на содржини мора да ги почитуваат нашите правила кои се многу јасни бидејќи сакаме нашите корисници да бидат безбедни“, се наведува во соопштението на Епл.

Фејсбук, исто така, го укина профилот на Алекс Џонс.

Реториката на Џонс кон трансродните лица и муслиманите е многу потценувачка и запалива, што е една од причините поради кои Фејсбук ги отстрани неговите содржини.

„Сите треба да имаат право да изразат мислење, но исто така сакаме сите корисници на Фејсбук да бидат безбедни. Поради тоа мора да ги укинеме сите содржини кои не се во согласност со нашите правила, вклучувајќи говорна омраза и понижување на други“, соопштија од Фејсбук.

Јутјуб, исто така, го укина каналот на Џонс, кој го следеа 2,4 милиони луѓе.

Алекс Џонс се стекна со слава со помош на теориите на заговор кои ги пропагира, вклучувајќи ги и оние дека нападот од 11 септември и масовното убиство во Основното училиште во „Сенди Хук“ во Конектикат се лажни, односно дека ги изрежирала американската Влада.

(ВИДЕО) Само во Дубаи: Салон со автомобили вредни 45 милиони долари

Најголемата и секако најадреналинската продавница за автомобили се наоѓа во Дубаи и верувале или не, во неа се продаваат автомобили со вкупна вредност од 45 милиони американски долари.

Deals on Wheels, како што е именувана продавницата, на продажба има повеќе од 100 супер моќни автомобили, а сопственикот на продавницата не го крие сонот за тоа да прерасне во најголем трговец на супер спортски автомобили во светот. За таа цел тој настојува кон зголемување на бројот на автомобили во понудата со акцент на ретките и моќни автомобили.

Пред само некое време, сопственикот Мухамед Реџа Абдула, успеал да продаде Ferrari LaFerrari за три милиони долари, а во моментов се продаваат Porsche 918 Spyder за 1.4 милиони долари, Ferrari Enzo за 1.9 милиони долари и McLaren P1 за 1.7 милион долари.

Покрај горенаведените автомобили, во салонот се наоѓаат и бројни модели од брендовите на Lamborghini, Aston Martin, Bugatti, Bentley, Rolls-Royce, Lotus, Jaguar и други.

Популарно