ФОТО: Оваа жена со 3.000 денари заработи милијарди долари!

Иза Логин е „мајката“ на Talking Tom ја споедели својата приказна со Факултети.мк. Поради нејзината скромност, на почетокот на интервјуто не потенцираме дека е најбогатата жена во Словенија откако лани со својот сопруг Само за 1 милијарда американски долари ѝ ја продаде својата компанија Outfit7 на кинеската компанија Zhejiang Jinke Entertainment Culture Co

Парите не се единствениот фактор за успех, туку влијанието, импактот што ќе го извршиш во светот. Тоа е моето мислење, вели Иза Логин во ексклузивното интервју за Факултети.мк. Ако нејзиното име не ви звучи познато, нема кој не слушнал за Talking Tom, мачорот кој пред екранот на вашиот таблет или телефон ги повторува вашите зборови, со глас како да сте вдишале хелиум. 

Иза Логин е „мајката“ на Talking Tom. Поради нејзината скромност, на почетокот на интервјуто не потенцираме дека е најбогатата жена во Словенија откако лани, со сопругот Само за 1 милијарда американски долари ѝ ја продаде својата фирма Outfit7 на кинеската компанија Zhejiang Jinke Entertainment Culture Co. Всушност, целата идеја околу мачорот е  на нејзиниот сопруг Само – дури и неговиот глас. Лани, откако ја направија можеби најуспешната трансакција во регионов, ја основаа фондацијата Login5 заедно со синовите Јанез Нејц и Франце.

Пријатна, комуникативна, исклучително едноставна за соработка, со Логин разговараме околу целата идеја за апликацијата која буквално преку ноќ го освои светот, за нивниот успех, кој не е ни малку случаен, за нивната филантропска идеја да ѝ помогнат на планетата. Првото прашање – се разбира: Дали сакате мачки?

- Да, сакам домашни миленици, всушност, ги сакам сите животни. Кога бев дете, живеев на село и цело време имаше мачки околу куќата – немав една, своја мачка. Деновиве, пак, премногу патувам за да можам да си дозволам да чувам мачка или некое друго милениче.

И вие и сопругот Само сте компјутерски инженери... Како се сретнавте?

- Се сретнавме во гимназија, бевме соученици. Потоа заедно студиравме компјутерски науки на Универзитетот во Љубљана. И двајцата имавме заеднички интереси, па работевме на исти проекти додека студиравме. Уште тогаш сфативме дека сме одличен тим. Сѐ правевме заедно - учевме, работевме на проекти, хобија...

Честопати Ви се обраќаат како Иза-мајката на Talking Tom. Како всушност беше создаден Talking Tom?

- Накусо, идејата беше на мојот сопруг Само - негова дефиниција на продуктот, неговиот (црн) хумор и неговиот глас. Гласот на Том во сите апликации е всушност гласот на Само (освен во анимираните филмови). Првичниот изглед, првиот 3Д-карактер на Talking Tom беше купен онлајн за 60 американски долари. Апликацијата беше развиена за три недели и донесе инстант-забава, што беше всушност основната намера поради која беше создадена. Стана популарна во целиот свет за нецела недела. Сите апликации Talking Tom and Friends до денес се преземени повеќе од 7 милијарди пати.

Што Ве инспирираше за имињата на ликовите, Том, Џинџер, Анџела...

- Името на Том беше игра на зборови. Tomcat во англискиот јазик значи мачор и го избравме поради подобро пребарување во мрежата. Само веќе развиваше пребарувач во претходната компанија каде што работеше и веќе беше прилично насочен, имаше искуство на тоа поле. Сите други имиња беа избрани внатре, во компанијата – вработените предлагаа имиња за другите ликови. Оној чиј предлог беше прифатен добиваше вечера за двајца.

Која беше првата публика на новата апликација. Децата на вработените во компанијата?

- Да, секако имаше многу луѓе околу нас. Нашите деца веќе беа пораснати и веќе придонесува со нивните идеи. Моите внуци беа тие што многу влијаеја при создавањето на корисничкиот интерфејс. 

Во тоа време беше основана компанијата Outfit7. Како стартап во 2009 година, во која насока решивте да го насочите својот бизнис?

- Кога почнувавме, единствено што знаевме е дека ќе работиме на полето на мобилни апликации. Наскоро, по исцрпното истражување на пазарот, решивме да развиваме апликации за категоријата Entertainment app.

Можете ли да ни ги посочите најголемите грешки и најдобрите потези што Ве доведоа до планетарен успех?

- Најдобрата одлука дефинитивно беше да се насочиме кон развивање апликации во категоријата Entertainment app, да најавиме на пазарот нова инстант-забава и да се фокусираме на развивање одличен тим од инспирирани луѓе. Најголемата грешка беше кога почнувавме наш бизнис во рекламирањето – не го познававме овој бизнис, кој имаше свои правила и начини на работа за кои не бевме подготвени да ги почитуваме. Така, не успеавме. Изгубивме голем капитал, но од тоа стекнавме големо искуство и знаење.

Во Македонија и генерално на Балканот има многу ИТ-компании и поединци што работат на развивање секаков вид апликации. Досега никој не се ни приближил до успехот на Outfit7. Колку е важно да се работи на свој продукт?

- Сѐ зависи од идеите што се во можност да ги развиваат, техничките ограничувања со кои се соочуваат. Но, во секој случај, развивањето сопствена интелектуална сопственост е базата за создавање голем профит.

Откако ја продадовте компанија, станавте едни од најбогатите луѓе во Словенија. Се чини дека тоа не Ве изменило во суштина. Што Ве држи цврсто на земјата?

- Зошто би се изменила? Јас усовршив само еден дел од бизнисот - digital family entertainment. Имам толку многу пријатели што се многу подобри од мене во сопствените полиња – учители, готвачи, писатели, лекари... Парите не се единствениот фактор за успех – туку влијанието, импактот што ќе го извршиш во светот. Тоа е моето мислење.

Ја основавте фондацијата Login5 и минатата година се заветивте дека најголем дел од својот капитал ќе го потрошите на еколошки проекти. На што сте посветени во моментот?

- Двата проекта на кои сме активни во моментот се истражувања за hi-tech brain. И самоодржлива луксузна мода - www.mateabenedetti.com Имаме сѐ објаснето на нашата веб-страница www.login5.org Сѐ е кратко и јасно.

Што би им препорачале на сите млади луѓе што сонуваат да го постигнат Вашиот успех?

- Фокусирајте се на импактот, на својата мисија/визија. Зошто го правите тоа што го правите? Не кон профит и пари. Инвестирајте во своето време, енергија, страст и фокусирајте се на оваа мисија. Верувајте во неа со сето свое срце и нема шанси да промашите.

 

Била зависна од својот паметен телефон па решила да се ослободи од него

Во денешно време, многумина го поминуваат своето работно време "залепени" за компјутерот, а кога ќе се вратат дома, големиот екран го заменуваат со нешто помал паметен телефон или таблет.

Така живеела и 27-годишната Вирџинија Тап сe' додека не одлучила да се ослободи од паметниот телефон - засекогаш. Кога го заменила својот паметен уред со најобичен мобилен телефон, мајката на две деца вели дека никогаш немала повеќе енергија и подобра концентрација. 

Објаснила дека не секогаш била зависна од технологија, туку тоа е резултат на комбинација на елементи.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

This is what we look like 98% of the time. The other 2% of the time is what usually appears on my carefully curated social media accounts which I use to make me appear as hipster as humanly possible. I’m not hip. I have melt downs several times a week which are mostly triggered by hunger, my kids crying or whinging and sometimes even my long suffering husband when he tells me I’m using the pressure cooker incorrectly. I do stupid, stupid things on the daily, like I recently got my child vaccinated 3 weeks early because I don’t understand how months and weeks work very well. I’m hopelessly addicted to my phone and lie awake at night worrying how my phone use will impact their tiny little brains. Those home truths aside, I love this photo because we’re sitting in an extremely ugly second hand armchair I’ve used to nurse both those babies. That chair is soaked with breastmilk and tears. I also love it because it shows part of the messy work desk in the background. Our house which will never be truly clean because we live here. I’ve decided to try and post more photos of our real life because fake Instagram accounts contribute to low self esteem and poor mental health. ✌🏼#keepinitreal #instafake #instanormal #nofilter

A post shared by Bush Bambinos (@bush_bambinos) on

"Работам како новинар и PR што бара екстремна употреба на социјалните мрежи. Исто така доев две деца и не ми беше тешко да посегнам по мобилниот телефон кога мора да седите и да го храните своето бебе 8-12 пати на ден", изјавила таа.

Таа прв пат почувствувала дека премногу го употребува телефонот пред три години, додека се' уште доела. Таа знаела компулсивно да ги проверува социјалните мрежи и тоа било исцрпувачки за неа.

Пред два месеци, Вирџинија одлучила да престане со таквиот начин на живот и купила класичен мобилен телефон по што сфатила дека не е способна да има здрав однос со технологијата.

"Бев како алкохоличар зад шанк. Морав да го отфрлам телефонот, а со текот на времето забележав дека полесно ги завршувам обврските бидејќи не ме прекинува светлото или вибрациите од паметниот телефон. Завршував повеќе работа, а воопшто не се изморував", напишала вработената мајка.

Претходно, таа ги проверувала социјалните мрежи штом ги отвори очите, а потоа уште неколку пати во текот на денот. Сега на нив се "закачува" само преку компјутерот и тоа по ручекот, додека нејзините деца спијат или евентуално навечер пред спиењето.

"Добра работа е тоа што мозокот е флексибилен, а буквално ми се обновија деловите од префронталниот кортекс, што го намалува нивото на стрес и ја подобрува концентрацијата", објаснила Тап.

Таа додала и дека сега има многу повеќе време за своето семејство, за читање книги и за седење и размислување.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Instagram battler. #dontknowhowigothere #chekohbaby

A post shared by Bush Bambinos (@bush_bambinos) on

CITROËN C3: 400 000 ПРОДАЖБИ ЗА ПОМАЛКУ ОД 2 ГОДИНИ!

За неполни две години од неговото лансирање, новиот C3 веќе достигна 400.000 продадени возила, вклучувајќи 160.000 од почетокот на годината, со што ова возило е најпродаваното од Citroën. Во Европа, се бележи пораст на  бројот на нарачки од 12% само во првото полугодие, со што новиот C3 се вбројува во листата на ТОП 5 од својот сегмент.

Промовиран пред помалку од две години, во ноември 2016 година, новиот C3 досега има веќе продадено 400.000 парчиња, вклучувајќи 160.000 од почетокот на 2018 година. Третата генерација од ова повеќенаменско  градско возило од Citroën, ужива голем успех, со зголемување на продажбата за 12% во Европа само во првата половина од 2018 година, со што новиот C3 се вбројува во ТОП 5 од својот сегмент.

Најпродаваното возило од гамата на Citroën, новиот C3 е прво возило кое придонесува за новата продажна офанзива на компанијата: во првото полугодие од 2018 година, меѓународната продажба на Citroën забележа зголемување од 9% (во споредба со првата половина од 2017 година) со најголем удел во Европа за овие 7 години.

Заводливата моќ на Citroën C3 е илустрирана со богат производствен микс коj го прави ова возило најпримамливото возило за купувачите:

- околу 40% од нарачките се со највисокото ниво на опремeност (3-то ниво Shine)

- над 65% од продадените возила се со опцијата bi-ton

- над 55% од продадените возила се со Airbump®

- речиси 25% од продадените возила се со избрана боја на внатрешноста на возилото

Media Innovation Forum – почеток на нова етапа во историјата на македонските медиуми

Скопје на 19-ти Септември ќе биде домаќин на Media Innovation Forum, настан кој ќе има за цел еднаш годишно да го собере на едно место најдоброто од македонската медиумска и продукциска сцена и да го поврзе со потенцијални програмски купувачи, продукциски партнери и други инвеститори.

Настанот ќе содржи две напоредни програми. Forum ќе е местото каде интернационални експерти ќе дискутираат околу најновите стратегии во медиумската индустрија, маркетинг и современа технологија. Во Buyers’ Salon пак, околу десет најдобри медиумски компании од Македонија ќе се претстават пред маркетинг купувачи, потенцијални продукциски партнери и инвеститори од регионот.

Media Innovation Forum е организиран од страна на маркетинг агенцијата Еден на Еден во партнерство со Пикаса и ИАБ Македонија. Настанот е поддржан од USAID.

Ова е прв настан од овој вид во Македонија, а организаторите се надеваат дека ќе прерасне во традиција која ќе ги промени медиумската и продукциската сцена во државата.

За повеќе информации околу настанот, посетете ја веб страната: www.mediainnovationforum.com

Популарно