Знаци дека пиете премногу кафе

Ретки се оние кои го започнуваат денот без кафе. Добрата вест  за зафисниците од кофеин е што кафето нуди многу здравствени придобивки, како што се подолг животен век и намален ризик од деменција. Меѓутоа, ако претерате со оваа напивка, може да дојде до негативни последици кои можеби и сте ги почувствувале досега, но не сте ги поврзале со кафето. Секако дека не мора да се откажете од овој пијалака, само водете сметка да на претерате со дневната количина. Ова се знаците дека пиете премногу кафе.

Вознемирени сте

Може да станете нервозни од премногу кафе, бидејќи кофеинот го стимулира средишниот нервен систем додека истовремено го покачува нивото на адреналин, допамин и глутамин.  Оваа комбинација може да доведе до тегоби, нервоза, забрзано срцебиење и раздразливост, па дури и лутина.

Енергијата ви паѓа во текот на денот

Кафето може многу брзо да ве разбуди и да ви даде многу енергија, но кога ќе се потроши таа енергија ќе дојде силен пад. Некои истражувања покажале и како кофеинот може да ја уништи продуктивноста, што доведува до одбегнување на работните обврски.

Често одите во тоалет

Кофеинот е диуретик што значи дека по пиењето кафе почесто ќе уринирате, особено ако не пиете кафе толку често. Иако истражувањата покажуваат дека не можете да дехидрирате од кафе, вистина е дека ако не пиете доволно вода, вашето тело нема да биде доволно хидрирано.

Распоредот на спиење ви е нарушен

Експертите се согласуваат дека кафето може да го наруши сонот и да го намали неговиот квалитет, како и неговото траење. Дури и да пиете кафе 6 часа пред спиење, може да ви се случи да не заспиете навечер. Кафето исто така може да го наруши дневниот ритам на вашиот организам, поради што ќе се чувствувате многу уморно и забавено во текот на денот.

Никако не ги купувајте овие цигари: Предизвикуваат полош вид на рак на белите дробови

Иако на интернет секојдневно може да се прочита кои се последиците од конзумирање на цигари, се чини дека тоа пушачите не ги загрижува многу.

Иако општеството секојдневно на разни начини се бори со намалување на овој вид зависност, бројот на пушачи не се намалува.

Многу пушачи конзумираат така наречени „лајт“ верзии на цигари, мислејќи дека се поздрава варијанта поради помалото количество на катран во нив.

Меѓутоа, научниците претставија истражување во кое откриле дека конзументите на ваков вид цигари имаат поголем ризик од добивање рак.

Лајт цигарите со дупче на средина уште пред 50 години се претставени како поздрава верзија на цигари, но овие дупчиња им овозможуваат на конзументите да вдишат поголема количина на дим од цигарите, дим кој содржи високо ниво на хемикалии и токсини.

Токму тоа дупче им овозможува на цигарите побрзо да горат и така создаваат канцерогени материи кои доаѓаат до човечките бели дробови.

Пече, но ги чисти белите дробови и гори калории - овој зачин е спасот

Она што нема да го забележите веднаш е разградувањето на слузта и нечистотијата во белите дробови. Токму поради тоа им се препорачува на пушачите и луѓето со проблеми на дишните патишта.

Многу доктори на своите пациенти им го препорачуваат овој зачин. Во Јужна Америка секојдневно се јаде.

Ако сте љубител на луто, додадете чили. Но ако не сте, издржете го чувството на лутост и јадете чили, бидејќи е навистина лековит.

Чилито лекува 10 болести:

Делува антивоспалително

Спречува болка

Потикнува здравје во кардиоваскуларниот систем

Го подобрува варењето на храната

Го „храни“ имунитетот

Спречува рак на простатата

Потикнува слабеење

Спречува чир на желудник

Помага кај дијабетис тип 2

Намирници кои можете да ги јадете, а да не ја зголемите вашата тежина!

Намирниците кои се богати со протеини, имаат низок процент на шеќер и гликозен индекс, а тоа се:

Сирење

Само доколку се работи за парче сирење, тоа е богато со протеини и ве држи сити.

Јогурт

Научниците докажаа дека јогуртот е одлична замена за вечерна ужина. Преполн е со протеини и не содржи многу масти ниту пак шеќери. Иделно е кога во него има некое свежо овошје како што е тоа на пример боровница.

Јајца

Тие се уште една добра опција за вечерна ужина. Имено, едно јајце содржи 75 калории.

Зеленчук

Зеленчукот дефинитивно е најдобриот избор со кој нема да бидете гладни се до следниот ден.

Популарно