Напиток кој го закрепнува целиот организам

Ви препорачуваме  да пробате мешавина од цвекло и морков, а ако ви станува мака уште на самата помисла на оваа комбинација, не сте единствени.

Веќе со децении наназад овој сок им се препорачува на сите оние кои одат на хемотерапија, бидејќи совршено се бори против сите последици од ваквиот вид на лекување на карциномите. Иако сите велат дека има грозен вкус, никој сепак не престанал да го пие бидејќи резултатите се фантастични.

Токму затоа велат дека овој сок буквално „подига од мртвите“ – и не е наменет само за оние кои имаат здравствени проблеми.

Доколку се чувствувате преморено, немате енергија и депресивни сте, можеби токму овој домашен сок е она што ви е потребно.

Се подготвува многу едноставно:

Состојки:

– 1 кг цвекло

– 1 лимон

– 1/2 кг моркови

– 3 портокали

– 3 јаболки

– 1 килограм мед

Подготовка:

Сите состојки едноставно исчистете ги и ставете ги во блендер. Ќе добиете сок со црвена боја, кој потоа може да го распределите во шишиња или тегли, внимавајте тоа да не бидат пластични садови. Смесата би требало да ја чувате во фрижидер. Сокот дава најдобри резултати доколку го консумирате наутро, на празен желудник и доволно е само половина чаша.

А ако го пиете овој сок секој ден, веќе за десетина дена ќе почувствувате неверојатни промени, пред се кога се работи за вашата енергија, но и вашето расположение.

Што е поважно исхраната или тренингот

Адвокатот на ѓаволот вели: Кога струкот е компресиран, тешките метали ја победуваат исхраната.  Сите сме згрешиле: ние со гордост  јадевме некои зелени работи мислејќи "стомачни мускули се прават во кујната" или ништо помалку глупава  идеја "исхраната сочинува 90 проценти". Кој е всушност одговорот на прашањето - дали е поважна исхраната или тренингот?

Тие ни „ хранат“ со иста порака со години: промени во она што го јадеме е најдобар пат до добра форма. Сепак, што и да  ни се „сервира“, останува глупаво. Без комбинирање на тренинг и исхрана, никогаш нема да го „поправите “ телото. Истражувачите на  центарот во Фред Хачинсон потврди тоа кога  ги собрале резултатите од  случајни студии спроведени на лица со „вишок“ килограми: диета сама по себе не е скоро како ефективна за намалување на тежината без  комбинација на исхрана и вежбање.

Покрај тоа, опсесијата со храна може да ни го одвлекува вниманието од многу опасната статистика. Една студија од 2009 година открива дека лошата Кардиореспираторно состојба на лицата е причина за околу 17 проценти од смртните случаи кај мажите, и дебелината само 3 проценти од случаите кога не се зема во предвид нивото на активност.

1. Накратко, движете се!

Постојат  луѓе кои не се согласуваат со тоа, бидејќи, дури и со многу лоши фитнес навики, со промена во исхраната може да направите сериозни промени  на вашето тело. Ако исфрлањето на јаглени хидрати  од храната помага да се отстрани "спасувачкиот појас" во рок од две недели, тоа ќе ве мотивира да конзумирате  поздрава храна, нели? Не. По пет години, 95 отсто од поддржувачите на диетата се вратија на почетокот, а 41 отсто добиле повеќе тежина отколку што изгубиле.

Една неодамнешна студија откри дека дури и само еден  обид на т.н. исхрана за губење на тежината  ги удвојува шансите дека во иднина може да стане „дебели“ Kога премногу нагло се променат  навиките во исхраната, вашиот метаболизам се успорува и заштедата на секоја калорија, дополнително се комплицира отстранување на масти. Затоа, без разлика дали станува збор за кето или зелена диета, јас сум многу скептичен за краткотрајни тоа е тешко да се одржи на долг рок. Посветувањето на нешто помалку од една година едноставно не ќе му даде на вашето тело шанса да се прилагоди.

2. Вежбањето го прави планот ефективен

Покрај тоа што е проверено и  сама по себе ефективни, докажано е дека тренингот игра клучна улога во одржливоста на диетата. Многумина од нас ја потценуваат менталната моќ што е потребна за да се спротивставиме на потребата од неконтролирано конзумирање на храна.

3. Дури и малку физичка активност ја зајакнува волјата

Една холандски студија потврдува дека создавањето на  рутина за тренинг  доведува до значително зголемување на самоконтрола, веројатно затоа што се зголемува протокот на крв во фронталниот дел од мозокот. Ова значи дека салата за тренинг не само што го подобрува кардиоваскуларниот систем, мускулната маса, крвниот притисок и расположение, дополнително и вашата борбата против лошата храна. Ако сериозно вежбате, не треба да се плашите да ги кршите  правилата за исхрана со некои забранети јадења.

Опуштено, можете да си дозволите  забранет оброк. Но, ако се потпирате само на исхраната само чекајќи трансформација, нема место  за лизгање: нема трошење на вишок калории без вежбање. Тренинзите ги претвораат сите промени во одржлив животен стил, што секако е подобар од краткотрајните одрекувања од храната. Затоа не чекајте започнете да тренирате.

По пет години, повеќе од 41 проценти од  „љубители“ на диетата  добиваат вишок килограми повеќе килограми отколку што изгубиле. Потпирањето исклучиво на здрава исхрана може да го уништи вашиот план за отстранување на „салото“.

Како да се подобри здравјето на штитната жлезда !

Општо познато е дека во случај да штитната жлезда не ја врши војата функција , настануваат сериозни  здравтвени проблеми…

Доколку започнете јајцето  да го коритите во секојдневната исхрана ќе го подобри здравјето на штитната жлезда кај сите!

Штитната жлезда (тироида) е одговорна за состојбата на нервниот систем, психата, кардиоваскуларниот систем, гастро интестиналниот тракт, репродуктивните органи и мускулно-скелетниот систем. Ако штитната жлезда не работи, настануваат сериозни здравствени проблеми. Од оваа болест најчесто страдаат жените во четириесеттите години.

Два главни хормони на штитната жлезда, тријодтиронин (Т3) и тироксин (Т4) се составени од тирозин и јод. Т3 е биолошки активен хормон, додека Т4 останува неактивен додека не се претвори во Т3. Штитната жлезда исто така произведува уште еден хормон, калцитонин, кој ги одржува нромални нивоата на калциум, го активира метаболизмот на минералите, го чува интегритетот на коскеното ткиво и ја забрзува неговата регенерација.

Ако концентрацијата на овој хормон во крвта е поголема од дозволените вредности, тоа може да укаже на рак на жлездата, белите дробови, дојките, анемија и хиперплазија, пишува сајтот brainum.ru

Раните симптоми на штитната жлезда се скоро незабележителни, па дијагнозата во првата фаза е невозможна. Поради тоа е важно да водите сметка за исхраната и така да ја спречите болеста на штитната жлезда.

Вака штитната жлезда влијае на сите останати органи. Дали во последни време сте заборавни?

Предности на жолчката за штитната жлезда

Жолчката на телото ќе му обезбеди:

Тирозин – тоа е аминокиселина која се апсорбира од протеинска храна и во телото се произведува од друга аминокиселина, фенилаланин. Тирозин – формула за добро расположение, ги елиминира анксиозноста и стравот, помогнува во борбата против стресот. Две јајца содржат 0,5 г тирозин и 0,7 г фенилаланин.

Јод – Недостатокот на јод е главна причина за пореметувањето на развојот на мозокот кај децата. Секој од нас мора да има доволно количество јод за да штитната жлезда произведе хормони. Една жолчка на телото ќе обезбеди 12 мцг јод.

Селениум – Околу 90% од хормонот кој го излачува штитната жлезда се состои од Т4, кој се претвора во активен хормон.Тоа е поради селен-зависните ензими. Во овој случај, селенот може да го активира хормонот во Т3 и повторно да го инактивира во Т4.

Поради тоа селенот е толку важен за регулирање на тироидните хормони. Едно јајце на вашето тело ќе му обезбеди 16 мг селен, што е 29% од препорачаниот дневен внес.

Како што знаете стресот ја уништува штитната жлезда. Третманот со јајцата од кокошка е необичен, но ефикасен начин за надминување на болеста. Исто така, бидете свесни на тоа дека овој орган е во сложена врска со другите жлезди и биохемиски процеси.Нерамнотежата во било кој дел од системот може да влијае на целиот систем.

Ако штитната жлезда не работи како што треба задолжително консултирајте се со лекар пред да почнете лекување на своја рака.

Ова се симптомите на рак на белите дробови

Најголем број од луѓето се свесни дека пушењето може да предизвика рак на белите дробови. Сепак најновите истражувања веќе покажуваат дека 90% од ризикот кај мажите и 70-80% од ризикот кај жените е поради пушењето. За среќа, луѓето стануваат поодговорни за нивното здравје. Иако и денес постојат пушачи, нивниот број се намалува. Истовремено, многу луѓе се свесни и за пасивното пушење, па секој се обидува да го намали што е можно повеќе.

[Експертите предупредуваат: Загадувањето поврзано со илјадници случаи на рак на белите дробови]

Но дали и покрај мерките, луѓето се безбедни?

Едно ново истражување покажало дека во Велика Британија имало 6.000 смртни случаи поради рак на белите дробови, а овие жртви никогаш не пушеле, односно имале испушено помалку од 100 цигари во текот на целиот нивен живот. Се покажало дека и кај непушачите, ракот на белите дробови е осмата најчеста причина за смрт. Ракот на белите дробови станува вистинска закана.

Пушењето навистина предизвикува рак, но со текот на времето фокусот останал само на оваа навика, па се занемариле другите ризични фактори. Според професорот Пол Косфорд, ракот на белите дробови речиси секогаш се смета за проблем поврзан со пушењето. Сега, со ова истражување, може да се направи и друга поврзаност – загадувањето на воздухот.

Доколку се преземат мерки, скриениот проблем е касната дијагноза на болеста.

Дури и сега кога ракот ќе се открие кај пациент, прво се разгледува неговата историја на пушење. Лекарите не обрнуваат многу внимание на другите фактори, како околината. Проблемот не е само кај лекарите. Многу непушачи живеат со верување дека доколку не пушат, нема да добијат рак на белите дробови. Ова води до доцна дијагноза, бидејќи пациентот нема сериозно да ги сфати симптомите на рак.

Непушачите имаат два проблеми – прво, направено е многу малку истражување за овој феномен и стереотипот повеќе им штети наместо што им прави добро. Најдобриот начин да се справите е да ги идентификувате раните симптоми и веднаш да отидете на лекар.

Ова се симптомите на рак на белите дробови на кои треба да внимавате.

1. Кашлица која не престанува после 2-3 недели

2. Кашлица којашто се влошува

3. Воспалителни инфекции на градите

4. Искашлување крв

5. Болка за време на дишење и кашлање

6. Често задишување, дури и кога нема некој поголем напор

7. Постојан замор и недостаток од енергија

8. Губење на апетитот и необјасниво слабеење

Популарно