Е адитиви во храната – колку се штетни и што означуваат

Адитивите ги среќаваме во преработената храна.

Бои, засладувачи, регулатори на киселини, емулгатори, конзерванси сите овие се адитиви кои најчесто се обележуваат со буквата Е и некаков број до нив.

Сево ова ни е познато, но дали знаете кои од нив се штетни а кои не?

Е100 – Е199

Претставуваат бои односн адитиви кои се додаваат за да ја сменат, засилат или подобрат бојата на месото, откока веќе истото поминало низ некаква преработка.

Освен за месни производи најчесто се користат за газирани пијалоци и десерти.

Боите можат да бидат природни или синтетички, а многу истражувања ги поврзуваат со појавата на карцином.

Е200 – Е299

Ова е ознака за најштетните адитиви односно конзервансите. Тие се додаваат за до спречат расипувањето на храната, да г продолжат нејзиниот век на трајност.

За нивната употреба постојат правилници бидејќи прекумерната употреба е многу штетна за организмот.

Е300 – Е399

Овие адитиви се наречени уште и антиоксиданти. Најпознати се лимоновата киселина и витаминот Ц.

Нивна цел е спречување или забавување на процесот на оксигенеација а со тоа продлжување на рокот на траење на храната.

Е400 – Е499

Тука спаѓаат згуснувачите, емулгаторите и стабилизаторите кои всушност имаат за цел да ја направат храната похомогена, да ја засладат, да ја направат поароматична и повкусна.

Е500 – Е599

Тоа се адитиви кои ја регулираат киселоста на храната и најчесто се користат за продолжување на векот на храната односно го забавуваат развојот на микроорганизмите и на тој начин го продолжуваат рокот на употреба на храната.

Е600 – Е699

Овие адитиви се најштетни и би требало да одбегнувате храна кој ги содржи истите.

Тие се користат за да се засили или нагласи природниот вкус на преработената храна и најчесто ги има во мешанитезачини, грицки, супи и слично.

97% од луѓето заболени од рак, ги имале овие проблеми со забите

Постои една заедничка стоматолошка процедура што речиси секој стоматолог ќе ви каже дека е сосема безбедна и покрај фактот што научниците предупредуваат од неговите опасности.

Секој ден во САД, 41.000 од овие стоматолошки процедури се изведуваат на пациенти кои веруваат дека добиле безбедно и трајно решение за нивните проблеми.

Која е оваа стоматолошка процедура? Коренскиот канал. Повеќе од 25 милиони коренски канали се поправаат секоја година во оваа земја.

Поправените коренски канали на забите во суштина се “мртви” заби кои може да станат подмолни инкубатори на високо токсични анаеробни бактерии, кои можат под одредени услови, да си направат свој пат во вашиот крвоток и да предизвикаат голем број на сериозни болести, а кои многумина од нив се појавуваат децении подоцна.

Повеќето од овие “отровни заби” не се чувствуваат и изгледаат дека се во ред многу години подоцна од нивното поправање, па затоа системските болести потешко се следат.

За жал, поголемиот дел од стоматолозите забораваат на сериозните потенцијални здравствени ризици на кои се изложуваат нивните пациенти, односно, на ризиците кои постојат за остатокот од нивниот живот.

Руски рецепт против пушење

Хемискиот состав на цигарите е навистина сложен, бидејќи во него има над 1400 различни супстанци.

Меѓу нив најотровни се никотинот и катранот.

Просечниот животен век на страствените пушачи е пократок за десетина години од непушачит. Секоја испушена цигара го скратува животот за околу 14 минути, а на лицата кои се во близина на лица кои пушат цигари им се скратува за 5 минути. Пушачите страдаат и од болести на срцето и крвните садови, како и мозочни удари.

Ако сте пушач, веројатно сте се обиделе неколку пати да престанете да пушите. Овој пат тоа нека ви биде успешен обид. Ви претставуваме фантастичен рецепт, а потребно ви е:

-грејпфрут

-портокал

-2 децилитри чај од камилица

-30 грама масло од јојоба

-30 грама кокосово масло

-5 грама оригано

[ulje-kokosa]

Подготовка:

Исцедете го грепот и портокалот. Во сад измешајте ги сите состојки додека не добиете хомогена смеса. Пота ставете ја смесата во сад кој ќе можете да го носите со себе. Нанесете ја мешавината под нос, само ставете неколку капки на вата и вдишувајте секогаш кога ќе добиете потреба за цигара.

Позитивното влијание на ракијата по вашето здравје

Се што се конзумира претерано е штетно, но ако се конзумира во мали количини, може да биде корисно. Еве зошто мала количина на ракира е добра за вас.

Го намалува стресот – Доколку ја пиете во умерени количина делува на нервниот систем, го опушта и релаксира и мозокот и телото.

Не дебелее – Помалку калорична е од сите газирани сокови, па понекогаш и од некои негазирани. Со испиена една чашка ракија дневно се намалува холестеролот и не дозволува дебелеење.

Го смалува ризикот од мозочни и срцеви заболувања – Одлично делува на спречување на таложење на масни наслаги и холестерол при кардиоваскуларниот систем.

Помага за спречување на настинки – Може да послужи како одличен сируп против кашлање. Ги убива сите бактерии во грлото. Најдобар ефект ќе добиете доколку ја помешате со лимон и топла вода.

Запоменете, ракијата е добра за здравјето само во мали количини!

Популарно