Една година без дезедоранс – Еве што се случува

„Лајфстајл“ блогерката Елис Браутигам спровела експеримент во кој веќе една година не користи дезедоранс.

Дезедорансите, без разлика дали се во крема, стик или спреј – во последните 30-тина години се неизоставен дел од хигиенските ритуали на многу луѓе. Според истражувањата, луѓето во просек трошат од 4 до 5 дезедоранси годишно, а постојат и такви кои сметаат дека нивното користење е штетно за здравјето. Сепак, експертите тврдат дека дезедорансите можат безбедно да се користат и да уживаме во нивните мириси ако се придржуваме до едно правило и избегнуваме алуминиум во нивниот состав.

Но, Јутјуб блогерката Елис Браутигам (22) цврсто одлучила дека ќе се обиде да „преживее“ без дезедоранс поради страв дека неговото користење може да се поврзе со појава на рак на дојката.

Последен пат користела дезедоранс во октомври 2015 година и не го користи повеќе од една година. „Не смрдам, ве уверувам во тоа. Но, морам да признаам дека во исто време воведов и други животни промени, па го исфрлив месото од исхраната. Сигурна сум дека тоа има влијание на миризбата на потта“, им порачала на своите гледачи.

Таа верува дека има минимален телесен мирис бидејќи здраво се храни, а не мириса ниту по вежбањето во теретана. Таа живее на Хаваите и вели дека сосема нормално се поти, а одлучила да го остави дезедорансот поради страв од рак на дојката кој е чест во нејзиното семејство.

Мирисате онака како што се храните

Силната, зачинета храна, сувомеснатите производи, алкохолот, кофеинот и никотинот и некои лекови можат да влијаат на мирисот и количината на пот. Тоа е затоа што преку потта телото се ослободува од штетните материи.

Во синтетика телото повеќе се поти

Ако облеката ја впила потта, од неа ќе се шири непријатна миризба и покрај дезедорансот. Во синтетичката облека потењето е многу посилно отколку во облека од природни влакна. Поради тоа, Елис најчесто користи исклучиво памук, вискоза и лен.

Кристалниот камен е антипеспирант

Природниот кристален део – камен е природна минерална сол. Тој се навлажнува со вода и се нанесува под пазувите. На кожата испушта микрослој минерална сол која делува антибактериски и ги намалува мирисите и Елис вели дека тоа е единствениот прифатлив облик на дезедоранс, иако ниту него не го користи.

Дали е опасно да ги депилирате сраминте влакна од вашето тело?

Во последните неколку години, депилацијата на интимните делови е примарна работа на секоја жена, но дали е тоа навистина добро?

Експертите препорачуваат дека поради здравјето не треба да ги отстрануваме срамните влакна.

Се испоставува дека се што имаме на телото има некаква функција, а судејќи по се интимните влакна имаат улога на спречување страни тела. Тоа е некој вид на филтер, која спречува иритација во тој дел и помага во регулација на телесната температура.

Со други зборови ние сме помалку заштитени од инфекции. А со тоа се подразбира дека хигиената на срамните влакна треба редовно да се одржува, инаку ќе бидат бескорисни.

Самоздравје.мк

ЈАДЕТЕ ЦРНО ЧОКОЛАДО - Придобивките се огромни

Во 100 грамови црно чоколадо со 70 проценти какао има околу 570 калории, 9 грама протеин, 33 грама јаглехидрати, 42 грама масти и дури 12 грама влакна.

Се повеќе истражувања ги потврдуваат позитивните ефекти на црното чоколадо за здравјето и го отстрануваат од листата на „забранети“ намириници.

Во 100 грамови црно чоколадо со 70 проценти какао има околу 570 калории, 9 грама протеин, 33 грама јаглехидрати, 42 грама масти и дури 12 грама влакна.

Чоколадото е богато со минерали како што се магнезиумот (200 милиграми во 100 грама чоколадо), железо (11 милиграми во 100 грама чоколадо), калиум (околу 700 милиграми во 100 граа чоколадо), фосфор и манган, а содржи и мала количина на витамин Б-комплекс.

Бидејќи е многу калорично, црното чоколадо треба да се конзумира во мали количини – најдобро 10 до 30 грама дневно.

СВЕТОТ ПОЛУДЕ ЗА ОВАА ДИЕТА - За 4 недели слабеете и до 15 килограми

Оваа диета е уште една од многуте кои на здрав начин ја регулираат исхраната. Имено, оваа диета потекнува од Бразил, а основата се состои од овошје и зеленчук. Истата треба да ја држите до 4 седмици, по што се прави пауза од 2 седмици.

ПОНЕДЕЛНИК

Појадок: 1 портокал, 1 банана i чаша цеден портокал.

Ужина: Чаша цеден портокал, тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варена риба, 100г. салата со сушено овошје.

Вечера: Исто како доручек.

Пред спиење: Чаша цеден портокал, двопек.

ВТОРНИК

Појадок: 1 варено јајце, чаша сок од јаболко.

Ужина: Тост со раст.кашкавал, чаша сок од јаболко.

Ручек: 100г. варено месо, 2 варени компири (без сол), зелена салата.

Вечера: 200г. варена риба, 1 варено јајце, зелена салата, 50г. грашок.

Пред спиење:  1 Чаша сок од јаболко, двопек.

СРЕДА

Појадок: 1 чаша млеко со ниска масленост, 1 парче двопек.

Ужина: 100г. немасно сирење.

Ручек: 100г. ориз, 150г. свежа зелка со лимон.

Вечера: 100г. варено телешко месо, 1 јаболко, зелена салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко и тост.

ЧЕТВРТОК

Појадок: Чаша сок од ананас, 60г. ананас.

Ужина: Чаша сок од ананас и тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варено пилешко месо, парче сирење и портокал.

Вечера: 2 варени компири (без сол), 150г. салата од рендан морков со цеден лимон или портокал.

Пред спиење: Чаша сок од ананас, двопек.

ПЕТОК

Појадок: Чаша сок од јаболко и тост со раст. кашкавал.

Ужина: 1 јаболко, 1 портокал.

Ручек: 150г. варена риба, 2 мали варени моркови.

Вечера: 1 чинија супа од зеленчук (или рибина чоркба), мало парче р'жан леб.

Пред спиење: Чаша сок од портокал и двопек.

САБОТА

Појадок: Чаша сок од јаболко, 1 парче двопек.

Ужина: 150g салата од рендано цвекло.

Ручек: 1 чинија супа од зеленчук, печурки или рибина чоркба со мало парче р'жан леб.

Вечера: 100г. пржени печурки, 100г. овошна салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко, 2 парчиња бисквити.

НЕДЕЛА

Појадок: 1 банана, 1 рака суво грозје.

Ужина: 1 чаша сок од моркови и тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варено телешко месо, 100г. салата од свежа зелка со лук и сок од цеден лимон.

Вечера: 200мл. Телешка чорба, 100г. овошје, зелена салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко, 2 сушени смокви.

Популарно