Не ви треба диета: Јадел 2 лажици од ова семе пред ручек - за 6 месеци ослабел 15 кг

Научниците докажале дека лененото семе е исклучително здраво и корисно во спречување на мозочен и срцев удар. Тоа е поради тоа што ова супер семе го намалува нивото на холестеролот во крвта.

Лененото семе е преполно со влакна, што значително помага во контролирањето на нивото на холестеролот. Влакната во лененото семе всушност ја врзуваат жолчната киселина во цревата и ја намалуваат апсорпцијата на холестеролот во крвотокот.

Лесно може да кажеме дека оваа супер здрава билка исто така е една од најбогатите извори на омега – 3 киселината, кои се клучни соединенија на ќелиските мембрани. Тие исто така може да спречат згрутчувања на крвта кои може да предизвикаат мозочен или срцев удар, а во исто време да го подобрат и крвотокот. Омега-3 масните киселини се исклучително корисни во намалување на нивото на холестеролот и бројот на триглицеридите.

Ви пренесуваме искуство на еден човек кој имал сериозни проблеми со високото ниво на холестерол, па решил да се обиде со некои природни лекови наместо пропишаните лекарства.

Џим почнал да конзумира четврт шолја ленени семе секој ден пред ручек, што изнесува околу 2 лажички.

Кога го измерил новото на холестеролот, неговиот холестерол бил намален на 232 за само 15 дена, а по 6 месеци холестеролот бил намален на 188. Тој изгубил 15 килограми, а неговата коа, нивото на енергија, видот и неговата коса исто така се подобриле.

Дефинитивно треба да го пробате овој природен лек. Само почнете да конзумирате две лажици или четврт шолја свежи ленени семе секој ден пред главниот оброк.

Лененото семе може да го конзумирате со вашата омилена салата, јогурт или други намирници. Ставете го лененото семе во блендер или млин за кафе и мешајте 5 секунди и вашата дневна доза семки ќе биде подготвена.

(ВИДЕО) После ова видео долгата брада нема да ви изгледа толку убаво

Долгата машка брада во последно време се врати во мода, и ретко кој од мажите не го испроба овој стил.

Меѓутоа брадата може да биде легло за многу бактерии кои се наоѓаат на ВЦ шољата после извршување на нужда.

Лошите вести за сите оние кои имаат брада, ја пренесе микробиологот Џон Голубовиќ кој се занимава со истражување на квалитетот, здравјето и хигиената. Тој извршил истражување врз седум анонимини мажи.

Голубовиќ препорачува, редовно миење на брадата и брковите, како и редовно миење на рацете, за да ги избегнете опасните бактерии кои може да дојдат во допир со лицето и устата.

Евтин рецепт од 4 состојки за рамен стомак

Сакате да ослабете и да имате рамен стомак но не ви оди од рака? Ви нудиме супер рецепт кој помага да го ослабете стомакот, да го намалите во обем и тоа за седум дена.

Ви требаат една лажица чиа семе, лажица мед, еден исцеден лимон и чаша ипол вода.

Чиата се става во вода и се сотава час и половина да отстои. Се додава лимонот, и медот и се се соединува со мешање, па се става во блендер за поглатка структура.

Пијте наутро по една лажица на празен желудник.

Како да се справите со хроничниот замор?

И покрај спиење и одморање повторно чувствувате замор. Тоа значи дека телото испраќа аларм кој не треба да биде игнориран.

Сите знаат дека е препорачливо да се пие два литра вода на ден. Недостатокот на течност предизвикува главоболки, промени во расположението и замор? Овие несакани ефекти предупредуваат за дехидратација на телото. Ако не сакате чиста вода, експертите советуваат вода помешана со исцеден сок од лимон. Задржи шише или чаша вода секогаш под рака и го вдишуваме otpijte без оглед на тоа дали сте се чувствуваат жеден, или не.

Витамин Б12, освен што е задолжен за создавање на црвени крвни зрнца, задолжен е и за невроните кои го носат кислородот до мозокот.

Да се ​​надокнади овој витамин потребно е во исхраната да бидат вклучени производи од животинско потекло, како што се црн дроб, јајца, риба, месо, млечни производи, особено сирење, житарици.

Повеќето жени знаат дека недостаток на железо или анемија предизвикува зголемен замор и исцрпеност, но истиот ефект го има и вишокот железо.

Нема да погрешите ако во исхраната внесете повеќе производи со железо. Но, и исхрана богата со витамин Ц кој помага во разградувањето на железото. Тоа се производи од животинско потекло, зеленчук како што е цвеклото, мешунки и ореви.

Недостатокот на физичка активност исто така доведува до замор, кој станува хроничен замор. Работниот ден носи многу стрес кој потоа го носите дома. Резултатот е исцрпеност и преоптовареност на телото а тоа преминува во замор.

Популарно