Не ви треба диета: Јадел 2 лажици од ова семе пред ручек - за 6 месеци ослабел 15 кг

Научниците докажале дека лененото семе е исклучително здраво и корисно во спречување на мозочен и срцев удар. Тоа е поради тоа што ова супер семе го намалува нивото на холестеролот во крвта.

Лененото семе е преполно со влакна, што значително помага во контролирањето на нивото на холестеролот. Влакната во лененото семе всушност ја врзуваат жолчната киселина во цревата и ја намалуваат апсорпцијата на холестеролот во крвотокот.

Лесно може да кажеме дека оваа супер здрава билка исто така е една од најбогатите извори на омега – 3 киселината, кои се клучни соединенија на ќелиските мембрани. Тие исто така може да спречат згрутчувања на крвта кои може да предизвикаат мозочен или срцев удар, а во исто време да го подобрат и крвотокот. Омега-3 масните киселини се исклучително корисни во намалување на нивото на холестеролот и бројот на триглицеридите.

Ви пренесуваме искуство на еден човек кој имал сериозни проблеми со високото ниво на холестерол, па решил да се обиде со некои природни лекови наместо пропишаните лекарства.

Џим почнал да конзумира четврт шолја ленени семе секој ден пред ручек, што изнесува околу 2 лажички.

Кога го измерил новото на холестеролот, неговиот холестерол бил намален на 232 за само 15 дена, а по 6 месеци холестеролот бил намален на 188. Тој изгубил 15 килограми, а неговата коа, нивото на енергија, видот и неговата коса исто така се подобриле.

Дефинитивно треба да го пробате овој природен лек. Само почнете да конзумирате две лажици или четврт шолја свежи ленени семе секој ден пред главниот оброк.

Лененото семе може да го конзумирате со вашата омилена салата, јогурт или други намирници. Ставете го лененото семе во блендер или млин за кафе и мешајте 5 секунди и вашата дневна доза семки ќе биде подготвена.

Од инфаркт, до мигрена: Кој дел од денот е најопасен

Од инфаркт, до мигрена: кој дел од денот е најкритичен…инфарктот удира наутро, а настинката се јавува попладне.

Научниците утврдиле дека ризикот од инфаркт или доаѓање до израз на некои симптоми на одредена болест, значително варираат во однос на тоа во кој дел од денот се манифестираат.

Листа на најкритични периоди во денот:

06:00 – срцев удар

Организмот во овој период почнува да се активира и да се спрема за дневните обврски. Потребна му е поголема количина на кислород – отколку за време на ноќта, па се ослободуваат соединенија кои доведуваат до пораст на крвниот притисок – што може да биде кобно за оние со кардиоваскуларни проблеми. Покрај ова, некогаш и пораст на нивото на „хормонот за стрес“ што го лачи надбубрежната жлезда може да биде фактор за срцев или мозочен удар.

07:00 – гихт

Гихт е состојба изразена со високо ниво на уринарна киселина во крвта, поради која во сврзното ткиво на зглобовите, зглобните простори или ’рскавиците се формираат кристали кои предизвикуваат болка. Нивото на оваа киселина во седум наутро е највисоко, трипати повисоко од нејзината концентрација во текот на денот.

08:00 – алергии

Симптомите на алергии – пецкање во очите и носот  се најинтензивни во осум часот наутро. Мјуриел Симонс тврди дека тоа е заради утринските куќни обврски – местење на креветот, тресење на постелината кои го зголемуваат присуството на алергени во воздухот.

09:00 – мигрена

Доколку страдате од мигрена, ризикот за нејзино влошување е помеѓу осум и десет часот наутро. Според научниците – мигрените се јавуваат во раните утрински часови поради порастот на крвниот притисок и ширење на крвните садови во главата.

10:00 – артритис

Болките што ги предизвикува артритисот најмногу се изразени во утринските часови, најверојатно поради долготрајното мирување во текот на ноќта. За ваквите случаи се препорачува земање на антифламаторни лекови пред спиење за олеснување на утринските болки.

13:00 – е најпогоден период од денот за физичка активност. Тогаш е најмал ризикот од повреди. За ова е „виновна“ телесната температура која својот максимум го достигнува помеѓу еден и четири часот попладне. Телото е дури за два степени потопло.

Ако страдате од астма, најдобро време да се земе лек е за два попладне. Една доза инхалации во попладневните часови, ќе ве заштити од напад на астма во текот на ноќта, велат научниците од Универзитетот во Сао Паоло.

15:00 – напади на паника

„Резултатите покажуваат дека лицата со анксиозни нарушувања имаат тенденција кон напади на паника и вознемиреност во текот на денот.” велат истражувачите. Тоа се случува поради активноста на нервниот систем кој веројатно придонесува за “акумулација” на секојдневниот стрес во утринските часови.

16:00 – настинка

Симптомите на кашлица и настинка својот врв го достигнуваат околу четири попладне. Една теорија  објаснува дека хормоните кои се вклучени во производството на антитела (кои се борат против инфекции) се помалку активни во попладневните часови.

17:00 – остеоартритис

Симптомите почнат да се појавуваат доцна попладне и рано навечер. Најдобро е да се земат анти-инфламаторни лекови во раните попладневни часови, за да делуваат подоцна и да се олесни болката.

21:00 – чир

Симптомите на чир се најизразени околу девет часот, за време на варењето на храната, па лекарите препорачуваат да се земаат лекови пред спиење.

22:00 – егзема

Седум од десет луѓе со воспалителни заболувања на кожата, вклучувајќи псоријаза и егзема, најинтензивно ги чувствуваат симптомите во десет навечер. Ова најверојатно се случува како резултат на промените на кожата температура. Кога спиеме завиткани во ќебиња, температурата на телото расте и се засилува чувството на чешање, а кожата губи вода во текот на ноќта.

ЗАБОРАВЕТЕ НА ВОДАТА СО ЛИМОН - Грејпфрутот е новиот хит за слабеење

Мешавината од вода и грејпфрут имам сјаен вкус, ќе ве одушеви со своето освежувачко дејство, а и драстично ќе го забрза вашиот метаболизам.

Половина цеден грејпфрут во една чаша млака вода, плус гранче рузмарин – тоа е вистинскто нешто што прави чуда за вашата линија.

Доволно е само половина грејпфрут да го исцедите и да го помешате со вода. Пијте го веднаш, не мора да чекате.

Оваа мешавина сигурно ќе го забрза вашиот метаболизам, а има многу подобар вкус од водата со лимон на која навикнавте како препорака за слабеење.

ЧУДО ЗА ИМУНИТЕТОТ - Лекарите ја препорачуваат во неограничени количини

Доцната есен е сезоната кога успева чичоката, вид на див компир или позната уште како Ерусалимска артичока.

Лекарите ја препорачуваат, сирова или варена, во секојдневната исхрана и тоа во неограничени количини, бидејќи истата е многу здрава.

Посебно се советува да биде конзумирана од дијабетичарите, бидејќи чичоката содржи олиго-фруктозен инсулин- растворлив полисахарид ослободен од скроб, кој има супстанци кои се корисни за организмот, го одржува имуниот систем во функционална состојба и спречува настанување на инфекции.

Чичоката е богата со витамин А, Ц и Е, кои заедно со флавоноидите како и каротенот ги блокираат слободните радикали и така штитат од воспаленија и настинки.

Заради високото количество на калциум, чичоката е мелем за цврсти коски, а интересно е што чичоката е еден од најбогатите извори на железо.

Таа е значаен извор на фолна киселина која помага во правењето на црвените крвни зрнца во организмот и крвта

Чичоката го чува срцето, го одржува коренот и косата, а бидејќи содржи мало количество калории, се препорачува и на сите кои сакаат да ослабат.

Популарно