Од ова може да умрете: На што да внимавате пред Новогодишните празници?

Често чувствуваме заситеност дури откако ќе внесеме големо количество на храна, што се последица на доцнење на сигналите кои од желудникот одат во мозокот.

Желудникот главно не е поголем од тупаница кога е празен, но има капацитет да се прошири.

Можеби некогаш сте се прашале зошто во еден момент сте гладни, а во следниот се чувствувате како да сте се прејале, а притоа воопшто да не сте го почувствувале периодот помеѓу. Нашето тело има многу сложен начин на кој ни говори кога сме гладни или сити, што бара одреден број хормони кои се произведуваат како одговор на присуство или отсуство на храна и дигестивниот тракт.

Два најважни хормона се грелин и лептин. Едноставно кажано, грелинот го зголемува апетитот, а лептинот го намалува. Тие главно се произведуваат во стомакот и масните клетки. Грелинот обично го има во поголеми количества пред да јадеме, а потоа полека се намалува, додека лептинот е задолжен за тоа да му „каже” на вашиот мозок дека сте сити. Дебелите луѓе со време изградуваат отпорност на лептинот.

Еве неколку работи на кои треба да обрнеме внимание.

Што се случува кога ќе се прејадеме?

Храната може да оди само во два правца, во системот за варење или назад, од каде и дошла, преку повраќање. Прејадувањето може да предизвика лошо варење, кога стомачната киселина ќе зоврие во хранопроводникот. Желудникот е отпорен на киселина, но хранопроводникот не е.

Исто така, тогаш телото вложува поголема енергија во варењето, што не прави многу уморни или исцрпени.

Дали желудникот може да пукне од прејадување?

За жал, може. Наводно постои случај кога желудникот станал толку голем и пукнал од количеството на храна која се наоѓала во него. Една 23-годишна девојка имала 2.500 милилитри смеса во својот желудник, па тој отекол толку многу и бил преголем.

Дали може да се умре од прејадување?

Да, постојат неколку случаи на умирање од прејадување. Многу се ретки, но постојат.

Бидете внимателни, посебно сега кога е време на празнични трпези.

Дали е опасно да ги депилирате сраминте влакна од вашето тело?

Во последните неколку години, депилацијата на интимните делови е примарна работа на секоја жена, но дали е тоа навистина добро?

Експертите препорачуваат дека поради здравјето не треба да ги отстрануваме срамните влакна.

Се испоставува дека се што имаме на телото има некаква функција, а судејќи по се интимните влакна имаат улога на спречување страни тела. Тоа е некој вид на филтер, која спречува иритација во тој дел и помага во регулација на телесната температура.

Со други зборови ние сме помалку заштитени од инфекции. А со тоа се подразбира дека хигиената на срамните влакна треба редовно да се одржува, инаку ќе бидат бескорисни.

Самоздравје.мк

ЈАДЕТЕ ЦРНО ЧОКОЛАДО - Придобивките се огромни

Во 100 грамови црно чоколадо со 70 проценти какао има околу 570 калории, 9 грама протеин, 33 грама јаглехидрати, 42 грама масти и дури 12 грама влакна.

Се повеќе истражувања ги потврдуваат позитивните ефекти на црното чоколадо за здравјето и го отстрануваат од листата на „забранети“ намириници.

Во 100 грамови црно чоколадо со 70 проценти какао има околу 570 калории, 9 грама протеин, 33 грама јаглехидрати, 42 грама масти и дури 12 грама влакна.

Чоколадото е богато со минерали како што се магнезиумот (200 милиграми во 100 грама чоколадо), железо (11 милиграми во 100 грама чоколадо), калиум (околу 700 милиграми во 100 граа чоколадо), фосфор и манган, а содржи и мала количина на витамин Б-комплекс.

Бидејќи е многу калорично, црното чоколадо треба да се конзумира во мали количини – најдобро 10 до 30 грама дневно.

СВЕТОТ ПОЛУДЕ ЗА ОВАА ДИЕТА - За 4 недели слабеете и до 15 килограми

Оваа диета е уште една од многуте кои на здрав начин ја регулираат исхраната. Имено, оваа диета потекнува од Бразил, а основата се состои од овошје и зеленчук. Истата треба да ја држите до 4 седмици, по што се прави пауза од 2 седмици.

ПОНЕДЕЛНИК

Појадок: 1 портокал, 1 банана i чаша цеден портокал.

Ужина: Чаша цеден портокал, тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варена риба, 100г. салата со сушено овошје.

Вечера: Исто како доручек.

Пред спиење: Чаша цеден портокал, двопек.

ВТОРНИК

Појадок: 1 варено јајце, чаша сок од јаболко.

Ужина: Тост со раст.кашкавал, чаша сок од јаболко.

Ручек: 100г. варено месо, 2 варени компири (без сол), зелена салата.

Вечера: 200г. варена риба, 1 варено јајце, зелена салата, 50г. грашок.

Пред спиење:  1 Чаша сок од јаболко, двопек.

СРЕДА

Појадок: 1 чаша млеко со ниска масленост, 1 парче двопек.

Ужина: 100г. немасно сирење.

Ручек: 100г. ориз, 150г. свежа зелка со лимон.

Вечера: 100г. варено телешко месо, 1 јаболко, зелена салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко и тост.

ЧЕТВРТОК

Појадок: Чаша сок од ананас, 60г. ананас.

Ужина: Чаша сок од ананас и тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варено пилешко месо, парче сирење и портокал.

Вечера: 2 варени компири (без сол), 150г. салата од рендан морков со цеден лимон или портокал.

Пред спиење: Чаша сок од ананас, двопек.

ПЕТОК

Појадок: Чаша сок од јаболко и тост со раст. кашкавал.

Ужина: 1 јаболко, 1 портокал.

Ручек: 150г. варена риба, 2 мали варени моркови.

Вечера: 1 чинија супа од зеленчук (или рибина чоркба), мало парче р'жан леб.

Пред спиење: Чаша сок од портокал и двопек.

САБОТА

Појадок: Чаша сок од јаболко, 1 парче двопек.

Ужина: 150g салата од рендано цвекло.

Ручек: 1 чинија супа од зеленчук, печурки или рибина чоркба со мало парче р'жан леб.

Вечера: 100г. пржени печурки, 100г. овошна салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко, 2 парчиња бисквити.

НЕДЕЛА

Појадок: 1 банана, 1 рака суво грозје.

Ужина: 1 чаша сок од моркови и тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варено телешко месо, 100г. салата од свежа зелка со лук и сок од цеден лимон.

Вечера: 200мл. Телешка чорба, 100г. овошје, зелена салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко, 2 сушени смокви.

Популарно