Секој ден пијте вода со сода бикарбона: Најевтин лек кој моментално делува

Сода бикрабоната е моќен прашок кој може да ви помогне за многу нешта, од лекување – до длабинско чистење на мебелот.

Многумина ја користат како одличен начин за брзо избелување на забите, но сте помислиле ли што ќе се случи доколку ја пиете секојдневно растворена во вода?

1. Желудочна киселина

Ако испиете чаша вода со половина лажичка сода бикарбона, ќе дојде до регулирање на рН вредноста во вашиот желудник. Тоа ќе ви помогне да ја намалите киселоста во вашиот организам, за која се верува дека е еден од предизвикувачите на рак.

2. Ждригавица

Експертите велат дека ждригавицата е предизвикана од киселината во желудникот. И во овој случај, сода бикарбоната може да биде ваш сојузник.

3. Уринарни инфекции

Бактериите живеат и се размножуваат во кисела средина, па затоа ако имате проблеми со уринарна инфекција, пијте раствор со сода бикарбона (пола лажичка во чаша вода) и симптомите за кратко би требало да исчезнат.

4. Гихт

Гихтот претставува воспаление на зглобовите, предизвикано од задржување на уринарна киселина во телото. Сода бикарбоната може да ви помогне да се ослободите од ваквите непријатни болки и да спречите нивно понатамошно создавање.

5. Настинка и грип

Сода бикарбоната е одличен лек за грип и настинка. Ако се користи редовно, може да ги уништи вирусите уште во најраната фаза.

6. Камења во бубрезите

Секојдневно пиење вода со сода бикарбона може да ги раскрши настанатите, но и да спречи формирање на нови камчиња. Ако имате проблеми со бубрезите, пред примената на природни лекови, консултирајте се со вашиот лекар.

7. Сила

Водата со сода бикарбона ја зголемува физичката издржливост на вашето тело. Тајната е во тоа што алкалноста на сода бикарбоната го намалува нивото на млечна киселина, произведена од мускулите.

Препорачана доза на вода со сода бикарбона

Прв ден: Испијте 6 дози – 1 чаша вода со половина лажичка сода бикарбона, на секои 2 часа по една. Водата треба да биде ладна.

Втор ден: Испијте 4 дози, на секои 3 часа по една.

Трет ден: Наутро и навечер испијте по една доза.

Четврти ден и натаму: Пијте по 1 чаша вода со половина лажичка сода бикарбона секој ден, сè додека непосакуваните симптоми не исчезнат.

ЈАДЕТЕ ЦРНО ЧОКОЛАДО - Придобивките се огромни

Во 100 грамови црно чоколадо со 70 проценти какао има околу 570 калории, 9 грама протеин, 33 грама јаглехидрати, 42 грама масти и дури 12 грама влакна.

Се повеќе истражувања ги потврдуваат позитивните ефекти на црното чоколадо за здравјето и го отстрануваат од листата на „забранети“ намириници.

Во 100 грамови црно чоколадо со 70 проценти какао има околу 570 калории, 9 грама протеин, 33 грама јаглехидрати, 42 грама масти и дури 12 грама влакна.

Чоколадото е богато со минерали како што се магнезиумот (200 милиграми во 100 грама чоколадо), железо (11 милиграми во 100 грама чоколадо), калиум (околу 700 милиграми во 100 граа чоколадо), фосфор и манган, а содржи и мала количина на витамин Б-комплекс.

Бидејќи е многу калорично, црното чоколадо треба да се конзумира во мали количини – најдобро 10 до 30 грама дневно.

СВЕТОТ ПОЛУДЕ ЗА ОВАА ДИЕТА - За 4 недели слабеете и до 15 килограми

Оваа диета е уште една од многуте кои на здрав начин ја регулираат исхраната. Имено, оваа диета потекнува од Бразил, а основата се состои од овошје и зеленчук. Истата треба да ја држите до 4 седмици, по што се прави пауза од 2 седмици.

ПОНЕДЕЛНИК

Појадок: 1 портокал, 1 банана i чаша цеден портокал.

Ужина: Чаша цеден портокал, тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варена риба, 100г. салата со сушено овошје.

Вечера: Исто како доручек.

Пред спиење: Чаша цеден портокал, двопек.

ВТОРНИК

Појадок: 1 варено јајце, чаша сок од јаболко.

Ужина: Тост со раст.кашкавал, чаша сок од јаболко.

Ручек: 100г. варено месо, 2 варени компири (без сол), зелена салата.

Вечера: 200г. варена риба, 1 варено јајце, зелена салата, 50г. грашок.

Пред спиење:  1 Чаша сок од јаболко, двопек.

СРЕДА

Појадок: 1 чаша млеко со ниска масленост, 1 парче двопек.

Ужина: 100г. немасно сирење.

Ручек: 100г. ориз, 150г. свежа зелка со лимон.

Вечера: 100г. варено телешко месо, 1 јаболко, зелена салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко и тост.

ЧЕТВРТОК

Појадок: Чаша сок од ананас, 60г. ананас.

Ужина: Чаша сок од ананас и тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варено пилешко месо, парче сирење и портокал.

Вечера: 2 варени компири (без сол), 150г. салата од рендан морков со цеден лимон или портокал.

Пред спиење: Чаша сок од ананас, двопек.

ПЕТОК

Појадок: Чаша сок од јаболко и тост со раст. кашкавал.

Ужина: 1 јаболко, 1 портокал.

Ручек: 150г. варена риба, 2 мали варени моркови.

Вечера: 1 чинија супа од зеленчук (или рибина чоркба), мало парче р'жан леб.

Пред спиење: Чаша сок од портокал и двопек.

САБОТА

Појадок: Чаша сок од јаболко, 1 парче двопек.

Ужина: 150g салата од рендано цвекло.

Ручек: 1 чинија супа од зеленчук, печурки или рибина чоркба со мало парче р'жан леб.

Вечера: 100г. пржени печурки, 100г. овошна салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко, 2 парчиња бисквити.

НЕДЕЛА

Појадок: 1 банана, 1 рака суво грозје.

Ужина: 1 чаша сок од моркови и тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варено телешко месо, 100г. салата од свежа зелка со лук и сок од цеден лимон.

Вечера: 200мл. Телешка чорба, 100г. овошје, зелена салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко, 2 сушени смокви.

Имате бели влакна пред 30тата година - проверете го здравјето

Кога седите влакна ќе се појават пред 30-тата, треба да се загрижите и малку повнимателно да испитате заради што се појавуваат. Бидејќи, не е до староста.

5 причини заради кои не смеете да го игнорирате прераното побелување на косата:

1. Срцеви проблеми

Истражувањата покажуваат дека луѓето кои нагло обелуваат во косата, имаат зголемен ризик од срцеви заболувања. Задолжително посетете кардиолог доколку ја забележувате оваа промена преку ноќ.

2. Насобран пероксид

Нормално е вашите фоликули да произведуваат мала количина на пероксид. Но, кога лачењето ќе се зголеми, влакната ја губат бојата. Консултирајте се со лекар и во овој случај.

3. Недостаток на витамини Д3 и Б12

Истражувачите открија дека недостатокот на витамин Д3 води до губење на меланин, супстанцата задолжена на бојата и пигментот. Истото се случува и доколку ви недостасува витамин Б12. Понекогаш доволна е само соодветна исхрана, а понекогаш и суплементи во исхраната.

4. Цигари

Докажано, пушачите порано побелуваат, за разлика од оние кои никогаш не допреле цигара.

5. Наследна особина

Покрај овие 4 здравствени причини, последната е од различен тип – наследна. Па, ако имате родители чија коса била речиси бела на 30-40 години, очекувајте и вам да ви се случи истото.

Популарно