„Игра со лигни“ (Squid Game) носи профит за онлајн продавачите во Кина

„Игра со лигни“ (Squid Game), која во моментов е најгледана серија на „Нетфликс“, сè уште не е официјално објавена во Кина, но компаниите во земјата се веќе зафатени со извлекување на сродни производи од хит-серијата за домашни и странски купувачи.

Костимите инспирирани од јужнокорејскиот трилер се размножуваат на платформите за е-трговија низ целиот свет, а многу од нив се произведуваат во Кина.

На Copupang, една од најголемите шопинг страници во Јужна Кореја, некои од најдобрите резултати од пребарувањето за сродни производи од серијата се наведени од компании со седиште во кинеските градови Гуангжу и Шенжен, како и провинцијата Анхуи, меѓу другите. Страниците на производите се полни со прашања од клиенти кои прашуваат дали продавачите можат да достават нарачки пред Ноќта на вештерките.

Слични понуди на производи, исто така, може да се најдат на Taobao, најголемата апликација за купување во Кина, како и на Alibaba.com. Со двете платформи управува „Алибаба груп холдинг“, сопственик на „Саут Чајна морнинг пост“.

Во дистописката драма со девет епизоди, која дебитираше на 17 септември, стотици натпреварувачи со долгови, облечени во идентични зелени тренерки, се соочуваат едни со други во серија традиционални детски игри. Победникот добива парична награда, додека сите губитници веднаш ги убиваат стражари облечени во црвени комбинезони и црни маски за лице.

Најновиот хит на „Нетфликс“ дистигна огромна популарност. Јужнокорејската серија е број еден серија по гледаност во преку 90 држави и е на пат да стане глобален феномен.

Коментари

Популарно