Владата купи најскапи гуми на светот за она на „М“?

Македонската влада стана ентитетот што купил најскапи гуми на светот на патничко возило.

Вкупно 53 илјади евра ќе бидат дадени за гумите на кои ќе се тркала мерцедесот во кој се возеа Меркел, Меј, Столтенберг и други личности а поради кој Никола Груевски беше осуден на 2 години затвор, по што избега во Будимпешта каде доби азил.

Според една експертска листа на специјализиран портал за гуми за возила, на светот има поскапи гуми но тие не се за патнички возила.

Најскапите гуми LeTourneau L-2350 чинат 63,000 евра но тие не се за автобомил туку за огромна машина за ископ и утовар висока неколку човечки висини.

Има уште една поскапа серија гуми, тоа се Michelin 59/80R63 XDR tyres но и тие се за огромна машина за ископ на Катерпилар.

Третите најскапи гуми на светот веќе се поефтини од гумите што ги набавува македонската влада за мерцедесот.

Чинат 10,000 евра а се користат за „ѕверот“ од тркачки автомобил на Фолксваген, Бугати Вејрон.

На листата има и гуми за Спејс Шатл, Формула 1, авион Боинг и други возила но ниту една не е поскапа од тие што ги набавува владата за контраверзниот мерцедес.

Целата листа со детали на англиски јазик во продолжение

Pricey Tyres: 10 Most Expensive Tyres In The World

1. LeTourneau L-2350 front-loader Tyres

The tyres on this gigantic front loader are THE most expensive tyres in the world. 4m in diameter, 1.8 in width and 6.8 tonnes in weight, these black beasts cost a whopping $63,000 each! But why pay a price like that for a front loader? – You might ask. Well, that is because it is the world’s biggest earth mover!

2. Caterpillar 797 dump truck Tyres

This heavy duty utility vehicle is powered by super powerful Michelin 59/80R63 XDR tyres that can carry very heavy loads. These tyres weigh a mammoth 5.3 tonnes, and cost $42,500 each.

3. Tyres for the Bugatti Veyron

The Bugatti Veyron is a designed and developed by Volkswagen and is capable of sustaining speeds of 406km/h. For a high-speed machine such as this one, only Michelin can work that magic. Michelin Pilot Sport PAX (run flat) 245/690 R520 tyres in the front and 365/710 R540 rear tyres grace the Bugatti Veyron majestically.

These tyres cost $10,000 each

4. Space Shuttle Tyres

Once again a Michelin creation, these space shuttle single landing tyres are priced $5500. They weigh 56 tonnes and are pumped with nitrogen gas. The landing tyre can run at speeds of 420km/hr. Surprisingly landing tyres are not much bigger in size than ordinary truck tyres!

5. Monster Truck Tyres

Made by Goodyear and Firestone, each monster truck tyre is hand cut and takes up to 50 hours to be built.

To support the Monster Truck’s particular driving style, these tyres are built to a specific size – 2.6 m in height and 1.7 m in width. Are you really surprised that such specialised tyres would cost $2500 each?

6. Boeing 747 Tyres

This wide-bodied commercial airplane’s tyres are equally expensive. At 110 kg, with a diameter of 2.1 m, 18 such tyres grace this Queen of the Skies and each tyre costs $2000. Now you know why airplane tickets are expensive!

7. Formula One Tyres

The hallmark of vehicle and tyre technology is the Formula One. These high-speed mini giants require almost 20 tyres in a single race. Because Formula One tyres need to support high speeds, their wear resistance capabilities are quite low.

Typically race tyres are meant to last just 200 km in their entire life cycle, after which they are usually recycled. Each Formula One tyre costs about $1500. Bridgestone and Pirelli are amongst the leading manufacturers in this niche market, supplying drivers such as Nico Rosberg and Lewis Hamilton.

8. 1929 Leyland Bus Tyres

To celebrate its 50th anniversary, the Lincolnshire Road Transport Museum, ordered special tyres to grace this old world automobile. Specially made in the USA, each tyre cost $800.

9. Porsche Turbo Tyres

This engineering marvel is equipped to accelerate from 0-60 mph in 2.9 seconds. The car is fitted with tyres that are capable of lasting for over 30,000 km. No wonder they cost $150 per piece. Incidentally, to know about the latest 2014 Porsche Panamera Turbo S, click here.

10. Tufo Elite Pulse tubular bicycle road tyre

These Silane tyres weigh only 230 grams and have very low rolling resistance. It’s a great tyre for trying conditions and is a favourite with triathlon professionals. Each tyre costs $150.

So, the next time you have to fork out money for a new tyre…do it with a smile. You know, there is someone out there paying $150 to $2000 to $10000 for their tyres. That knowledge would be strangely comforting. Since this article was produced, there has been a ‘new’ most expensive tyre. Read more about it in our tyre guide.

If you enjoyed this article, you will be sure to enjoy our articles on the world’s most expensive police cars, the world’s fastest cars, the best first cars for new drivers or even our Top Gear debate.

Извор: Еxpres.mk

Заев, Рама и Вучиќ најавија една економија- нула царини, 100 отсто слободна трговија и нула пречки за движење на граѓаните

Премиерите на Македонија и на Албанија, Зоран Заев и Еди Рама, како и претседателот на Србија, Александар Вучиќ на денешната заедничка прес-конференција по завршувањето на Регионалниот економски форум во Скопје порачаа дека целта на иницијативата „Отворен Балкан“ е создавање една економија, без царини, без задржувања на границите и со сто проценти слободна трговија.

„Отворен Балкан“, нагласија Заев, Рама и Вучиќ, значи ново поглавје во регионалната соработка. Иницијативата не е ограничена само на трите земји, Северна Македонија, Србија и Албанија. Напротив, секоја друга држава од опкружувањето е добредојдена и може да се вклучи ако сака.

-Нашата цел е една економија, без граници – 100 отсто слободна трговија, нула царини, нула пречки за движење на граѓаните, нула бариери за стоките, услугите и сервисите, нашите земји да ја имаат европската слобода во нашиот регион, истакнаа лидерите и додадоа дека политичките прашања многу полесно се решаваат кога се обединети економиите и деловните заедници.

Според премиерот Заев, на никој не ќе може да му падне на памет да воведува нови царини, да создава некакви нови пречки или бариери.

-Ова ќе биде една економија, 100 отсто слободна трговија за стоките, услугите и сервисите, без пречки за движење на луѓето и капиталот. Тоа што ќе може да го прави жител на Северна Македонија тука, ќе може да го прави и во Драч или во Ниш. Ваков регион ќе отвори огромни перспективи во глобалната борба и конкуренцијата, истакна Заев.

Тој нагласи дека претставниците на повеќе од 350 компании, учесници на Форумот, се капиталот на оваа иницијатива. Нивните дискусии, дебати, предлози и проекти што тука ги афирмираа и ги здружија, сведочат дека иницијатавата Отворен Балкан е платформата која му е потребна на регионот.

Заев се осврна и на двата меморандума за разбирање, како и на меѓудржавниот Договор кои беа потпишани на Форумот и со кои треба да се интензивира соработката во регионот.

-И тука не запираме. Синоќа се договоривме, на почетокот на ноември ќе се сретнеме на нови работни средби во Белград, кон крајот на годината во Тирана, а во меѓувреме ќе ги задолжиме ресорните министри да обезбедат итна реализација на договореното и да развиваат нови проекти за олеснување на животот на нашите народи. И час поскоро, нашите граѓани од Отворен Балкан да осетат конкретен економски бенефит – без разлика дали тоа ќе биде поевтин одмор во Саранда, Преспа или Копаоник или пак побрз проток на стоките кои фирмите треба да ги увезат или извезат. Синоќа разговаравме и за тоа дека покрај овој Економски форум, ќе започнеме и организација на регионален саем на вина кои се произведуваат во нашиот Отворен Балкан, како и тоа дека ќе организираме младински регионални спортски и друг тип натпревари за да обезбедиме поврзување денес, за подобро утре, рече Заев.

Српскиот претседател Вучиќ оцени дека идејата за економско регионално здружување е одлична, а визијата извонредна, но на трите земји им претстои тешка задача. Сепак, резултати мора да се испорачаат.

-Треба да покажеме одговорност кон граѓаните, да се грижиме за економијата. Тешка задача имаме пред нас, пречки ќе постојат од различни страни, но ако обезбедиме „нула минута чекање“ на премините, луѓето ќе може да се движат како на своја територија. Ако успееме да го поминеме патот од Тирана без ниту една граница и без запирања, тогаш сме направиле многу, рече Вучиќ и додаде дека трите земји, вака поврзани, ќе привлекуваат преку 80 проценти од инвестициите на Балканот.

Вучиќ на прес-конференцијата потенцира дека „Отворен Балкан“ е економска иницијатива, а не простор за решавање на политилките билатерални прашања.

-Не треба тоа што не раздвојува да се наметнува како најважно прашање. Ова е економска иницијатива за слободен проток на луѓет, стока и капитал, од која ќе се почувствуваат бенефити, а не место за решавање на билатералните проблеми. Ако некој не е подготвен да влезе во оваа иницијатива, немам проблем со тоа, само дајте ни да тргуваме и да ја развиваме економијата, подвлече претседателот на Србија.

За Рама, соработката, но и заедништвото се клучни, а тоа е и суштината на иницијативата „Отворен Балкан“ која не е ексклузивна, туку инклузвина, не е отстранувачка, туку е сеопфатна и отворена и слободна за сите земји.

– Многу попаметни од мене нека кажат што има лошо за Косово, БиХ и Црна Гора да се спојат во оваа иницијатива која ги отвора патиштата за нашите итни служби да соработуваат и да се борат заедно, да имаат заеднички систем на алармирање и заедно да бидат таму каде што треба да помогнат. Сакаме  заедниците на нашите земји да имаат европската слобода во напиот регион, истакна Рама, додавајчи дека е нонсенс е и граѓаните од регинот во региноот да се третираат како да се од втор ред, во однос на оние од ЕУ.

Во однос на Косово и Србија, иницијативата, рече Рама, им дава до знаење на луѓето и комапниите дека сите се исти и еднакви и покрај фактот што на институционално ниво постои едно прашање кое се уште е отворено и кое се разработува низ тежок разговор меѓу двете земји.

– Но, ова е колосален чекор за напите општества и носи голем потенцијал. Немаме право како водачи овој потенцијал да го оставиме неискористен и неразвиен. Тука нема конспирации и негативност, ова е движење за иднината, дополни албанскиот премиер.

Заев, Рама и Вучиќ, во воедните обраќања со кои и официјално почна Форумот, рекоа дека ги слушнале предлозите и барањата на стопанството за помалку историја, а повеќе бизнис. На економскиот панел, пак, добија пофалби од стопанските комори дека покажале вистинско лидерство со ваквиот чекор – на образложување сосема нова иницијатива без претходно да биде прифатена и поддржана во целост.

Бизнис заедницата јасно и недвосмислено ги повтори барањата: договор за конечно да исчезнат долгите редици камиони од границите, а затвореноста, сивата економија и евтината работна сила да бидат минато.

-За тоа е потребно да направиме договор за две работи: да го отвориме Балканот и да се обединиме како бизнис, потенцираа стопанствениците.

Регионалниот економски форум го организираше Кабинетот на премиерот Зоран Заев, во координација со кабинетите на Вучиќ и Рама, во соработка со стопанските комори од регионот.

Многу топло време со високи температури до 6 август, долж Повардарието над 42 степени

Под влијание на многу топла воздушна маса од југ до 6 август продолжува периодот на стабилно и исклучително многу топло време со натпросечни температури за овој период од годината. Aктивирано e портокалово ниво на опасност од високи температури, а вредноста на УВ индексот изнесува 9. Наместа долж Повардарието температурата ќе го надмине и 42-тиот степен, соопшти Управата за хидрометеоролошки работи.

Времето утре ќе биде сончево и многу топло. Утринските температури ќе се движат од 14 до 24 степени, а дневните од 33 до 42 степени.

Во Скопје и околината времето ќе биде сончево и многу топло со утринска температура до 20 степени, а дневна до 42 степени. 

Денеска се регистрирани 54 нови случаи на КОВИД-19

Министерството за здравство информира, согласно податоците од Институтот за јавно здравје:

Во последните 24 часа се направени 3.764 тестирања, а регистрирани се 54 нови случаи на КОВИД-19:

Скопје – 16, Тетово – 9, Битола и Дебар – по 6, Куманово – 5, Кочани – 3, Гостивар и Струмица – по 2, Прилеп, Кавадарци, Охрид, Радовиш и Валандово – по 1.

Регистрирани сe 12 оздравени пациенти од: Скопје – 7, Тетово - 3, Кочани и Гостивар – по 1.

Не се регистрирани починати пациенти.

Направени се 3.764 тестови преку: ИЈЗ-108, ЦЈЗ Скопје-71, ЦЈЗ Битола-49, ЦЈЗ Прилеп-46, ЦЈЗ Тетово–21, ЦЈЗ Куманово–27, Клиника за инфективни болести и фебрилни состојби-0, Судска медицина-0, лабораторија болница Козле-0, УК Пулмологија со алергологија 0, ГОБ 8-ми Септември-11, Институт за микробиологија–21, Жан Митрев (Филип Втори)-37, Авицена-165, Биотек-144, Систина-86, лабораторија Лаор-410, Синлаб-27, Ремедика-19, Плодност–24, Генеа–3, Никоб лаб-743, ВФВ Медикал-35, Ели Медика-3, ЈЗУ и ПЗУ (рапид тест) – вкупно 1.714.

Досега во земјата се направени вкупно 966.813 тестирања на Ковид-19.

Вкупната бројка на КОВИД-дијагностицирани лица во нашата земја од почетокот на епидемијата изнесува 156.225 бројката на оздравени пациенти е 150.333, на починати е 5.491, а бројот на активни случаи изнесува 401.

Популарно