Прогласена епидемија на мали сипаници на територијата на цела држава

Комисијата за заразни болести донесе заклучок да биде прогласена епидемија на мали сипаници на територија на целата држава, изјави денеска доктор Владимир Микиќ од Институтот за јавно здравје.

Посочи дека прогласувањето на епидемијата е со цел да се спроведат дополнителни мерки за да се спречи натамошното ширење, да се намали бројот на нови инфекции и да се спречат тешките форми на ова заболување.

– Една од мерките е забраната за посета на градинките, втората мерка која е предложена е да се намали возраста за вакцинирање од 12 месеци на шест месеци, бидејќи голем дел речиси 100 деца се на возраст под една година и тие се највулнерабилна група за тешки форми на заболувањето. Дополнително бидејќи имаме заболени меѓу повозрасните лица кои по редовниот календар не подлежат на вакцинација, Комисијата донесе одлука да се зголеми возраста за вакцинација, така што секое лице постаро од 14 години ќе може слободно да се вакцинира во центрите за јавно здравје односно на возраст од 14 до 60 години, рече доктор Микиќ.

Тој рече дека другиот сет мерки, што е предложен, е сите здравствени работници на територија на цела држава да мора да се вакцинирани со две дози на МРП вакцина.

Нагласи дека се забрануваат посетите на болниците и таа мерка мора да се почитува со цел да се намали можноста за внес на нова инфекција во болнички услови, анегувателкитево градинките ќе бидат задолжително проверени за нивниот вакцинален статус и ќе треба да бидат уредно вакцинирани.

-Повеќе од 70 деца со мали сипаници се хоспитализирани, од кои 55 се на Клиниката за инфективни болести, а 15 на Клиниката за детски болести. Од нив повеќе од седум се во потешка состојба, но сите се хоспитализирани бидејќи имале компликации од мали сипаници, додаде доктор Микиќ.

Ваквиот заклучок бил донесен бидејќи веќе се пријавени 961 случај со морбили. Во последната недела повеќе од 60 отсто од пријавените случаи кои се највисоки на неделно ниво биле надвор од Скопје, веќе шест центри за јавно здравје имаат прогласено епидемија на мали сипаници со вкупно население кое е повеќе од половина односно 55 отсто од територијата на државата. Вкупно 20 градови имаат регистрирано случаи на мали сипаници.

Искористете ги сега нив

Тие спаѓаат во растенија богати со есенцијални масла кои имаат благотворен и смирувачки ефект на варењето се нарекуваат карминативи.

Во комбинација со камилица и глуварче, овие зачини го стимулираат создавањето на ензими потребни за целосно и ефикасно варење на храната, и намалување на работата на бактериите кои создаваат гасови.

Проблемот со надуеност можете да го решите така што ќе направите едноставен пијалок со здрави состојки.

Потребно е:

чаша ладен чај од камилица или глуварче

чаша јагоди

чаша парчиња ананас

јогурт со пробиотични бактерии

лажица мед

една чаша коцка мраз

Подготовка:

Ставете ги сите состојки во блендер и миксајте додека не добиете хомогена мешавина.

Што е поважно исхраната или тренингот

Адвокатот на ѓаволот вели: Кога струкот е компресиран, тешките метали ја победуваат исхраната.  Сите сме згрешиле: ние со гордост  јадевме некои зелени работи мислејќи "стомачни мускули се прават во кујната" или ништо помалку глупава  идеја "исхраната сочинува 90 проценти". Кој е всушност одговорот на прашањето - дали е поважна исхраната или тренингот?

Тие ни „ хранат“ со иста порака со години: промени во она што го јадеме е најдобар пат до добра форма. Сепак, што и да  ни се „сервира“, останува глупаво. Без комбинирање на тренинг и исхрана, никогаш нема да го „поправите “ телото. Истражувачите на  центарот во Фред Хачинсон потврди тоа кога  ги собрале резултатите од  случајни студии спроведени на лица со „вишок“ килограми: диета сама по себе не е скоро како ефективна за намалување на тежината без  комбинација на исхрана и вежбање.

Покрај тоа, опсесијата со храна може да ни го одвлекува вниманието од многу опасната статистика. Една студија од 2009 година открива дека лошата Кардиореспираторно состојба на лицата е причина за околу 17 проценти од смртните случаи кај мажите, и дебелината само 3 проценти од случаите кога не се зема во предвид нивото на активност.

1. Накратко, движете се!

Постојат  луѓе кои не се согласуваат со тоа, бидејќи, дури и со многу лоши фитнес навики, со промена во исхраната може да направите сериозни промени  на вашето тело. Ако исфрлањето на јаглени хидрати  од храната помага да се отстрани "спасувачкиот појас" во рок од две недели, тоа ќе ве мотивира да конзумирате  поздрава храна, нели? Не. По пет години, 95 отсто од поддржувачите на диетата се вратија на почетокот, а 41 отсто добиле повеќе тежина отколку што изгубиле.

Една неодамнешна студија откри дека дури и само еден  обид на т.н. исхрана за губење на тежината  ги удвојува шансите дека во иднина може да стане „дебели“ Kога премногу нагло се променат  навиките во исхраната, вашиот метаболизам се успорува и заштедата на секоја калорија, дополнително се комплицира отстранување на масти. Затоа, без разлика дали станува збор за кето или зелена диета, јас сум многу скептичен за краткотрајни тоа е тешко да се одржи на долг рок. Посветувањето на нешто помалку од една година едноставно не ќе му даде на вашето тело шанса да се прилагоди.

2. Вежбањето го прави планот ефективен

Покрај тоа што е проверено и  сама по себе ефективни, докажано е дека тренингот игра клучна улога во одржливоста на диетата. Многумина од нас ја потценуваат менталната моќ што е потребна за да се спротивставиме на потребата од неконтролирано конзумирање на храна.

3. Дури и малку физичка активност ја зајакнува волјата

Една холандски студија потврдува дека создавањето на  рутина за тренинг  доведува до значително зголемување на самоконтрола, веројатно затоа што се зголемува протокот на крв во фронталниот дел од мозокот. Ова значи дека салата за тренинг не само што го подобрува кардиоваскуларниот систем, мускулната маса, крвниот притисок и расположение, дополнително и вашата борбата против лошата храна. Ако сериозно вежбате, не треба да се плашите да ги кршите  правилата за исхрана со некои забранети јадења.

Опуштено, можете да си дозволите  забранет оброк. Но, ако се потпирате само на исхраната само чекајќи трансформација, нема место  за лизгање: нема трошење на вишок калории без вежбање. Тренинзите ги претвораат сите промени во одржлив животен стил, што секако е подобар од краткотрајните одрекувања од храната. Затоа не чекајте започнете да тренирате.

По пет години, повеќе од 41 проценти од  „љубители“ на диетата  добиваат вишок килограми повеќе килограми отколку што изгубиле. Потпирањето исклучиво на здрава исхрана може да го уништи вашиот план за отстранување на „салото“.

Како да се подобри здравјето на штитната жлезда !

Општо познато е дека во случај да штитната жлезда не ја врши војата функција , настануваат сериозни  здравтвени проблеми…

Доколку започнете јајцето  да го коритите во секојдневната исхрана ќе го подобри здравјето на штитната жлезда кај сите!

Штитната жлезда (тироида) е одговорна за состојбата на нервниот систем, психата, кардиоваскуларниот систем, гастро интестиналниот тракт, репродуктивните органи и мускулно-скелетниот систем. Ако штитната жлезда не работи, настануваат сериозни здравствени проблеми. Од оваа болест најчесто страдаат жените во четириесеттите години.

Два главни хормони на штитната жлезда, тријодтиронин (Т3) и тироксин (Т4) се составени од тирозин и јод. Т3 е биолошки активен хормон, додека Т4 останува неактивен додека не се претвори во Т3. Штитната жлезда исто така произведува уште еден хормон, калцитонин, кој ги одржува нромални нивоата на калциум, го активира метаболизмот на минералите, го чува интегритетот на коскеното ткиво и ја забрзува неговата регенерација.

Ако концентрацијата на овој хормон во крвта е поголема од дозволените вредности, тоа може да укаже на рак на жлездата, белите дробови, дојките, анемија и хиперплазија, пишува сајтот brainum.ru

Раните симптоми на штитната жлезда се скоро незабележителни, па дијагнозата во првата фаза е невозможна. Поради тоа е важно да водите сметка за исхраната и така да ја спречите болеста на штитната жлезда.

Вака штитната жлезда влијае на сите останати органи. Дали во последни време сте заборавни?

Предности на жолчката за штитната жлезда

Жолчката на телото ќе му обезбеди:

Тирозин – тоа е аминокиселина која се апсорбира од протеинска храна и во телото се произведува од друга аминокиселина, фенилаланин. Тирозин – формула за добро расположение, ги елиминира анксиозноста и стравот, помогнува во борбата против стресот. Две јајца содржат 0,5 г тирозин и 0,7 г фенилаланин.

Јод – Недостатокот на јод е главна причина за пореметувањето на развојот на мозокот кај децата. Секој од нас мора да има доволно количество јод за да штитната жлезда произведе хормони. Една жолчка на телото ќе обезбеди 12 мцг јод.

Селениум – Околу 90% од хормонот кој го излачува штитната жлезда се состои од Т4, кој се претвора во активен хормон.Тоа е поради селен-зависните ензими. Во овој случај, селенот може да го активира хормонот во Т3 и повторно да го инактивира во Т4.

Поради тоа селенот е толку важен за регулирање на тироидните хормони. Едно јајце на вашето тело ќе му обезбеди 16 мг селен, што е 29% од препорачаниот дневен внес.

Како што знаете стресот ја уништува штитната жлезда. Третманот со јајцата од кокошка е необичен, но ефикасен начин за надминување на болеста. Исто така, бидете свесни на тоа дека овој орган е во сложена врска со другите жлезди и биохемиски процеси.Нерамнотежата во било кој дел од системот може да влијае на целиот систем.

Ако штитната жлезда не работи како што треба задолжително консултирајте се со лекар пред да почнете лекување на своја рака.

Популарно