Што да се јаде пред и после вежбање

Научниците веќе долго време  тврдат дека она што го јадете пред, за време и после вежбањето може да влијае на резултатите од вашиот фитнес. И што е тоа што нутриционистите препорачуваат да јадете? Добрите јаглени хидрати се многу важни пред тренингот, а протеините после вежбање.

Што да се јаде пред вежбање

„Јадете јаглехидрати пред вежбање, но не премногу“, рече Нанси Коен, професор на Катедрата за исхрана на Универзитетот во Масачусетс во Амхерст.

Таа препорача да консумирате од еден до четири грама јаглени хидрати на 2,2 килограми телесна тежина, ако планирате да вежбате повеќе од еден час.

Упатствата за исхрана препорачуваат доколку внесувате 2000 калории на ден, обидете се да консумирате помеѓу 225 и 325 грама јаглени хидрати.

Треба да јадете еден до четири часа пред вежбање. Истражувачите од Универзитетот во Сиднеј сугерираат дека внесот на јаглени хидрати може да ги подобри перформансите на вежби за издржливост.

"Со консумирање на храна  богата со јаглени хидрати со малку маснотии, јаглени хидрати, можете да се осигурате дека имате доволно мускулен гликоген како гориво за вашата физичка активност. Значи, јадете смокви, путер од кикирики, банани, јогурт, тестенини или друга храна со висок јаглерод". рече Коен.

Покрај тоа, доволна количина вода е многу важна.

„Општо, можете да консумирате пет до 10 милилитри вода на килограм телесна тежина, два до четири часа пред вежбање“, рече Коен.

Значи, многу е важно да не вежбате на празен стомак, затоа што ако не јадете, вашето тело ќе биде „измачувано“.

Што да се јаде додека вежбате

Една од најважните работи што треба да направите додека вежбате е хидратација. Ако вежбате 45 минути или помалку, доволно течност ќе биде сè што ви треба.

„За вежби за издржливост од еден до два часа, ќе треба да внесете 30 до 60 грама јаглехидрати на час. На пример, има 25 грама јаглехидрати во едно јаболко со средна големина“, рече Коен.

Соковите, спортските пијалоци, овошјето и другите намирници и пијалоците со висок јаглерод може да бидат од голема помош.

Што да се јаде после вежбање

По тренингот, ќе ви требаат многу протеини, како што се млечни производи, јајца и пилешко месо.

"По долго или многу интензивно вежбање, консумирајте еден до два грама јаглени хидрати на килограм телесна тежина заедно со 15-25 грама протеини. Ова ќе ги надополни резервите на гликоген во вашите мускули", рече Коен.

На пример, едно варено јајце има околу шест грама протеини.

„По полесно вежбање, јадете добро избалансиран оброк, кој вклучува високо квалитетен протеин и јаглени хидрати во рок од два до три часа од завршувањето на тренингот и пијте доволно течност“, додаде Коен.

Ако чувствувате болки во мускулите после вежбање, пијте сокови од лубеница или цреша.

Химена носеше градник направен од циркони и кристали

Неодамна на доделувањето на европските МТВ награди во Севиља ѕвезда на вечерта била аргентинската пејачка Химена, која во своето провокативно издание ги засенила Георгина Родригез и Никол Шерцингер.

Убавата блондинка носела градник направен од циркони и кристали, кој повеќе откривал отколку што сокривал.

Да потсетиме, атрактивната пејачка и актерка се прослави ширум светот поради сексуалната афера со познатиот тенисер Хуан Мартин дел Порто, а бидејќи парот не бил долго време заедно, кружеле интересни трачеви.

Својата слава ја должи и на Инстаграм каде ја следат 6 милиони луѓе, а кога ќе ги погледнете нејзините заносни фотографии ќе ви биде јасно.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

el domingo pasado 🥰 y no fué un sueño.

A post shared by J MENA (@baronjimena) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ni me llames, que para pavos ya tengo el mío

A post shared by J MENA (@baronjimena) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

nos tiramo en el colchón papi mas blandito y si estás con poco tiempo lo hacemo paradito 🦋 #SALEVOLANDO

A post shared by J MENA (@baronjimena) on

ФОТО: Актерка Лавред Кокс во полупровиден фустан на премиерата на филмот „Charlie’s Angel“

Трансродната актерка Лавред Кокс ги засенила сите на црвениот тепих на премиерата на филмот „Charlie’s Angel“ во Лос Анџелес.

47-годишната ѕвезда на серијата „Orange Is The New Black“, носела фустан кој не ѝ оставал многу на фантазијата, а оние кои не знаат, многу тешко поверувале дека некогаш била маж.

Лаврен инаку е родена во Алабама, а неа и идентичниот брат близнак ги израснала самохрана мајка. Поради тоа секогаш се чувствувала како жена, се обидела да се самоубие на 11 години, а вистинскиот пекол го поминала за време на подоцнежното школување.

Дипломирала на факултет за уметности, после што почнала да се занимава со танц.

Видео: „Километри“ на Лозано украдена од косовски пејач – се натпреварувал на фестивал!

Косовскиот пејач Кораб Шаќири ја украл музиката од песната „Километри“, еден од најголемите хитови на популарниот пејач Влатко Лозаноски – Лозано.

Шаќири со песната на композиторите Лазар и Магдалена Цветковски се натпреварувал на најреномираниот албански фестивал во Албанија – „Kenga Magjike“.

За срамот да биде уште поголем за пејачот од Косово, е тоа што во описот на песната стои дека токму тој и извесен Флорент Бошњаку се автори на оваа нумера.

„Феномен“ е насловот на албанската песна и ѐ објавена на официјалниот канал на Јутјуб на фестивалот.

Слушнете ја „Феномен“ на Кораб Шаќири!

Направете споредба и слушнете ја оргиналната нумера на Лозано:

Популарно