Пред срцев удар, се јавува оваа промена на кожата

Најчестите симптоми на срцев напад вклучуваат болка во градите, отежнато дишење и чувство на мачнина. Меѓутоа, научниците утврдиле дека постои еден симптом што се јавува порано и кој може да помогне да се спречат фаталните последици.

Срцевиот удар настанува поради недоволен доток на крвта до срцето, но и како последица на насобирање масни наслаги во артериите кои исто така го блокираат дотокот на крвта.

Инфарктот може да има и фатални последици, а за да се одбегнат тие, потребно е навреме да се реагира. Пациентот кому ќе му се укаже лекарска помош навреме има значително поголеми шанси да преживее.

Истражувањето покажало дека осипот на кожата може да биде најран знак кој укажува на тоа дека ви претстои срцев удар. Оваа промена изгледа исто како осип, но всушност станува збор за наслаги на холестерол, според тврдењата на Американската академија за дерматологија.

Кога масните наслаги ќе ги затнат артериите, вишокот холестерол се складира во некој друг дел од телото.

„Знаците може да се појават на кожата или ноктите. Ненадејните промени на кожата, како што се ситните испакнатини или осипи, говорат дека имате нагол пораст на холестерол. Овие промени се случуваат како последица на високите нивоа на триглицериди во крвта“, вели доктор Мајк Морис.

„Може да се јават и црвени или виолетови линии на прстите, под ноктите. Тоа се всушност оштетувања на крвните садови, кои настануваат пред инфарктната состојба.“

Ако ја забележите оваа необична промена, најдобро би било да посетите кардиолог и да го проверите здравјето на срцето, советуваат лекарите.

Денес се празнува Раѓање на Пресвета Богородица-Мала Богородица

Македонската православна црква и верниците денес го одбележуваат големиот празник-раѓањето на пресвета Богородица, празник кој се нарекува и Мала Богородица.

Денешниот празник се вбројува во 36 големи празници во црковниот календар обележани со црвени букви. Родителите на Пресвета Богородица Јоаким и Ана живееле во Назарет, а ќерката Марија ја добиле во постари години, после пет децении брак.

Празникот на раѓањето на Марија е 21 септември, но не е познато, од кога се слави и одбележува.

Меѓу народот овој празник се слави и со живописни обичаи, посебно посветени на раѓањето. Некои семејства во свечено руво, иако не слават и не одат на слава, поголем дел од денот го поминуваат во празнично расположение, посебно во краевите каде се одржуваат панаѓури.

Се верува дека есента и зимата ќе бидат благи, без многу студени денови, ако на денешен празник биде ведро без облаци и ако се види сонцето поголем ден од денот.

На Мала Богородица , исто како и на Голема, според народните верувања, постојат одредени забрани. Жените така денес не би требало да чистат низ куќата, да перат алишта и да извршуваат слични работи.

Постојат верувања дека на Мала Богородица ништо не трееба да се работат работи кои се работат со раце. На денешен ден наводно не е добро ниту да се започнуваат никакви нови работи, туку тоа треба да се одложи за некој од наредните денови.

Како да ја исфрлите вишокот вода од вашето тело?

Човечкото тело содржи 50 до 60 проценти вода, во зависност од полот и возраста. Задржување на вишок течност во организмот, може да укаже на посериозни здравствени проблеми, но благата надуеност и оток, исто така, можат да се решат со промена на одредени навики на живот.

Еве неколку вообичаени причини за задржување на течности и совети кои ќе ви помогнат да ги намалите симптомите:

Внес на јаглени хидрати

Кога јадете јаглехидрати, молекулите на гликоза што ги сочинуваат тие јаглени хидрати се спојуваат во ланец и создаваат нови, подолги единици наречени гликоген, кои телото ги користи подоцна за енергија. Но, за навистина да ги нахрани вашите мускули, на гликогенот му е потребна и вашата помош. Еден грам гликоген се врзува на 3 до 4 грама вода, а оваа вода придонесува за вашата привремена телесна тежина. Затоа, ако јадете многу јаглени хидрати и не вежбате, вашето тело ќе ги чува во вода. За да се ослободите од вишокот на течности подоцна, треба да го ограничите внесот на јаглени хидрати за да го намалите присуството на гликоген, или да го зголемите нивото на вежбање за да ги потрошите зачуваните нивоа на гликоген што чекаат на залиха.

Високата цена и убавото пакување не се важни: Како да…

Еден од најголемите фактори што можат да го зголемат внесот на вода на вашето тело е внесот на сол. Ако јадете солена храна, ќе треба да пиете повеќе течност, што може да предизвика зголемување на телесната тежина. Премногу сол во организмот исто така може да предизвика телото веднаш да ја задржи течноста затоа што телото мора да го одржува односот на натриум кон вода за да функционира нормално. Обидете се да ја намалите храната која е богата со натриум и преработена храна како чипс, пржена храна итн. Со радикални промени во диетата, можно е да изгубите четири до шест килограми во рекордно време.

Повеќе течност

Друга промена во животот што можеби ви изгледа чудно е тоа да пиете повеќе вода. Може да помогне при слабеење и губење на тежината, а паралелно е одлично за хидрирање на системот. Се разбира, важно е да се фокусирате на промена на вашата исхрана во целина, но одржувањето на вашето тело доволно хидрирано ќе се исплати на долг рок.

Нема целосно дефинирана количина на вода што треба да ја пиете, но најчеста е осум чаши вода на ден. Ова не може да се примени на каква било течност затоа што има пијалаци кои всушност го сушат телото и не ги исполнуваат основните критериуми. Исто така, некои истражувања укажуваат на тоа дека пиењето течност веднаш после оброкот може да помогне во олеснување на варењето и побрзо губење на тежината.

Пушењето е лоша навика, но пушачите сепак треба да ги разбереме

Сите, многупати досега сме слушнале колку пушењето е штетно по здравјето. Пушачите се почесто ги слушаат и осудите од околината, која со критики од најдобра намера, сепак не им помага да се ослободат од оваа лоша навика. Тие се свесни дека ова е штетно, но како што обично е случај со навиките, не е лесно одвикнувањето од нив. Покрај тоа што е важно да се разбере проблемот на пушењето, важно е и пушачите кои од различни мотиви не се откажуваат од цигарите, да се информираат за сите можни опции, кои го вклучуваат и информирањето за помалку штетните алтернативи.

Чадот од тутунот е најштетната состојка на цигарите

Со согорувањето на цигарата се достигнува температура и до дури 900 степени. Тогаш се создава тутунски чад низ кој се ослободуваат повеќе од шест илјади материи, а за околу 100 од нив се знае дека се штетни и потенцијално штетни. Кај помалку штетните алтернативи, како IQOS, глобално најпознатиот бездимен уред од оваа категорија, ситуацијата е целосно поинаква. Тој функционира така што не го согорува тутунот, туку го загрева на температура до 350 степени. При консумацијата не се создава чад од тутунот, туку аеросол. Научно е докажано дека во просек произведува 95 проценти помалку штетни состојки во однос на чадот на цигарите. Важно е да се напомене дека тоа нужно не значи и намалување на ризикот од 95 проценти.

Јаглерод моноксид и катран

Цигарите често се изедначуваат со една од најотровните супстанци – јаглерод моноксид. Имено, при пушењето цигари, јаглерод моноксидот останува неразграден во организмот и лесно се врзува за хемоглобинот, бидејќи има 200 пати поголема способност за врзување за хемоглобинот од кислородот. Кај технологијата на загревање на тутунот, во просек се создава 98 проценти помалку јаглерод моноксид и значително пониски нивоа на другите штетни состојки. Бидејќи при консумацијата не согорува, туку го загрева тутунот, овој уред не произведува ни катран, туку аеросолен остаток. Овој остаток содржи значително пониски нивоа на штетни состојки, додека активните пушачи по долгогодишниот стаж во организмот можат да имаат дури 500 грама наталожен катран.

Популарно