Што се случуива со вашето тело ако со години наутро пиете кафе

Кафето се прави од пржени зрна од одредени билни видови. Степенот на нивното печење влијае врз јачината на напивката. Притоа, зборуваме за шолја кафе направено во апарат за кафе или сварено, домашно кафе без додавање млеко. Инстант-кафето не се зема предвид, бидејќи неговата јачина е пониска од зрнестото кафе, ароматично е во него се губат сите корисни супстанции.

Ова мора да го знаете за кафето:

Негативни ефекти

Непожелно е да пиете кафе на празен желудник, бидејќи кафето предизвикува синтеза на хормонот холецистокинин, кој го поттикнува варењето. А ако желудникот е празен, тогаш нема што да свари, а како резултат на тоа, постои ризик од жиговина и симптоми на гастритис.

Кафето има тенденција да ја зголемува киселоста во желудникот, крвниот притисок и да го нарушува сонот.

Конзервансите во кафето негативно влијаат врз метаболизмот и предизвикуваат развој на целулит.

Закрепнувачкиот ефект на кафето дава ефикасност еден час по испивањето на напивката. Но по уште еден час, можно е да почувствувате поспаност.

Кафето не се препорачува за жени за време на бременост и доење. Кофеинот преминува во плацентата, предизвикувајќи намалување на железото и други минерали во мајчиното млеко.

Кафето предизвикува зависност, а прекумерната консумација доведува до дехидратација.

Позитивни ефекти

Кафето содржи антиоксиданси кои ги отстрануваат слободните радикали од телото. Овие антиоксиданси се борат против малигни неоплазми, одредени срцеви патологии, дијабетес мелитус и паркинсонизам.

Кафето помага да се ослободите од главоболката така што ги шири крвните садови во мозокот.

Зошто не се препорачува да пиете кафе по утринското будење?

Хормонот кортизол што телото го синтетизира во текот на денот ни помага да се разбудиме наутро и да заспиеме навечер. Наутро, нивото на кортизол е највисоко, а со пиењето кафе во овој период, ја блокираме синтезата на овој хормон. По некое време, будењето ќе ни биде сè потешко. До производство на кортизол доаѓа во 6 до 9 часот, а максимум се јавува од 8 до 9 часот, па оптимално време за шолја кафе е 10 часот или по ручек.

Што се случува ако престанете да пиете кафе?

Телото побрзо ќе ги апсорбира витамините!

Кофеинот го уништува витаминот Б, ја намалува концентрацијата во телото на минералите, како железо, калциум, цинк и слично. Само 1 шолја кафе ја одложува апсорпцијата на калциум за 3 часа. Освен тоа, кофеинот го измива минералот калциум од телото, па коскеното ткиво станува покревко.

Можете да изгубите тежина!

Кофеинот ја активира синтезата на кортизол и дејствува на надбубрежната функција. Надбубрежните жлезди работат заедно со тироидната жлезда, што влијае врз метаболизмот. Поради кафето, тој станува побавен.

Ќе ви се подобри имунолошкиот одговор!

Кофеинот е штетен за имунолошкиот систем (поради тироидната жлезда). А недоволната функција на тироидната жлезда доведува до слабеење на имунолошкиот систем.

Ќе заборавите на проблемите со црниот дроб!

Кафето е тешко сварливо. Црниот дроб ги произведува ензимите што го разградуваат и метаболизираат кафето.

Поради ова луѓето што престануваат со пушење се дебелеат

Сигурно сте забележале од лично или од туѓо искуство дека поголемиот број од луѓето ја зголемуваат нивната телесна тежина откако ќе ги остават цигарите.

Грчките научници потврдиле дека кај лицата кои неодамна престанале да пушат е потребно повеќе време да се намали нивото на грелин (односно хормонот на глад) во желудникот.

По оброкот, кога сме јаделе доволно, доаѓа до намалување на овој хормон и тогаш мозокот добива сигнал дека сме најадени.

Меѓутоа, доколку нивото на грелин останува покачен подолго време, подолго ќе јадеме и на тој начин ќе внесеме поголема количина на храна.

Токму поради ова откако ќе се престане со пушење се зголемува апетитот и со самото тоа дневното внесување на калории, поради што најчесто доаѓа до зголемување на телесната тежина.

Ослободете го вашето тело од собраните токсини, исфрлете го песокот и камењата од бубрезите

За подготовка на овој напиток ви се потребни само 2 состојки. Истражувањето покажало дека секоја 20-та личност пати од камен во бубрегот.

Кога поминува низ уринарниот тракт тоа може да биде многу болен процес. Меѓутоа, благодарение на само една намирница, од каменот во бубрег може да се ослободите за краток временски период.

Просото во медицината се користи одамна, а неговите дејства врз нашето тело се многубројни.

Просото е хранлива и здрава намирница која му годи на нашето тело. Што се однесува до каменот во бубрег, просото делува така што ги разградува камчињата, песокот и талогот во бубрезите. Исто така тој успешно ги чисти бубрезите од токсини.

За подготовка на овој напиток ќе ви бидат потребни следните работи:

- 200 грама просо;

- 2 литри вода;

- поголемо тенџере;

- стаклена тегла.

Подготовка:

Навечер измијте го просото во топла вода и оставете го така да отстои цела вечер, па следното утро просото ставете го во тенџере.

Загрејте 2 литри вода, па прелијте го просото. Затворете го тенџерето и оставете да отстои еден ден. Навечер процедете ја течноста и ставете ја во стаклена тегла, па затворете ја теглата.

Овој напиток пијте го секој ден (во временски период од 10 дена), најмалку една чаша дневно.

Храна од која ќе имате енергија во текот на целиот ден

Многумина од нас веднаш штом се разбудат сакаат да се расонат и да го зголемат нивото на енергија со кафе или чај. Меѓутоа, многу експерти не препорачуваат топли пијалаци наутро, туку денот да го започнете со чаша вода, па суво овошје, па по еден час може да следи и кафето.

За да имате постојано енергија мора редовно да јадете, тоа значи барем 5 мали и внимателно одбрани умерени оброци на ден. Ако се прејадете, брзо ќе почувствувате надуеност, непријатност во стомакот, па дури ќе се чувствувате поспани.

Нутриционистот Вибха Пури за PinkVilla наведе неколку намирници кои ќе ви помогнат во текот на целиот ден да бидете енергични.

Банани

Богат извор се на калиум, витамин Б6 и сложени јаглехидрати. Бананата може да послужи како гориво за тренинг или извор на енергија за вршење на секојдневните обврски. Освен витамин Б6, содржат и витамин Ц кој е силен антиоксиданс бидејќи ги штити клетките од слободните радикали. Исто така, воој витамин помага при апсорбиција на железото и во создавањето на колаген.

Може да јадете банани за појадок или како ужина пред тренинг.

Јајца

Белките се богати со протеини кои не одржуваат силни и активни во текот на денот.

„Јајцата во изобилие содржат аминокиселина наречена леуцин која помага во разградување на мастите за создавање константна енергија“, вели Пури.

Јаткасти плодови

Општо е познато дека јаткастите плодови се неверојатен извор на јаглехидрати, влакна и омега-3 масни киселини. Оревите, индиските ореви и бадемите се најдобар извор. Учествуваат во зголемувањето на нивото на енергија и го одржуваат човекот неуморен во текот на денот.

„Сите јаткасти плодови, кога се консумираат со кој било млечен производ, го зголемуваат нивото на енергија, задржувајќи ја во текот на денот“, објаснува Пури.

Риба

Масната риба е богат извор на омега масни киселини. Лососот и туната се најдобар извор. Богати се со витамин Б12 кој со фолната киселина делува на регулација на црвените крвни клетки и го подобрува железото.

„Подобри црвени крвни клетки значат подобра енергија и помалку умор“, додава Пури.

Популарно