Како да ја исфрлите вишокот вода од вашето тело?

Човечкото тело содржи 50 до 60 проценти вода, во зависност од полот и возраста. Задржување на вишок течност во организмот, може да укаже на посериозни здравствени проблеми, но благата надуеност и оток, исто така, можат да се решат со промена на одредени навики на живот.

Еве неколку вообичаени причини за задржување на течности и совети кои ќе ви помогнат да ги намалите симптомите:

Внес на јаглени хидрати

Кога јадете јаглехидрати, молекулите на гликоза што ги сочинуваат тие јаглени хидрати се спојуваат во ланец и создаваат нови, подолги единици наречени гликоген, кои телото ги користи подоцна за енергија. Но, за навистина да ги нахрани вашите мускули, на гликогенот му е потребна и вашата помош. Еден грам гликоген се врзува на 3 до 4 грама вода, а оваа вода придонесува за вашата привремена телесна тежина. Затоа, ако јадете многу јаглени хидрати и не вежбате, вашето тело ќе ги чува во вода. За да се ослободите од вишокот на течности подоцна, треба да го ограничите внесот на јаглени хидрати за да го намалите присуството на гликоген, или да го зголемите нивото на вежбање за да ги потрошите зачуваните нивоа на гликоген што чекаат на залиха.

Високата цена и убавото пакување не се важни: Како да…

Еден од најголемите фактори што можат да го зголемат внесот на вода на вашето тело е внесот на сол. Ако јадете солена храна, ќе треба да пиете повеќе течност, што може да предизвика зголемување на телесната тежина. Премногу сол во организмот исто така може да предизвика телото веднаш да ја задржи течноста затоа што телото мора да го одржува односот на натриум кон вода за да функционира нормално. Обидете се да ја намалите храната која е богата со натриум и преработена храна како чипс, пржена храна итн. Со радикални промени во диетата, можно е да изгубите четири до шест килограми во рекордно време.

Повеќе течност

Друга промена во животот што можеби ви изгледа чудно е тоа да пиете повеќе вода. Може да помогне при слабеење и губење на тежината, а паралелно е одлично за хидрирање на системот. Се разбира, важно е да се фокусирате на промена на вашата исхрана во целина, но одржувањето на вашето тело доволно хидрирано ќе се исплати на долг рок.

Нема целосно дефинирана количина на вода што треба да ја пиете, но најчеста е осум чаши вода на ден. Ова не може да се примени на каква било течност затоа што има пијалаци кои всушност го сушат телото и не ги исполнуваат основните критериуми. Исто така, некои истражувања укажуваат на тоа дека пиењето течност веднаш после оброкот може да помогне во олеснување на варењето и побрзо губење на тежината.

Поради ова луѓето што престануваат со пушење се дебелеат

Сигурно сте забележале од лично или од туѓо искуство дека поголемиот број од луѓето ја зголемуваат нивната телесна тежина откако ќе ги остават цигарите.

Грчките научници потврдиле дека кај лицата кои неодамна престанале да пушат е потребно повеќе време да се намали нивото на грелин (односно хормонот на глад) во желудникот.

По оброкот, кога сме јаделе доволно, доаѓа до намалување на овој хормон и тогаш мозокот добива сигнал дека сме најадени.

Меѓутоа, доколку нивото на грелин останува покачен подолго време, подолго ќе јадеме и на тој начин ќе внесеме поголема количина на храна.

Токму поради ова откако ќе се престане со пушење се зголемува апетитот и со самото тоа дневното внесување на калории, поради што најчесто доаѓа до зголемување на телесната тежина.

Ослободете го вашето тело од собраните токсини, исфрлете го песокот и камењата од бубрезите

За подготовка на овој напиток ви се потребни само 2 состојки. Истражувањето покажало дека секоја 20-та личност пати од камен во бубрегот.

Кога поминува низ уринарниот тракт тоа може да биде многу болен процес. Меѓутоа, благодарение на само една намирница, од каменот во бубрег може да се ослободите за краток временски период.

Просото во медицината се користи одамна, а неговите дејства врз нашето тело се многубројни.

Просото е хранлива и здрава намирница која му годи на нашето тело. Што се однесува до каменот во бубрег, просото делува така што ги разградува камчињата, песокот и талогот во бубрезите. Исто така тој успешно ги чисти бубрезите од токсини.

За подготовка на овој напиток ќе ви бидат потребни следните работи:

- 200 грама просо;

- 2 литри вода;

- поголемо тенџере;

- стаклена тегла.

Подготовка:

Навечер измијте го просото во топла вода и оставете го така да отстои цела вечер, па следното утро просото ставете го во тенџере.

Загрејте 2 литри вода, па прелијте го просото. Затворете го тенџерето и оставете да отстои еден ден. Навечер процедете ја течноста и ставете ја во стаклена тегла, па затворете ја теглата.

Овој напиток пијте го секој ден (во временски период од 10 дена), најмалку една чаша дневно.

Храна од која ќе имате енергија во текот на целиот ден

Многумина од нас веднаш штом се разбудат сакаат да се расонат и да го зголемат нивото на енергија со кафе или чај. Меѓутоа, многу експерти не препорачуваат топли пијалаци наутро, туку денот да го започнете со чаша вода, па суво овошје, па по еден час може да следи и кафето.

За да имате постојано енергија мора редовно да јадете, тоа значи барем 5 мали и внимателно одбрани умерени оброци на ден. Ако се прејадете, брзо ќе почувствувате надуеност, непријатност во стомакот, па дури ќе се чувствувате поспани.

Нутриционистот Вибха Пури за PinkVilla наведе неколку намирници кои ќе ви помогнат во текот на целиот ден да бидете енергични.

Банани

Богат извор се на калиум, витамин Б6 и сложени јаглехидрати. Бананата може да послужи како гориво за тренинг или извор на енергија за вршење на секојдневните обврски. Освен витамин Б6, содржат и витамин Ц кој е силен антиоксиданс бидејќи ги штити клетките од слободните радикали. Исто така, воој витамин помага при апсорбиција на железото и во создавањето на колаген.

Може да јадете банани за појадок или како ужина пред тренинг.

Јајца

Белките се богати со протеини кои не одржуваат силни и активни во текот на денот.

„Јајцата во изобилие содржат аминокиселина наречена леуцин која помага во разградување на мастите за создавање константна енергија“, вели Пури.

Јаткасти плодови

Општо е познато дека јаткастите плодови се неверојатен извор на јаглехидрати, влакна и омега-3 масни киселини. Оревите, индиските ореви и бадемите се најдобар извор. Учествуваат во зголемувањето на нивото на енергија и го одржуваат човекот неуморен во текот на денот.

„Сите јаткасти плодови, кога се консумираат со кој било млечен производ, го зголемуваат нивото на енергија, задржувајќи ја во текот на денот“, објаснува Пури.

Риба

Масната риба е богат извор на омега масни киселини. Лососот и туната се најдобар извор. Богати се со витамин Б12 кој со фолната киселина делува на регулација на црвените крвни клетки и го подобрува железото.

„Подобри црвени крвни клетки значат подобра енергија и помалку умор“, додава Пури.

Популарно