Новите препораки на СЗО многумина изненадија

СЗО препорачува укинување или ублажување на меѓународната забрана за сообраќај, наведувајќи ја како причина неефикасноста од тие мерки за сузбивање на ширењето на омикрон сојот на коронавирусот.

Здравствена агенција на ОН неодамна ги ажурирала своите препораки за меѓународните здравствени прописи во текот на состанокот на комитетот за итни случаи во средата.

Вклучени се препораки за „укинување или ублажување на меѓународните забрани за сообраќај затоа што тие не даваат дополнителна вредност и продолжуваат да придонесуваат за економскиот и социјалниот стрес во некои земји“.

Спроведувањето на општите забрани за патување „не е ефикасно во сузбивањето на меѓународното ширење“ и „може да го обесхрабри транспарентното и брзо известување за новонастанатите варијанти кои можеби се загрижувачки“, се наведува во соопштението од агенцијата, наведува „Гардијан“.

„Неуспехот од ограничувањата на патувањата воведени по откривањето и пријавувањето на омикрон варијантата за да се ограничи меѓународното ширење на истиот, покажува неефикасност на таквите мерки во изминатиот период“, се наведува во соопштението.

СЗО реагираше на одлуката на повеќе земји да ограничат или забранат летови од жариштата на омикрон сојот и навела и дека некои од нив треба повторно да ги разгледуваат приспособувањата на мерките како што се тестирање и карантин кои претставуваат финансиски товар на патниците.

СЗО исто така изјавила дека барањето за давање доказ за вакцинација против Ковид-19 за меѓународни патувања можеби не е потребно како „единствен пат или услов“ кој дозволува меѓународни патувања.

„Не барајте доказ за вакцинација против Ковид-19 за меѓународни патувања како единствен пат или услов кој дозволува меѓународни патувања со оглед на ограничен глобален пристап и неправедна дистрибуција на вакцини против Ковид-19. Државите челници треба да разгледаат пристап заснован за ризик за да ги олеснат меѓународните патувања за укинување или модифицирање на мерката, како што се барањата за тестирање или карантин, како поприкладни во состав со насоките на СЗО“, се наведува во соопштението.

Во овие намирници има повеќе сол отколку чипсот!

Кујнската сол содржи јод, кој се смета за неопходен елемент за одржување на различни функции во организмот, но …

И покрај тоа што кујнската сол содржи јод, кој се смета за неопходен елемент за одржување на различни функции во организмот, добро е познато дека прекумерното внесување сол во организмот не е здраво.

Премногу сол во секојдневната исхрана може да биде причина за болести на срцето, белите дробови и бубрезите, а покрај тоа, многу сол предизвикува задржување на водата, што се манифестира како надуеност, зголемување на телесната тежина или отеченост.

Сепак, тоа не нѐ спречува да продолжиме да консумираме големи количини сол преку солена храна како што е чипсот до навидум „здрава“ храна која содржи во големи количини, кои не ги сметаме за толку солени.

На изненадување на многумина, овие три намирници содржат многу повеќе сол од една кеса чипс и треба да го намалат нивното конзумирање:

Сирење со малку маснотии

Само половина чаша од ова сирење содржи дури 270 милиграми сол. Приближно половина чаша е количината што ја внесуваме за време на еден оброк. Со други зборови, невозможно е да не се претера со внесувањето на премногу сол во организмот доколку јадете сирење со малку маснотии.

Пченка и овесна каша

Пченката и овесната каша се омилен појадок за многумина, кои речиси никогаш не ги поврзуваме со сол. Но, имајте на ум при изборот на овие намирници дека некои житарки имаат повеќе натриум во себе отколку чипсот. На пример, една чаша корнфлекс содржи 270 милиграми натриум, што е 12 проценти од препорачаната дневна доза.

Интегрален леб

Во зависност од видот, едно парче интегрален леб содржи помеѓу 100 и 200 милиграми сол. Со други зборови, со консумирање само две кришки леб дневно, ќе внесете повеќе сол во организмот отколку со една кесичка чипс.

Овој чај ќе ви помогне ако имате мигрена

Чајот од лаванда делува како седатив, а им се препорачува на лицата кои имаат проблем со главоболки, анксиозност и несоница.

Подготвувањето на овој чај е едноставно, а во продолжение прочитајте повеќе за придобивките од неговото консумирање.

Мигренски главоболки – мирисот на лавандата делува како седатив и има смирувачки ефект. Чајот од лаванда може да помогне во излекувањето на мигренските главоболки затоа што помага за опуштање на крвните жили, малите мускули во вратот и околу очите.

Несоница и исцрпеност – шолја чај од лаванда пред спиење може да ви помогне полесно да заспиете затоа што лавандата го смирува нервниот систем и го намалува нивото на стрес.

Депресија и анксиозност – лавандата може да ги редуцира стресот и анксиозноста, како и да го подобри расположението. Исто така, лавандата ја поттикнува релаксацијата.

Со овој напиток ќе го намалите обемот во половината

Со помош на овој рецепт, многу жени успеале да го намалат обемот на половината за неверојатен 1 сантиметар на ден.

Оваа напивка го отстранува  вишокот масти и вода во организмот и истовремено го подобрува функционирањето на мозокот, видот и помнењето.

Потребни состојки:

1 лажичка мед

2 лажички јаболков оцет

1 шолја свежо цеден сок од грејпфрут

Подготвувањето на оваа напивка е многу едноставна. Сè што е потребно е да ги ставите сите состојки во блендер и да ги миксате додека не добиете хомогена смеса.

Оваа напивка би требало да ја консумирате секој ден пред главниот оброк, односно пред ручек или вечера во текот на една недела.

Потоа направете пауза од седум дена, па повторете го третманот.

Ако не го сакате сокот од грејпфрут, како замена можете да користите и сок од портокал.

Популарно