Еден симптом покажува дека веројатно сте прележале омикрон а тоа не сте го знаеле

Многу од луѓето по прележување на омикрон сојот пријавуваат еден проблем.

Омикрон сојот се пренесува најбрзо од сите досегашни соеви, па многу од државите ширум светот рушат врвни рекорди во бројките на новозаразени.

Симптомите на инфекцијата со овој сој, главно потсетуваат на симптомите на класичен грип и за среќа клиничките слики главно се полесни, а има и многу асимптоматски случаи.

Токму тие луѓе кои немале или имале благи симптоми не ни знаеле дека прележале омикрон сој, доколку еден симптом кој најчесто се појавува по прележување на инфекцијата не се појавил, а тоа е опаѓање на косата.

Имено, студијата „Хакенсан“ од Универзитетот во медицинскиот центар во Њу Џерси покажала дека токму тој проблем најчесто се појавува како последица на прележан омикрон сој, а зголеменото опаѓање на косата се појавува главно меѓу неколку седмици и три месеци по прележување на болеста.

„Поминав шест дена во болница поради коронавирусот, а неколку седмици потоа отидов дома, а косата почна да ми опаѓа во прамени. Беше ужасно“, вели Паула Дијаз, една од пациентките која се соочила со тој проблем. Британскиот институт за трихологија вели дека постојат и некои глобални истражувања кои се занимаваат со врската меѓу Ковид-19 и опаѓањето на косата.

„На пример во тие истражувања од училиштата за медицина при Универзитетот во Индијана се потврдило дека речиси третина од 1.500 учесници пријавиле опаѓање на коса како еден од долгорочните симптоми на Ковид-19“, велат од Институтот за трихологија.

Експертите велат дека постојат две главни причини зошто косата опаѓа по прележан Ковид. Првата причина е кога реакцијата на телото на вирусот ќе стане преактивна и ќе предизвика воспаление, иако личноста би требало веќе да закрепне од коронавирусот.

Втората причина е стресот затоа што е познато дека Ковид-19 предизвикува стрес, но и дека тој се поврзува со опаѓањето на косата.

Во овие намирници има повеќе сол отколку чипсот!

Кујнската сол содржи јод, кој се смета за неопходен елемент за одржување на различни функции во организмот, но …

И покрај тоа што кујнската сол содржи јод, кој се смета за неопходен елемент за одржување на различни функции во организмот, добро е познато дека прекумерното внесување сол во организмот не е здраво.

Премногу сол во секојдневната исхрана може да биде причина за болести на срцето, белите дробови и бубрезите, а покрај тоа, многу сол предизвикува задржување на водата, што се манифестира како надуеност, зголемување на телесната тежина или отеченост.

Сепак, тоа не нѐ спречува да продолжиме да консумираме големи количини сол преку солена храна како што е чипсот до навидум „здрава“ храна која содржи во големи количини, кои не ги сметаме за толку солени.

На изненадување на многумина, овие три намирници содржат многу повеќе сол од една кеса чипс и треба да го намалат нивното конзумирање:

Сирење со малку маснотии

Само половина чаша од ова сирење содржи дури 270 милиграми сол. Приближно половина чаша е количината што ја внесуваме за време на еден оброк. Со други зборови, невозможно е да не се претера со внесувањето на премногу сол во организмот доколку јадете сирење со малку маснотии.

Пченка и овесна каша

Пченката и овесната каша се омилен појадок за многумина, кои речиси никогаш не ги поврзуваме со сол. Но, имајте на ум при изборот на овие намирници дека некои житарки имаат повеќе натриум во себе отколку чипсот. На пример, една чаша корнфлекс содржи 270 милиграми натриум, што е 12 проценти од препорачаната дневна доза.

Интегрален леб

Во зависност од видот, едно парче интегрален леб содржи помеѓу 100 и 200 милиграми сол. Со други зборови, со консумирање само две кришки леб дневно, ќе внесете повеќе сол во организмот отколку со една кесичка чипс.

Овој чај ќе ви помогне ако имате мигрена

Чајот од лаванда делува како седатив, а им се препорачува на лицата кои имаат проблем со главоболки, анксиозност и несоница.

Подготвувањето на овој чај е едноставно, а во продолжение прочитајте повеќе за придобивките од неговото консумирање.

Мигренски главоболки – мирисот на лавандата делува како седатив и има смирувачки ефект. Чајот од лаванда може да помогне во излекувањето на мигренските главоболки затоа што помага за опуштање на крвните жили, малите мускули во вратот и околу очите.

Несоница и исцрпеност – шолја чај од лаванда пред спиење може да ви помогне полесно да заспиете затоа што лавандата го смирува нервниот систем и го намалува нивото на стрес.

Депресија и анксиозност – лавандата може да ги редуцира стресот и анксиозноста, како и да го подобри расположението. Исто така, лавандата ја поттикнува релаксацијата.

Со овој напиток ќе го намалите обемот во половината

Со помош на овој рецепт, многу жени успеале да го намалат обемот на половината за неверојатен 1 сантиметар на ден.

Оваа напивка го отстранува  вишокот масти и вода во организмот и истовремено го подобрува функционирањето на мозокот, видот и помнењето.

Потребни состојки:

1 лажичка мед

2 лажички јаболков оцет

1 шолја свежо цеден сок од грејпфрут

Подготвувањето на оваа напивка е многу едноставна. Сè што е потребно е да ги ставите сите состојки во блендер и да ги миксате додека не добиете хомогена смеса.

Оваа напивка би требало да ја консумирате секој ден пред главниот оброк, односно пред ручек или вечера во текот на една недела.

Потоа направете пауза од седум дена, па повторете го третманот.

Ако не го сакате сокот од грејпфрут, како замена можете да користите и сок од портокал.

Популарно