КАМ соопшти дека на вработените ќе им исплати рекорден К-15

Компанијата КАМ од мај годинава ја зголеми платата на вработените во маркетите во просек за 22 отсто.

Задоволството на вработените директно влијае врз перформансите на една компанија, а тоа секако се рефлектира и со зголемена продуктивност, лојалност и креирање на еден стабилен и компактен тим во кој луѓето се задоволни и сакаат професионално да растат и да се надградуваат.

КАМ е ориентиран кон потребите и интересите на вработените, а за тоа сведочи посветеноста да се креира позитивна и поддржувачка работна култура. Со овој пристап, целта е да се зголеми задоволството од работата, мотивацијата и ангажманот на вработените.

На членовите на тимот на КАМ им се обезбедени конкурентни плати, како и голем број бенефиции и поволности. Компанијата овозможува обука и развој кои се задолжителни за сите вработени во првиот месец од вработувањето, а и понатаму постојано се вложува во нивниот професионален развој. Обезбедени се одлични услови за работа, бонуси, како и плати кои високо го вреднуваат и стимулираат трудот и севкупната работа на вработените.

– Сите овие придобивки ги уживаат вработените на КAM, кој во нашата држава е посакувано место за работа во областа на малопродажбата што резултираше со освоена награда за најпосакуван работодавач за 2022 година во категоријата маркети. КАМ како лидер на пазарот во областа на малопродажбата, воедно е и пример и поттик за останатите ланци на маркети во државата кои се стремат и настојуваат за воведување на конкурентни плати и бенефиции за вработените – велат од менаџерскиот тим на КАМ.

Успехот на компанијата, пред сè, се должи и на сите 1.400 вработени. КАМ исто така е насочен кон експанзија и моментално во државата има 84 маркети, а во план е понатамошно ширење и дополнително отворање на нови локации во наредниот период

Регрес за годишен одмор и континуирани награди

Вработените добиваат регрес за годишен одмор, кој е речиси три пати поголем од законски предвидениот и секоја следна година е повисок од претходната. На вработените за 2022 им е исплатен К-15 во износ од 33.000 денари, за 2023 во износ од 37.600, а, за 2024 е планирано зголемување за 10 отсто, односно 41.000 денари. Покрај тоа, КАМ финансиски ја наградува и успешноста на одредени вработени и сектори кои оствариле извонредни разултати во текот на годината, како мотивација и поттик и за останатите членови на тимот.

Бројни бенефиции за секој член на тимот

Покрај регресот за годишен одмор, во делот за бенефициите предвидени се и останати придобивки за вработените (и за членовите на нивните семејства) како што се: пакет за добредојде за новите вработени, бонус за препорачан пријател, слободни денови за роденден и за лојалност кон компанијата. Меѓу другото, вклучени се и ваучер за склучен брак, ваучер за спортска опрема како еднократни бенефиции за вработените, можност за користење картичка за спортски активности со минимална партиципација од вработените, пакет производи за верските празници, празничен ваучер, пакет производи за новороденче, пакети со школски прибор за вработените чии деца се во училиште и се доделуваат при почетокот на првото и второто полугодие, а дополнително тука се и подароци за денот на жената и попуст за одмор во хотелот „Вилиџ“ во Охрид.

Вработените од одредени сектори имаат и платен организиран превоз и оброк, како и бонуси за редовност кои влијаат стимулирачки и се поттик за подобрување на постоечките перформанси на вработените.

Дополнително, КАМ вложува во едукација на ученици од дуалното образование од средните училишта кои посетуваат пракса во компанијата, како и на студентите кои согласно платената практикантска работа се здобиваат со можност да стекнат практични знаења и вештини, а дел од нив добиваат и шанса за редовно вработување.

Компанија која континуирано инвестира

Платите и секако бенефициите кои ги уживаат вработените во КАМ директно влијааат врз зголемувањето на задоволството на вработените и имаат удел и во постигнатите резултати на компанијата.

КАМ петта година по ред е прогласен за маркет чии производи се со најдобар квалитет во Македонија – сертификатот QUDAL доделен од независната швајцарска интернационална агенција ICERTIAS. Дополнително, наградата Best Buy Award, веќе петта година по ред потврдува дека КАМ има најдобар сооднос на цена со квалитет.

Уште едно истражување, на „Инсајдер ИД“, потврдува дека КАМ е најпопуларниот маркет во Македонија седум години по ред. КАМ и во 2023 година е прогласен за број 1 префериран ланец на маркети на домашниот пазар во повеќе поткатегории: највисока лојалност, најдобар сооднос на цена и на квалитет, како и најдобра локациска покриеност.

Вработените се највредниот ресурс на компанијата. Нивната благосостојба, задоволство и раст се најважни. Како дел од нашата постојана заложба за градење на поттикнувачка и поддржувачка работна средина, КАМ останува посветен на постојано подобрување на условите за работа.

Извор: Newz24live.com

Почнува Саемот за медицина, стоматологија и фармација-Health Innovation Expo 2025

Саем за медицина, стоматологија и фармација – Health Innovation Expo 2025 почнува денеска во Скопје во организација на Комората на приватно здравство на Македонија.

На саемот ќе учествуваат експерти, компании и институции кои ќе ги претстават своите иновативни решенија преку јавни трибини, предавања и саемски презентации.

На отворањето на дводневниот саем најавено е и обраќање на министерот за здравство Азир Алиу.

Од Комората на приватно здравство информираат дека по речиси две децении, земјава добива настан од ваков карактер, создаден како одговор на забрзаниот глобален технолошки развој, дигитализацијата на здравствената индустрија и растечката примена на вештачка интелигенција.

Во ова прво саемско издание ќе ставиме акцент на технолошките иновации со фокус на развојот и правилната примена на вештачката интелигенција, која несомнено ќе придонесе за олеснување на секојдневната клиничка пракса и ќе ја надополни дигитализацијата во здравството. Фокусот на овие технологии е одлична можност за сите заинтересирани компании да ги претстават своите решенија и технолошки достигнувања – преку јавни трибини со учество на експерти и институции, како и преку класично саемско експонирање, посочуваат од Комората и додаваат дека очекуваат квалитетна понуда наменета за повеќе од 5.500 приватни здравствени установи, над 30.000 здравствени работници во приватното здравство и над 33.000 вработени во јавниот здравствен сектор

Успешно реализирана работилницата The Talent Blueprint: Employer Branding, Retention and Leadership in Focus во организација на KARIERA.mk

KARIERA.mk со големо задоволство успешно ја реализираше интерактивната работилница The Talent Blueprint: Employer Branding, Retention and Leadership in Focus, која се одржа на 5-ти ноември во хотелот Панорамика во Скопје.

Работилницата беше предводена од двајца меѓународно признати експерти Gonçalo Sequeira LinkedIn Top Voice и CEO на Hiire, поранешен Head of Recruitment во Mercedes-Benz.io и Yardena Krongold HR стратег и тренер со програми креирани заедно со Harvard Business School и долгогодишно искуство во компании како Amazon, Coca-Cola, Avon, Bayer и Novartis. 

Учесниците имаа можност да:

  • Научат како да изградат и промовираат автентичен бренд на работодавец кој привлекува и задржува таленти
  • Откријат иновативни стратегии за ангажман и задржување на вработените
  • Развијат лидерски вештини што поттикнуваат доверба, мотивација и организациски раст
  • Истражат реални примери и алатки за ефективен HR менаџмент во динамична работна средина
  • Се вмрежат и разменат искуства со професионалци од различни индустрии

Атмосферата беше инспиративна и интерактивна – преку дискусии, практични задачи и студии на случај, учесниците добија вредни увиди и конкретни чекори кои веднаш може да се применат во нивните компании.

Голема благодарност до нашите говорници Gonçalo и Yardena за инспиративните предавања и практичните совети, како и до сите компании кои учествуваа и ја направија оваа работилница навистина посебна: Lingvistika dooel, LSG Building Solutions, Borek Solutions Kosovo LLC, Unija Smart Accounting, ZEGIN, Makpetrol, Mikrosam, BTA, Pakom Kompani, Rhino Entertainment Group, Moznosti, Prokredit Banka, Transcom, Women in Tech, TAV Makedonija, Banzae, Kemet, Adient Seating Shtip, Lear Corporation, Adra, Samerimpex-impulsi, Panteleon GS, Kromberg & Schubert Macedonia, Zito Luks AD, Limitless Solutions, Kaz Group.

KARIERA.mk продолжува со својата мисија да создава настани кои ја поврзуваат HR заедницата и ги поттикнуваат организациите да растат преку знаење и инспирација.

Ви благодариме за присуството и позитивната енергија!

Погледнете дел од атмосферата во продолжение – се гледаме на следната работилница!

Денеска и утре е Митровденска задушница – спомен за починатите

Православните христијани денеска и утре ја одбележуваат Митровденската задушница во знак на сеќавање на починатите.

Црквата пропишала посебни денови – задушници, четирипати годишно, кога верниците се молат за покој на душите на починатите.

Задушница е секогаш в сабота, ден кој црквата го одредила за помен и молитва за упокоените. На Задушница се оди во црква каде што се служи литургија и парастос. На овој ден се посетуваат гробиштата каде што со молитва, пченица и лепче осветено со црвено вино се изразува помен за починатите.

На Задушница верните даваат милостина на сиромашните и се молат за покој на душите на упокоените.

Митровденската задушница секогаш паѓа во саботата пред празникот Митровден. Митровденската задушница е востановена во XIV век и најпрвин била руска традиција, од каде преминала и во повеќето православни цркви. На оваа задушница, во прво време биле спомнувани само православните војници, меѓу кои биле и двајцата монаси Александар Пересвјат и Ослабја од Московската обител на Живоначалната Троица кои паднале на браникот за верата и татковината. Димитриј Јованович Донски, откако ја извојувал победата во битката со Мамаите на Куликовското поле во 1380 година, во која загинале и двајцата спомнати монаси, ја посетил нивната света обител за таму да учествува во извршувањето на поменот за нив. Притоа тој предложил Црквата да го прави овој помен секоја година во Митровденската сабота, односно во онаа сабота која е најблиску до празнувањето на св. вмч Димитриј (08 ноември). Од тоа време Црквата ја приброила оваа задушница во вселенските родителски саботи, а нешто малку подоцна востановила во оваа сабота да се извршува помен не само за паднатите за верата и татковината војници, туку и за сите починати воопшто.

Популарно