Уште еден дебакал на туризмот во Охрид: Виновни скопјани?!

Денеска е 22-ри Јули, некогаш врвот на туристичката сезона во Охрид или блиску до врвот, ако градот под Самоиловата тврдина бил најполн за Илинден. Ама така беше некогаш, сега не е. Веќе 2-3 години Охрид зјае празен или барем полупразен. Статистиката вели дека на хотелите добро им оди, имаат странски туристи, но приватниот сместувачки капацитет тоне во мизерија. Се јави дури и градоначалникот на Охрид и го потврди туристичкиот дебакал на охриѓани, вели проблем биле цените! На македонските портали секојдневно се објавуваат „солени“ сметки од локалите на охридското крајбрежје, но тоа е така веќе неколку години, а цените и понатаму растат. И наместо во Охрид да се зборува за стратегија за враќање на туристите во градот, охриѓани го најдоа проблемот во ладното време и „теријата на заговор“ од главниот град!!!

ohrid-kej

1. За првиот изговор е банално да одвојувам повеќе од 2 реда. И лани ли беше ладно? А прехлани?

2. Теоријата на заговор од Скопје и скопјани е исто толку несериозен изговор колку и првиот. Каков би бил ќарот на скопјани ако Охрид е празен? Скопје нема туристичка сезона и Охрид во ниту еден сегмент не му е конкуренција. Ама во ниеден! Нема дури ни спортски клуб за да има спортско ривалство, како на пример Битола и Пелистер. Ривалитетот Скопје – Охрид постои само во главите на охриѓани. Не верувате? Дојдете во Скопје и проверете. Секој скопјанец на кој ќе му дојдат гости од странство, ако има време и средства, освен што ќе ги прошета низ Скопје, веднаш ги носи и во Охрид за да се пофали со убавината на својата држава, односно Охридското Езеро. Или барем така беше, сега со „новите“ цени тоа е се потешко.

Јас не знам што треба да се случи за оние кои се најзасегнати од промашената туристичка сезона да го видат проблемот? Кога цела Македонија знае дека во Охрид е премногу скапо, како тоа не им јасно на Охриѓани? По толку години терање туризам, зарем уште не научивте како се одредува цена при пазарна економија? Лесно е: Цената ја одредува односот од понудата и побарувачката! Колку тој однос е поблизок, односно колку поголема побарувачка има, толку е повисока цената. Од друга страна, колку е помала побарувачаката, цената треба да паѓа или производот, односно услугата ќе си останат не продадени! Затоа Охрид е празен! Цената не ви е усогласена со основните правила на пазарната економија. Не затоа што времето е ладно или скопјани ве мразат. Па и да ве мразиме (уште еднаш нагласувам дека тоа не е така), ние немаме моќ да влијаеме на слободната воља на туристите кои го сакаат Охрид! Се додека барате изговори во некој друг, полн Охрид ќе го гледате само на фотографии. Кога ќе разберете дека Охридското Езеро, колку и да е убаво, не е море и Македонците не земаат швајцарски плати, па ќе ги прилагодите цените на реалноста, дури тогаш ќе се врати гужвата во чаршијата и на плажите.

Автор: Пацифист

Ова е рекцијата на охриѓани: Охриѓани ги здоболе вистината па се расплукаа по скопјани

Вработување во Lear Corporation, Hi-Tech Corporation и Гранит АД!

Денес ви ги издвојуваме најпосетуваните работни позиции од реномирани компании на KARIERA.mk, се надеваме дека ќе го најдете вашето идеално работно место меѓу нив.

Lear Corporation Macedonia компанија која се бави со производство на автомобилски навлаки и седишта во ТИРЗ - Тетово.

Моментално вработува:

CONTROL TOWER TRANSPORT ANALYST – LOGISTIC CENTER IN SKOPJE OFFICE
ОПЕРАТОР НА МАШИНА ЗА ШИЕЊЕ

ХАЛКБАНК е еден од најголемите и најсилни брендови на македонскиот финансиски пазар.

Моментално вработува:

ПОМЛАД РЕФЕРЕНТ ЗА БАНКАРСКИ ОПЕРАЦИИ – СКОПЈЕ

Лидл е семеен бизнис заснован на едноставна филозофија: дека клиентите заслужуваат најквалитетни стоки и намирници по цени што секој може да си ги дозволи.

Моментално вработува:

МАСТЕР ДАТА СПЕЦИЈАЛИСТ ВО ОДДЕЛ НАБАВКИ
СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА ПРИВЛЕКУВАЊЕ НА ТАЛЕНТИ
КОНСУЛТАНТ ЗА СВЕЖИ И ЗАМРЗНАТИ ПРЕХРАНБЕНИ ПРОИЗВОДИ

СПЕЦИЈАЛИСТ ЗА ГРИЖА ЗА ПОТРОШУВАЧИ

Hi-Tech Corp. е водечки Европски производител на електронски печатени плочки специјализирани за брзо производство на прототипи и мали и средни волуменски серии на цврсти, флексибилни и крути-флексибилни повеќеслојни плочки.

Моментално вработува:

АДМИНИСТРАТИВЕН РАБОТНИК
COMPUTER AIDED MANUFACTORING ENGINEER
ХИГЕНИЧАР/КА
ОПЕРАТОР ВО ЕЛЕКТРО ОДРЖУВАЊЕ
ВОЗАЧ – ШТИП
ОПЕРАТОР ВО ПРОИЗВОДСТВО

ГД Гранит АД Скопје e најголемиот македонски градежен изведувач, чија основна дејност е изградбата на патишта и автопатишта, бренд кој е препознатлив и надвор од границите на Република Македонија.

Моментално вработува:

ДИПЛОМИРАН ГРАДЕЖЕН ИНЖЕНЕР СО 5 ГОД ИСКУСТВО
ДИПЛОМИРАН ГРАДЕЖЕН ИНЖЕНЕР БЕЗ ИСКУСТВО

Рамстор Македонија е една од водечките малопродажни синџири во земјата. Од своето основање во 2005 година, компанијата постојано расте и денес располага со широка мрежа на супермаркети и трговски центри низ цела Македонија.

Сите огласи од Рамстор Македонија можете да ги најдете ТУКА.

Вдл Ван Хоол Македонија Дооел Илинден, белгиски реномиран производител на автобуси, лоциран во Технолошко Индустриската Развојна Зона – Скопје 2, во Бунарџик.

Моментално вработува:

ТЕХНИЧАР ЗА ОДРЖУВАЊЕ
ИНСПЕКТОР ЗА КВАЛИТЕТ

Компанијата А1 Македонија е член на Групацијата А1 Телеком Австрија, водечки провајдер за комуникациски и дигитални решенија во Централна и Источна Европа.

Сите огласи од А1 Македонија можете да ги најдете ТУКА.

Групацијата Виндија опфаќа 14 компании, од кои 8 се со седиште во Хрватска и 6 во соседните земји. Вработува повеќе од 4.000 луѓе. Беспрекорниот квалитет на производите на Виндија е препознаен на бројни меѓународни саеми, што со гордост ја направи компанијата добитник на бројни награди.

Моментално вработува:

ВОЗАЧ ДИСТРИБУТЕР

Клиничката болница Жан Митрев на самиот почеток именувана како Специјална болница по хируршки болести „Филип Втори“ ги постави темелите на современите медицински услуги во 1999 година, по адаптирањето и реновирањето на еден изнајмен дел од Воена болница во Скопје.

Моментално вработува:

ПОСЛУЖУВАЧ НА ЛИНИЈА
ДОКТОР НА МЕДИЦИНА - СТРУМИЦА
ДОКТОР НА МЕДИЦИНА - БИТОЛА
ВОЗАЧ

Зегин ДОО е првата приватна компанија во Република С. Македонија регистрирана за продажба на лекови.

Сите огласи од Зегин можете да ги најдете ТУКА.

Се уште невработени?! Сите останати активни работни позиции можете да ги најдете ТУКА.

Како да управувате со семејниот буџет: Практични совети од Лилјана Алексова

Во шестата епизода на „На Каде Одиме?“ ни гостува Лилјана Алексова – личен водич за семејни финансии, која ни отвора врата кон светот на финансиската писменост и практичните стратегии за управување со семејниот буџет.

Со Лилјана зборуваме за професијата судски вештак – што всушност значи таа работа, какви знаења и вештини се потребни за да се успее во оваа професија, како и предизвиците и задоволствата кои ги носи секојдневното работење. Таа ни ја објаснува и важноста на финансиската анализа и како правилното управување со бројки може да влијае врз сигурноста и стабилноста на едно семејство.

Во разговорот, Лилјана ни открива како се роди нејзиниот нов проект Money Master – иницијатива која има за цел да ги едуцира и води луѓето низ сложениот свет на потрошувачката кошничка и финансиските одлуки. Тука ги споделува своите искуства, изненадувањата со кои се соочи во процесот и реакциите на групата која била дел од курсот.

Ова е епизода која нуди практични совети, инспирација и корисни информации за секого кој сака да ја подобри својата финансиска писменост, да изгради стабилна финансиска основа и да донесува паметни одлуки за своето семејство. 

🎧 Епизодата е достапна на YouTube и Spotify:

Изгради успешен бизнис и силен тим – инспиративен разговор во четвртата епизода на „На Каде Одиме?“ со Павле Зимбаков

Во четвртата епизода на „На Каде Одиме?“ ни гостува Павле Зимбаков – искусен консултант и коуч кој со своето знаење и искуство помага професионалци и компании да го остварат својот целосен потенцијал

Со Павле зборуваме за тоа што е вистински клучно за успехот и како да се гради кариера во динамичниот и брз свет на денешното работење. Тој ни открива колку е значајно да се вложува во тимбилдингот и изградбата на силни, мотивирани тимови, како и за тоа како компаниите кои инвестираат во едукација на своите вработени создаваат стабилна и одржлива иднина.

Во разговорот Павле истакнува дека златното правило на комуникацијата со клиенти не е само теорија – туку практична алатка која помага да се изгради доверба, долгорочни односи и вистинска вредност за бизнисот. Со конкретни примери од корпоративниот свет, тој нуди совети кои секој може да ги применува за да го подобри тимот, компанијата и сопствениот професионален развој.

Овој разговор е инспиративен, полн со практични совети и уникатна гледна точка од експерт кој секојдневно го применува своето знаење за да креира успешни бизниси и мотивирани тимови.

🎧 Епизодата е достапна на YouTube и Spotify:

Популарно