Ако претерате вечерва: Како да го победите "новогодишниот" мамурлак?

Мамурлак е знак дека претходната ноќ сте претерале со алкохолот, за што постојат големи шанси и вечерва, но наместо да се каете и нервирате, обидете се да го намалите. Еве неколку проверени начини за борба против мамурлак:

Што да јадете?

Подобро се спречи отколку да се лечи. Алкохолот ни ги одзема витамините Б и Ц од телото, па пред да почнете да пиете внесете храна богата со овие витамини, житарки, компири, банани, лути пиперчиња, киви, брокули, јагоди и портокали. Млекото исто така помага во апсорбирањето на алкохолот, а коктелите кои содржат сокови на пример џус-вотка, ви пружаарт хранливи состојки и додека пиете.

Што да пиете?

Со оглед дека дехридрираноста е основна причина за мамурлак, испијте една чаша вода меѓу секоја чашка алкохол. И колку и да сакате филџан кафе наутро, обидете се да го избегнете бидејќи тоа е диуретик, она што ве тера да мокрите и уште повеќе да дехидрирате.

Кој лек да го земете?

На упатството на аспиринот ќе прочитате предупредување да не се зема ако пиете премногу. Меѓутоа, тоа се однесува на тие кои пијат секој ден. Ако не сте еден од нив, ова предупредување може да го игнорирате. – Алкохолот во телото ослободува хемикалии како што се простагландин кој поттикнува воспаленија. Тие така не ослободуваат од болка. Аспиринот е инхибитор на простагландинот па вие сами заклучете – вели Мишел Девенпорт, од одделот за исхрана и диететика при Универзитетот во Њујорк.

Како да го исфрлите отровот од организмот?

Преголемиот внес на алкохол предизвикува оксидативен стрес и воспаленија. Противотрови? Овошје и зеленчук како што се боровинки, домати, цитрусно овошје, спанаќ и брокули. Зелен чај исто така е добра замена за кафе и ќе ви даде енергија. Две златни правила: свежата храна секогаш е подобро решение од суплементи. И нека биде што поразновидна.

Витамин Б6

Премногу алкохол доведува до губење на витамин Б6 кој е многу важен за метаболизмот на црниот дроб, значи јадете грав, лосос и банани, или изматете се заедно во шејк.

Внесете доволно калиум

Храна богата со калиум ќе ви помогне во борба против мамурлакот, бидејќи алкохолот не ја одзема само водата од организмот туку и електролитите. Затоа направете добра ужинка со банана или салата од свеж спанаќ.

Смирете го стомакот со ѓумбир

Мамурлакот често го вознемирува стомакот па напијте се чај од ѓумбир кој можете сами да го подготвите.

За појадок природен сок

Алкохолот ќе го намали нивото на шеќерот во крвта, па со хранлив појадок, испијте една чаша сок од портокал за да внесете повеќе природен шеќер.

Излезете на чист воздух

Чистиот воздух ќе ве закрепне и ќе ви помогне да се отрезните од претходната ноќ. Исто така, малку вежбање на отворено е добро за организмот. Така дополнително ќе го ослободите хормонот ендорфин и ќе го подобрите расположението.

Дали е опасно да ги депилирате сраминте влакна од вашето тело?

Во последните неколку години, депилацијата на интимните делови е примарна работа на секоја жена, но дали е тоа навистина добро?

Експертите препорачуваат дека поради здравјето не треба да ги отстрануваме срамните влакна.

Се испоставува дека се што имаме на телото има некаква функција, а судејќи по се интимните влакна имаат улога на спречување страни тела. Тоа е некој вид на филтер, која спречува иритација во тој дел и помага во регулација на телесната температура.

Со други зборови ние сме помалку заштитени од инфекции. А со тоа се подразбира дека хигиената на срамните влакна треба редовно да се одржува, инаку ќе бидат бескорисни.

Самоздравје.мк

ЈАДЕТЕ ЦРНО ЧОКОЛАДО - Придобивките се огромни

Во 100 грамови црно чоколадо со 70 проценти какао има околу 570 калории, 9 грама протеин, 33 грама јаглехидрати, 42 грама масти и дури 12 грама влакна.

Се повеќе истражувања ги потврдуваат позитивните ефекти на црното чоколадо за здравјето и го отстрануваат од листата на „забранети“ намириници.

Во 100 грамови црно чоколадо со 70 проценти какао има околу 570 калории, 9 грама протеин, 33 грама јаглехидрати, 42 грама масти и дури 12 грама влакна.

Чоколадото е богато со минерали како што се магнезиумот (200 милиграми во 100 грама чоколадо), железо (11 милиграми во 100 грама чоколадо), калиум (околу 700 милиграми во 100 граа чоколадо), фосфор и манган, а содржи и мала количина на витамин Б-комплекс.

Бидејќи е многу калорично, црното чоколадо треба да се конзумира во мали количини – најдобро 10 до 30 грама дневно.

СВЕТОТ ПОЛУДЕ ЗА ОВАА ДИЕТА - За 4 недели слабеете и до 15 килограми

Оваа диета е уште една од многуте кои на здрав начин ја регулираат исхраната. Имено, оваа диета потекнува од Бразил, а основата се состои од овошје и зеленчук. Истата треба да ја држите до 4 седмици, по што се прави пауза од 2 седмици.

ПОНЕДЕЛНИК

Појадок: 1 портокал, 1 банана i чаша цеден портокал.

Ужина: Чаша цеден портокал, тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варена риба, 100г. салата со сушено овошје.

Вечера: Исто како доручек.

Пред спиење: Чаша цеден портокал, двопек.

ВТОРНИК

Појадок: 1 варено јајце, чаша сок од јаболко.

Ужина: Тост со раст.кашкавал, чаша сок од јаболко.

Ручек: 100г. варено месо, 2 варени компири (без сол), зелена салата.

Вечера: 200г. варена риба, 1 варено јајце, зелена салата, 50г. грашок.

Пред спиење:  1 Чаша сок од јаболко, двопек.

СРЕДА

Појадок: 1 чаша млеко со ниска масленост, 1 парче двопек.

Ужина: 100г. немасно сирење.

Ручек: 100г. ориз, 150г. свежа зелка со лимон.

Вечера: 100г. варено телешко месо, 1 јаболко, зелена салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко и тост.

ЧЕТВРТОК

Појадок: Чаша сок од ананас, 60г. ананас.

Ужина: Чаша сок од ананас и тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варено пилешко месо, парче сирење и портокал.

Вечера: 2 варени компири (без сол), 150г. салата од рендан морков со цеден лимон или портокал.

Пред спиење: Чаша сок од ананас, двопек.

ПЕТОК

Појадок: Чаша сок од јаболко и тост со раст. кашкавал.

Ужина: 1 јаболко, 1 портокал.

Ручек: 150г. варена риба, 2 мали варени моркови.

Вечера: 1 чинија супа од зеленчук (или рибина чоркба), мало парче р'жан леб.

Пред спиење: Чаша сок од портокал и двопек.

САБОТА

Појадок: Чаша сок од јаболко, 1 парче двопек.

Ужина: 150g салата од рендано цвекло.

Ручек: 1 чинија супа од зеленчук, печурки или рибина чоркба со мало парче р'жан леб.

Вечера: 100г. пржени печурки, 100г. овошна салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко, 2 парчиња бисквити.

НЕДЕЛА

Појадок: 1 банана, 1 рака суво грозје.

Ужина: 1 чаша сок од моркови и тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варено телешко месо, 100г. салата од свежа зелка со лук и сок од цеден лимон.

Вечера: 200мл. Телешка чорба, 100г. овошје, зелена салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко, 2 сушени смокви.

Популарно