Ако претерате вечерва: Како да го победите "новогодишниот" мамурлак?

Мамурлак е знак дека претходната ноќ сте претерале со алкохолот, за што постојат големи шанси и вечерва, но наместо да се каете и нервирате, обидете се да го намалите. Еве неколку проверени начини за борба против мамурлак:

Што да јадете?

Подобро се спречи отколку да се лечи. Алкохолот ни ги одзема витамините Б и Ц од телото, па пред да почнете да пиете внесете храна богата со овие витамини, житарки, компири, банани, лути пиперчиња, киви, брокули, јагоди и портокали. Млекото исто така помага во апсорбирањето на алкохолот, а коктелите кои содржат сокови на пример џус-вотка, ви пружаарт хранливи состојки и додека пиете.

Што да пиете?

Со оглед дека дехридрираноста е основна причина за мамурлак, испијте една чаша вода меѓу секоја чашка алкохол. И колку и да сакате филџан кафе наутро, обидете се да го избегнете бидејќи тоа е диуретик, она што ве тера да мокрите и уште повеќе да дехидрирате.

Кој лек да го земете?

На упатството на аспиринот ќе прочитате предупредување да не се зема ако пиете премногу. Меѓутоа, тоа се однесува на тие кои пијат секој ден. Ако не сте еден од нив, ова предупредување може да го игнорирате. – Алкохолот во телото ослободува хемикалии како што се простагландин кој поттикнува воспаленија. Тие така не ослободуваат од болка. Аспиринот е инхибитор на простагландинот па вие сами заклучете – вели Мишел Девенпорт, од одделот за исхрана и диететика при Универзитетот во Њујорк.

Како да го исфрлите отровот од организмот?

Преголемиот внес на алкохол предизвикува оксидативен стрес и воспаленија. Противотрови? Овошје и зеленчук како што се боровинки, домати, цитрусно овошје, спанаќ и брокули. Зелен чај исто така е добра замена за кафе и ќе ви даде енергија. Две златни правила: свежата храна секогаш е подобро решение од суплементи. И нека биде што поразновидна.

Витамин Б6

Премногу алкохол доведува до губење на витамин Б6 кој е многу важен за метаболизмот на црниот дроб, значи јадете грав, лосос и банани, или изматете се заедно во шејк.

Внесете доволно калиум

Храна богата со калиум ќе ви помогне во борба против мамурлакот, бидејќи алкохолот не ја одзема само водата од организмот туку и електролитите. Затоа направете добра ужинка со банана или салата од свеж спанаќ.

Смирете го стомакот со ѓумбир

Мамурлакот често го вознемирува стомакот па напијте се чај од ѓумбир кој можете сами да го подготвите.

За појадок природен сок

Алкохолот ќе го намали нивото на шеќерот во крвта, па со хранлив појадок, испијте една чаша сок од портокал за да внесете повеќе природен шеќер.

Излезете на чист воздух

Чистиот воздух ќе ве закрепне и ќе ви помогне да се отрезните од претходната ноќ. Исто така, малку вежбање на отворено е добро за организмот. Така дополнително ќе го ослободите хормонот ендорфин и ќе го подобрите расположението.

(ВИДЕО) Совети од славната инструкторка: Баталете теретана – ви требаат само овие 5 вежби

Кога станува збор за вежбањето и одржувањето на физичката и телесна форма и кондиција, многумина имаат сериозна инертност кон одењето во теретана, без да знаат дека вежбањето и добриот физички изглед не се нужно поврзани само и исклучиво со теретаната.

Не ви требаат ниту справи, ниту тегови, бидејќи вашето тело е најдобрата и најважна опрема за вежбање која ја имате, тврди во таа насока личната фитнес инструкторка Челси ДиЛеј, во колумна која на интернет ја сподели и славната Оливија Палермо.

ЗАГРЕВАЊЕ: СКОКАЊЕ СО ЈАЖЕ

Стара и добро позната вежба, одлична и доста ефикасна. „Скокањето со јаже е добар начин да ја забрзате работата на срцето на почетокот од вежбањето, но и одлична вежба за работа на координација и сила. Започнете со двочекор, а потоа префрлете се на скокање со споени нозе“, советува Челси, додавајќи дека, ако немате јаже, само скокајте симулирајќи како да го имате при рака.

OP_5Moves-PlyoLunge from Jillian Magenheim on Vimeo.

ИСЧЕКОР

„Најдобра вежба за одлично дефиниран, стегнат и секси задник. Започнете со клекнување потпирајќи се само на тежината на вашето тело, префрлајте ја тежината на петите и туркајте ги колковите зад себе. Ако сакате да работите на сила, клекнувањата претворете ги во клекнувања со скок. Отскокнете во воздух, па доскокнете со свиени колена. И така повторувајте ја вежбата“, истакнува Челси.

ИСЧЕКОР НАЗАД

Уште една вежба за глутеусот. Исчекорот наназад е одлична вежба за нозе со која се усовршува рамнотежата.

„Фокусирајте се на тоа коленото пред вас да биде свиено директно над глуждот, исчекорете наназад со спротивната нога, внимавајќи колковите да ви останат рамни. Спуштете се, а потоа подигнете се со помош на глутеусот кој е во повисока положба“, објаснува фитнес инструкторката.

Исто така, ако сакате да ја засилите вежбата, исчекорот наназад претворете го во исчекор со скок.

„ПЛАНК“ И СКЛЕКОВИ

„Започнете во стоечка положба, а потоа спуштете се и заземете положба за планк со рацете под рамената. Ако сакате подинамична и потешка вежба, во поза за планк со рацете допрете спротивните рамена. Кога ќе го совладате тоа, во вежбата додадете ги и склековите како комбинација“, советува Челси.

НОЖНА ЕКСТЕНЗИЈА СО ЕДНА НОГА/ПОТИСОК

За изведување на ножната екстензија со една нога легнете во положба на мост, со петите во близина на глутеусот и испружете ја едната нога под агол од 45 степени. Подигнатата нога лесно свијте ја и спуштете ја под петата, додека не го допре подот, па повторно подигнете ја ногата под агол од 45 степени.

OP_5Moves-Bridges from Jillian Magenheim on Vimeo.

Спротивната нога, исто така, треба цело време да биде активна. За потисокот, исто така, легнате на подот во положба на мост и лесно подигнете ја свиената нога. Спуштете ги колковите, а потоа потпрете се на спуштената нога со цел да се кренете нагоре, стегајќи го глутеусот додека вашите колкови се враќаат во почетната положба“, опишува ДиЛеј.

СТОМАЧНИ

Легнете на грб со кренати нозе свиени во колената. Горниот дел од телото кревајте го кон колената.

OP_5Moves-ExtensionCrunch from Jillian Magenheim on Vimeo.

Секоја од овие вежби практикувајте ја по една минута, во четири или пет серии кои ќе ги направите во 30-тина или нешто помалку минути.

Живеел 100 години бидејќи го пиел овој напиток

Овој напиток е моќен чистач на црниот дроб, а чистиот црн дроб е клуч за добро здравје.

Дали дома правите сирење, кефир или јогурт и ја фрлате течноста која останува посел едењето? Немојте тоа да го правите, бидејќи сурутката е древен лек.

Таа е моќен чистач на црниот дроб. Ако боледувате од било каква болест на овој орган, редовно пијте сурутка.

Може да ви помогне при:

-Хроничен умор и стрес

- Дебелеење и прејадување

- Висок крвен притисок

- Пад на имунитетот

- Желудечни тегоби

- Болести на црниот дроб

- кандида

- чистење на организмот од токсини

Мозокот се подмладува, црниот дроб закрепнува: Еве што се случува со вашите органи во текот на слабеењето

Веќе знаете дека симнувањето на килограмите во секој случај е добро за вас, но знаете ли колку точно? Од паметење до дишење, слабеењето има позитивни ефекти на целото тело, односно на големиот број органи.

Белите дробови

Губењето на 5-10% од телесната тежина го намалува губењето на воздухот и ја подобрува функцијата на белите дробови. Тоа може доста да го промени вашиот живот. Можеби ви звучи смешно да се качите по скали без губење на воздух, но навистина го менува животот, вели нутриционистката Керолин Палистер за Мирор.

Црниот дроб

Губењето на килограмите помага во спречувањето на собирањето на маснотии околу црниот дроб. Ако не се лечи, масниот црн дроб може да предизвика рак и негово откажување, објаснува Ванеса Хебдиќ од Центарот за болести на црниот дроб. Со слабеење во голем број случаи штетата може да се поправи, а црниот дроб да се врати во нормала.

Грб

Прекумерната тежина предизвикува болки во грбот, но слабеењето и движењето може тоа да го спречи, а исто така да го забрза закрепнувањето. Со слабеењето се губат килограми кои ги оптеретуваат мускулите и грбот, вели физијатарот Тим Алардајс.

Црева

Дебелеењето го зголемува ризикот од рак на цревата, така што, оддржувајќи ја здрава тежината, се заштитувате од тешко заболување. Исхраната од многу овошје, зеленчук и житарици исто така го намалува ризикот

Мозок

Не само што оддржувањето на здравата тежина му помага на вашиот мозок добро да функционира во постара доба, туку може и да го подобри. Паметењето и менталниот процес генерално стануваат подобори откако го загубите вишокот на килограми.

Гради

Ако сте дебели, губењето на 5% од телесната тежина или повеќе, го намалува ризикот од рак на дојката за 25-40%, тврди Мишел Харвије, стратег за превенции од тој тип на рак.

Колена

Ако индексот на телесната маса ви е од 30 или повеќе, поголеми се шансите да развиете остеоартритис на колената. Но, секој половина киограм кој ќе го загубите може да го намали ризикот за четирипати, објаснува реуматологот Филип Конаен. И најмалото губење на тежината може да значи разлика во болката на зглобовите.

Стапала

Вишокот килограми влијае и на начинот на кој одите. Стапалата ви се пошироко поставени, а прстите споени. Тоа придонесува стапалата да се нестабилни, а тоа носи проблеми како што се болки во стапалата, колената, колковите и долниот дел на грбот. Слабеењето може да ја подобри состојбата за 12 недели, вели Френ Кембел.

Срце

Губењето на 5-10% од телесната тежина е поврзано со намалување на величината на срцето, како и со густината на артериите, што се добри бести за превенција од срцев удар, покажа истражувањето на лекарите од Вашингтон.

Популарно