Прележавте омикрон и сè уште имате болки во грбот?

Познат е фактот дека мијалгија се јавува по вирусните инфекции, па ниту инфекцијата со коронавирусот не е исклучок.

Откако првпат во ноември 2021 година беше откриен омикрон сојот на коронавирусот, истиот се прошири со голема брзина низ целиот свет.

Иако, според досега познатите информации, омикрон сојот е со поблага клиничка слика, многу од пациентите кои прележале омикрон сој се жалат на болки во телото, најчесто во грбот, како и на недостаток на енергија.

Д-р Харис Шафле, консултант во болницата Глобал во Индија, објаснил потенцијални причини поради кои се појавуваат болките во грбот во текот на закрепнувањето од заразата со омикрон сојот.

„Познат е фактот дека мијалгија се појавува кај вирусните инфекции, па ниту коронавирусот не е исклучок“, вели д-р Шафле.

„Но, забележуваме дека пријавени се повеќе случаи на болки во грбот поради омикрон сојот, дури и по закрепнувањето од инфекцијата, а пациентите тоа го опишуваат како слабост. Меѓутоа, поради тоа што податоците за омикрон се ограничени и секвенцирањето е скапо, причината е тешко да се објасни. Можно е поради инфламаторните медијатори оваа варијанта да предизвикува мијалгија повеќе од претходните варијанти на коронавирусот“.

Мијалгија ја карактеризираат болки во мускулите, а понекогаш истите се проследени со грчеви, како и болки во зглобовите.

„Други причини на ненадејна болка во грбот по прележан Ковид-19 може да бидат ефект од омикрон на мускулно-скелетниот систем“, објаснува д-р Шафле.

Според неговите зборови, личноста која прележала омикрон сој треба да избегнува поголеми физички напори за да спречи мијалгија по закрепнувањето.

„Постковид синдромот е реален и важно е на телото да му дадете доволно време да закрепне. Продолжете со внесување на поголема количина на течности затоа што тоа му е потребно на организмот во фазата на закрепнување. Доколку мијалгијата е неподнослива може да консумирате лекови против болки, но исклучиво во договор со вашиот доктор. Исто така редовни вежби за истегнување можат да помогнат во ублажување на болките во грбот“.

Постојат неколку други симптоми кои можат да потраат по прележување на омикрон сојот, а британски „The Sun“ издвојува 10:

- Слабост во мускулите и вкочанетост на зглобовите;

- Екстремен умор и недостаток на енергија;

- Намалена подвижност;

- Губење на здивот;

- Собирање на слуз;

- Слаба физичка подготвеност;

- Губење на апетитот и намалување на телесната тежина;

- Недостаток на сетилото за мирис и вкус;

- Проблеми со стомакот, вклучувајќи и дијареја и повраќање;

- Тешкотии при голтање.

Од друга страна, некои од луѓето доживуваат ментални и емоционални последици од Ковид-19 кои вклучуваат проблеми со спиењето, мозочна магла, нагли промени во расположението, депресија или анксиозност, кошмари, конфузија.

Во овие намирници има повеќе сол отколку чипсот!

Кујнската сол содржи јод, кој се смета за неопходен елемент за одржување на различни функции во организмот, но …

И покрај тоа што кујнската сол содржи јод, кој се смета за неопходен елемент за одржување на различни функции во организмот, добро е познато дека прекумерното внесување сол во организмот не е здраво.

Премногу сол во секојдневната исхрана може да биде причина за болести на срцето, белите дробови и бубрезите, а покрај тоа, многу сол предизвикува задржување на водата, што се манифестира како надуеност, зголемување на телесната тежина или отеченост.

Сепак, тоа не нѐ спречува да продолжиме да консумираме големи количини сол преку солена храна како што е чипсот до навидум „здрава“ храна која содржи во големи количини, кои не ги сметаме за толку солени.

На изненадување на многумина, овие три намирници содржат многу повеќе сол од една кеса чипс и треба да го намалат нивното конзумирање:

Сирење со малку маснотии

Само половина чаша од ова сирење содржи дури 270 милиграми сол. Приближно половина чаша е количината што ја внесуваме за време на еден оброк. Со други зборови, невозможно е да не се претера со внесувањето на премногу сол во организмот доколку јадете сирење со малку маснотии.

Пченка и овесна каша

Пченката и овесната каша се омилен појадок за многумина, кои речиси никогаш не ги поврзуваме со сол. Но, имајте на ум при изборот на овие намирници дека некои житарки имаат повеќе натриум во себе отколку чипсот. На пример, една чаша корнфлекс содржи 270 милиграми натриум, што е 12 проценти од препорачаната дневна доза.

Интегрален леб

Во зависност од видот, едно парче интегрален леб содржи помеѓу 100 и 200 милиграми сол. Со други зборови, со консумирање само две кришки леб дневно, ќе внесете повеќе сол во организмот отколку со една кесичка чипс.

Овој чај ќе ви помогне ако имате мигрена

Чајот од лаванда делува како седатив, а им се препорачува на лицата кои имаат проблем со главоболки, анксиозност и несоница.

Подготвувањето на овој чај е едноставно, а во продолжение прочитајте повеќе за придобивките од неговото консумирање.

Мигренски главоболки – мирисот на лавандата делува како седатив и има смирувачки ефект. Чајот од лаванда може да помогне во излекувањето на мигренските главоболки затоа што помага за опуштање на крвните жили, малите мускули во вратот и околу очите.

Несоница и исцрпеност – шолја чај од лаванда пред спиење може да ви помогне полесно да заспиете затоа што лавандата го смирува нервниот систем и го намалува нивото на стрес.

Депресија и анксиозност – лавандата може да ги редуцира стресот и анксиозноста, како и да го подобри расположението. Исто така, лавандата ја поттикнува релаксацијата.

Со овој напиток ќе го намалите обемот во половината

Со помош на овој рецепт, многу жени успеале да го намалат обемот на половината за неверојатен 1 сантиметар на ден.

Оваа напивка го отстранува  вишокот масти и вода во организмот и истовремено го подобрува функционирањето на мозокот, видот и помнењето.

Потребни состојки:

1 лажичка мед

2 лажички јаболков оцет

1 шолја свежо цеден сок од грејпфрут

Подготвувањето на оваа напивка е многу едноставна. Сè што е потребно е да ги ставите сите состојки во блендер и да ги миксате додека не добиете хомогена смеса.

Оваа напивка би требало да ја консумирате секој ден пред главниот оброк, односно пред ручек или вечера во текот на една недела.

Потоа направете пауза од седум дена, па повторете го третманот.

Ако не го сакате сокот од грејпфрут, како замена можете да користите и сок од портокал.

Популарно