Ако премногу се грижите, овие болести ќе ве стигнат порано или подоцна

Грижата директно влијае на желудникот, варењето на храната, слезината и панкреасот.

Секоја лоша емоција во човечкиот организам може да предизвика разни нарушувања на органите и појава на многу болести. Човековото размислување, стравовите, напнатоста, грижата, сето тоа останува длабоко врежано во човечкиот ум и тело, што е најчесто и иницијатор за многу болести.

Помеѓу емоциите и органите постои голема поврзаност. За тоа сведочи и кинеската психологија, која е продолжение на традиционалната кинеска медицина.

Постојат пет органски системи кои им припаѓаат на одредени видови емоции. Без разлика на тоа колку човекот мисли дека некои ситници се занемарливи, тие со годините ќе се таложат некаде во организмот и ќе се манифестираат во некоја тешка болест.

Затоа, потребно е на време да ги сфатите посериозно вашите емоции и колку што е можно да си помогнете самите на себе за што побрзо да ги пребродите тешките состојби.

Чувства кои влијаат на здравјето

Анксиозност – една од емоциите која има големо влијание врз човечкиот организам. Таа се дефинира како последица на преголема грижа поради одредени причини. Анксиозноста најмногу влијае на цревата и белите дробови. Анксиозноста му одзема голем дел од енергијата на човекот и со самото тоа може да дојде до губење на здив, како и воспалителни процеси во цревата и чиреви.

Радост – ова е едно убаво чувство, но генерално, преголемото задоволство создава чувства кои директно влијаат на срцето. Радоста може многу да го возбуди човекот, а поради преголема возбуда може да се почувствуваат и некои негативни вибрации кои предизвикуваат несоница, температура и вознемиреност, како и многу силно чукање на срцето.

Тага – освен што наведува солзи на очите, таа негативно влијае врз работата на белите дробови и на циркулацијата. Многу респираторни болести и оштетени бели дробови ги предизвикува токму чувството на тага. Тагата многу влијае и на човековата психа и предизвикува депресија.

Гнев – жолчниот меур и црниот дроб најмногу страдаат кај личноста која е гневна поради некоја причина. Исто така, гневот е чувство кое може да влијае на разни биолошки процеси кои кај човекот ќе предизвикаат главоболка, како и недостаток на енергија. Исто така, гневот може да го доведе организмот до вртоглавица и зголемен крвен притисок.

Грижа – ова чувство директно влијае врз желудникот, варењето на храната, слезината и панкреасот. Кога личноста премногу се грижи поради нешто, можат да се појават болни грчеви. Органите за варење се во постојан грч кај луѓето кои многу се грижат и со самото тоа не можат нормално да ги извршуваат своите функции.

Како да останете позитивни

За човекот да се ослободи од лошите емоции и стресот потребно е да почне да работи на себе. За почеток, повеќе физички активности и избегнување на луѓе кои создаваат тензии ќе помогнат. Експертите тврдат дека човекот се чувствува многу подобро кога ќе ги сподели своите емоции, а не да ги чува во себе. Доколку личноста смета дека моментално преживува некоја длабока болка, потребно е да ја сподели со некого, да му се довери на пријател или да побара помош од психолог или психијатар.

Лук, натопен во црвено вино: Нема да верувате што се лекува овој рецепт!

Овој хербален лек ги комбинира корисните својства на вашиот омилен лук и црвено вино.

Добиената смеса може да спречи многу болести, ја прочистува крвта, го зајакнува имунолошкиот систем, го отстранува лошиот холестерол, го подобрува кардиоваскуларниот систем, го отстранува вишокот сол во организмот, ја зголемува издржливоста, дава енергија и се бори со инфекциите.

Лук и вино – комбинација што убива настинка! Пред сè, овој лек има силни својства во борбата против разни видови рак.

Еве што ви треба:

Подготовка:

Излупете лук и измешајте го во стаклена тегла со половина литар вино. Препорачуваме користење лук продаден од баби наместо кинески лук продаден од супермаркети.

Кинескиот лук има ниски терапевтски својства. Исто така, можете да го намалите лукот на половина, во тој вид тој ќе се впива многу подобро, а и ефектот од поставувањето ќе биде многу помоќен. На овој начин, вкусот на поставувањето ќе биде доста специфичен.

Затворен сад со смесата се чува две недели на место заштитено од сонце. Во исто време, мешајте ја смесата 2-3 пати на ден.

На крај, течноста се исцедува и се чува во темен сад.

Овој еликсир може да се прави најмалку двапати годишно. Пијте 2-3 лажици дневно еден месец.

Не можете да спиете, ноктите ви се кршливи или косата ви опаѓа - што му недостига на телото

Заморот и несоницита сугерираат проблеми со  надбубрежните жлезди , жлезди кои го произведуваат хормонот на стресот. Заморот со запек, паѓање на косата, кршливи нокти и дебелеење – покажува дека веројатно имате проблем со тироидната жлезда, жлездата која произведува хормони.

Сомелете бразилски ореви и листови магдонос и додадете суво грозје и мед со малку нарендан ѓумбир, се измешајте во оптимална смеса и секое утро половина час пред јадење земајте по 2 лажици од овој лек.

Тоа се намирници богати со витамин Б и железо кои ќе ви помогнат да ја регулирате состојбата во организмот многу брзо а на природен начин.

Косата ќе ви зајакне, ноктите исто така а доколку се дебелеете или слабеете поради овој проблем, се ќе дојде на свое место.

По потреба повторете ја постапката.

(ФОТО) Храбар потег: Блогерка јавно покажала што му прави предменструалниот синдром на нејзиното тело

Предменструалниот синдром се појавува речиси кај сите жени, но во поголема или помала мера. Блогерката Малин Олофсон објавила неколку фотографии и ги споделила со нејзините следбеници на Инстаграм како нејзиното тело се менува за време на тие денови.

Предменструалниот синдром е поврзан со грчеви, мигрена, болки во грбот, потешкотии со циркулацијата, подуеност и зголемена телесна тежина. Бидејќи Малин ги има сите овие симптоми во екстремна форма, таа тоа го документираше со фотографии и ги сподели на социјалните мрежи. 

 

APRIL 5 I am feeling good about life. I find meaning within my life, within most things that I do. I love being social and to be in places where there's a lot of people. I do see that other people appreciate my company. I feel strong, independent and confident within myself. Whatever obstacle I might come across I'm confident that I can handle it. I feel good about my future and I'm looking forward to continue living my life. I laugh a lot. I like my job. I love people. I love myself. I love my body. I feel worthy. I have a lot of energy. I don't take things too serious. I rarely critizise myself. When I make a mistake I let it go quickly. I know that my mistakes do not define me or my worth. I love life. -------------------------------------------- APRIL 8 I don't feel like I'm really 'here'. My mind is clouded. It feels like I'm just in between sleeping and being awake. I am tired all the time, everything is exhausting. Everything feels meaningless. I feel worthless, useless. I want to be alone, away from people. I feel like everyone is watching me, judging me. I feel awkward whenever I encounter another person. I don't know how to socialize and interact with people. I feel depressed. I cry all the time, the darkness within me is just too much. The anxiety is constantly present and it tears me apart from within. I can't stand myself. I hate everything. I hate my job. I hate myself. I hate who I am around other people. My body is heavy, swollen, ugly, wrong. I take everything personal. I critizise and blame myself for everything that's wrong in this world. I can't remember anything that's good with my life. I replay every situation that has ever felt wrong. I can't stand living. --------------------------------------------- Ok, so this is my reality. This is how much PMS influences my body and state of mind. I know that many people with ovaries can relate to this. It might be milder and it might be worse. I just want to remind you that it will pass. I know it's really hard to remember when you have 'Pass me the shot-gun type of PMS' but you are strong, you have powered through it before. YOU ARE NOT ALONE ❤

A post shared by MALIN 🌱 (@malinxolofsson) on

На некои фотографии делува дека е трудна, но всушност нејзиниот стомак е само подуен.

"Некои од Вас ова веќе го имаат видено, но некои не. Некои ова го доживуваат секој месец. Другите се поштедени. Некои ова сега го гледаат како олеснување", напишала и објаснала дека ова се визуелни знаци за ПМС.

 

I miss being really really thin. I miss being able to wrap my hand around my thigh, feeling the tip of my fingers touch. I miss the feeling of physical and mental emptiness. I miss the void. The numbness. I miss the illusive sense of control. 〰 It's so easy to glorify an eating disorder, to let your mind focus on the obtained experiences that an eating disorder serves you. To let your mind portray your eating disorder as the solution to every negative emotion you experience after/during recovery. We tend to blame all our negative emotions on the fact that we've decided to start eating again, that we decided to go the opposite way of what our eating disorder told us. "The reason why you're feeling out of control and like a nobody now is because you decided to release yourself from the chains of your eating disorder" 〰 This is how we allow ourselves to relaps, this is how we end up in the endless spiral once again. I try to remind myself of the fact that I've given my eating disorder the chance to fix my skewed self-image and sense of being out of control. And what did it give me in the end? Did my self-image change for the better? Did I feel in control in the end? Well, the answer is no. And I mean, I gave it the chance for many, many years. So don't be fooled, you can never solve any type of issue you have with yourself or your experience of the world through letting your eating disorder come in and take over. Don't let your eating disorder fool you.

A post shared by MALIN 🌱 (@malinxolofsson) on

"За некои е помалку екстремно, за некои повеќе. Вашиот стомак може да биде подуен и не треба да се срамите поради тоа, бидејќи Вашето тело не се чувствува добро бидејќи се бори со хормоните, а Вие внесувате повеќе вода во Вашиот организам. Да, непријатно е, но немојте да се уништувате себе си, сакајте се, сфатете дека Вие сте совршена и дека Вашето тело е совршено добро". напишала Малина.

 

〰 Some of you have seen this before. Some of you haven't. Some of you experience and go through this yourself once a month. Some of you will be disgusted. Some of you will sigh with relief and think -Omg I'm not alone. Some of you will not read this caption and presume that I'm pregnant. 〰 This is the visual signs of PMS for me and many other women. For some it's less extreme, for some it's more. Water retention is a very normal and common symptom of PMS. Some women will hardly notice it and some go through immense discomfort for a couple of days a month. It can start anytime between ovulation and your period. 〰 THIS 👏🏽 IS 👏🏽 NORMAL. This is nothing to be ashamed of. Yes - it is very uncomfortable, and yes - it is really difficult to not feel like you must hide it and try to suck your stomach in. I've stopped. I've decided that breathing is more important than what other people may or might think. I've decided that my body's reaction to the hormonal change is not going to be an aspect that I let contribute to my already unstable mental state. Because when I have PMS, I already feel like dying. And I've decided to love my body no matter how I feel about life. 〰 Do not blame your body for how you're feeling. It is never your body's fault. It is never anything wrong with how your body looks. Yes - your body might experience discomfort due to hormonal changes - so instead of making it worse through shaming your body, try doing the opposite. Realize that this is when you need extra self-care and self-love. Realize that you don't have to be ashamed and hide. You are perfect and your body is just doing it's job.

A post shared by MALIN 🌱 (@malinxolofsson) on

Популарно