Неверојатната моќ на спермата

Истражувачите од Универзитетот во Аделаида во Австралија преку истражувањата што првенствено ги направиле врз глувци дошле до неверојатни откритија за луѓето што можат да им помогнат на паровите кои имаат проблеми со добивањето деца.

Кај глувците, а и кај луѓето секој процес на парење кај женката предизвикува ослободување на имунолошки клетки, познати како регулаторни Т-клетки, за кои се знае дека ги потиснуваат воспалителните процеси во телото.

Овој процес може да има важна улога за ембрионот успешно да се имплантира во матката, наместо да биде исфрлен како туѓо тело. Кај луѓето, докажано е преку неколку студии дека намаленото количество на регулаторните Т-клетки се поврзува со неколку репродуктивни проблеми, меѓу кои необјаснивата неплодност, спонтаните абортуси, прееклампсијата и предвременото породување.

Преку испитување на грлото на матката кај жените, истражувачките откриле дека спермата поттикнува имунолошки промени и кај луѓето. Тие детектирале дека кратко време после сексуален однос, грлото на матката почнува да ослободува имунолошки сигнални молекули, што може да биде знак за зголемено ниво на регулаторните Т-клетки.

Покрај тоа што овозможуваат ембрионот успешно да се имплантира во матката, можно е овие ефекти исто така да ги минимизираат шансите жената да го отфрли ембрионот подоцна во текот на бременоста. Жените кои забременуваат после кратка сексуална активност, поверојатно е да развијат нарушувања во текот на бременоста, велат истражувачите.

Овие наоди се поклопуваат со опсервациите дека спермата содржи неколку значителни молекули, меѓу кои цитокини, простагландини и хормони, кои можат да влијаат врз женското ткиво.

Ова откритие има импликации при вештачкото оплодување. Откако јајце ллетките ќе се оплодат во лабораториски услови, избраните ембриони хируршки се внесуваат во матката. Ова е една од точките каде вештачкото оплодување може да не успее, доколку ембрионот не може да се имплантира во матката.

Многу клиники за фертилитет ги советуваат паровите да се воздржуваат од секс,додека трае третманот за вештачко оплодување, со цел да се минимизира ризикот од инфекции преку семената течност. Ова е многу мал ризик, во споредба со корисните ефекти што спермата ги има врз женскиот имунолошки систем, велат истражувачите.

Во прилог на ова се и заклучоците од неодамнешниот преглед на студии дека сексот за време на вештачкото оплодување ја зголемува стапката на имплантација на ембрионот за 23 проценти.

Ефектите што спермата ги има врз имунолошкиот систем на жената, исто така можат да помогнат во објаснувањето зошто некои парови не успеваат да зачнат веднаш. „Се чини дека на луѓето им се потербани три месеци сексуален соживот за да бидат спремни за зачнување“, вели Сара Робертсон, водач на истражувањето.“Нашето истражување укажува дека првичниот пристап во лекувањето на неплодноста е на луѓето да им се каже да продолжат да се обидуваат. Но, ако не успеат, следењето на регулаторните Т-лимфоцити би можело да биде следниот чекор“– вели таа.

Доколку ниското ниво на регулаторните –Т клетки е причина за неплодност, третманите со кои ќе се зголеми нивниот број можат да помогнат на жените кои неуспешно се обидувале да забременат подолго време.

Дали е опасно да ги депилирате сраминте влакна од вашето тело?

Во последните неколку години, депилацијата на интимните делови е примарна работа на секоја жена, но дали е тоа навистина добро?

Експертите препорачуваат дека поради здравјето не треба да ги отстрануваме срамните влакна.

Се испоставува дека се што имаме на телото има некаква функција, а судејќи по се интимните влакна имаат улога на спречување страни тела. Тоа е некој вид на филтер, која спречува иритација во тој дел и помага во регулација на телесната температура.

Со други зборови ние сме помалку заштитени од инфекции. А со тоа се подразбира дека хигиената на срамните влакна треба редовно да се одржува, инаку ќе бидат бескорисни.

Самоздравје.мк

ЈАДЕТЕ ЦРНО ЧОКОЛАДО - Придобивките се огромни

Во 100 грамови црно чоколадо со 70 проценти какао има околу 570 калории, 9 грама протеин, 33 грама јаглехидрати, 42 грама масти и дури 12 грама влакна.

Се повеќе истражувања ги потврдуваат позитивните ефекти на црното чоколадо за здравјето и го отстрануваат од листата на „забранети“ намириници.

Во 100 грамови црно чоколадо со 70 проценти какао има околу 570 калории, 9 грама протеин, 33 грама јаглехидрати, 42 грама масти и дури 12 грама влакна.

Чоколадото е богато со минерали како што се магнезиумот (200 милиграми во 100 грама чоколадо), железо (11 милиграми во 100 грама чоколадо), калиум (околу 700 милиграми во 100 граа чоколадо), фосфор и манган, а содржи и мала количина на витамин Б-комплекс.

Бидејќи е многу калорично, црното чоколадо треба да се конзумира во мали количини – најдобро 10 до 30 грама дневно.

СВЕТОТ ПОЛУДЕ ЗА ОВАА ДИЕТА - За 4 недели слабеете и до 15 килограми

Оваа диета е уште една од многуте кои на здрав начин ја регулираат исхраната. Имено, оваа диета потекнува од Бразил, а основата се состои од овошје и зеленчук. Истата треба да ја држите до 4 седмици, по што се прави пауза од 2 седмици.

ПОНЕДЕЛНИК

Појадок: 1 портокал, 1 банана i чаша цеден портокал.

Ужина: Чаша цеден портокал, тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варена риба, 100г. салата со сушено овошје.

Вечера: Исто како доручек.

Пред спиење: Чаша цеден портокал, двопек.

ВТОРНИК

Појадок: 1 варено јајце, чаша сок од јаболко.

Ужина: Тост со раст.кашкавал, чаша сок од јаболко.

Ручек: 100г. варено месо, 2 варени компири (без сол), зелена салата.

Вечера: 200г. варена риба, 1 варено јајце, зелена салата, 50г. грашок.

Пред спиење:  1 Чаша сок од јаболко, двопек.

СРЕДА

Појадок: 1 чаша млеко со ниска масленост, 1 парче двопек.

Ужина: 100г. немасно сирење.

Ручек: 100г. ориз, 150г. свежа зелка со лимон.

Вечера: 100г. варено телешко месо, 1 јаболко, зелена салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко и тост.

ЧЕТВРТОК

Појадок: Чаша сок од ананас, 60г. ананас.

Ужина: Чаша сок од ананас и тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варено пилешко месо, парче сирење и портокал.

Вечера: 2 варени компири (без сол), 150г. салата од рендан морков со цеден лимон или портокал.

Пред спиење: Чаша сок од ананас, двопек.

ПЕТОК

Појадок: Чаша сок од јаболко и тост со раст. кашкавал.

Ужина: 1 јаболко, 1 портокал.

Ручек: 150г. варена риба, 2 мали варени моркови.

Вечера: 1 чинија супа од зеленчук (или рибина чоркба), мало парче р'жан леб.

Пред спиење: Чаша сок од портокал и двопек.

САБОТА

Појадок: Чаша сок од јаболко, 1 парче двопек.

Ужина: 150g салата од рендано цвекло.

Ручек: 1 чинија супа од зеленчук, печурки или рибина чоркба со мало парче р'жан леб.

Вечера: 100г. пржени печурки, 100г. овошна салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко, 2 парчиња бисквити.

НЕДЕЛА

Појадок: 1 банана, 1 рака суво грозје.

Ужина: 1 чаша сок од моркови и тост со раст. кашкавал.

Ручек: 100г. варено телешко месо, 100г. салата од свежа зелка со лук и сок од цеден лимон.

Вечера: 200мл. Телешка чорба, 100г. овошје, зелена салата.

Пред спиење: Чаша сок од јаболко, 2 сушени смокви.

Популарно