Зошто некои пушачи добиваат рак, а други не?

Сите пушачи се свесни дека со секоја запалена цигара се зголемува ризикот од настанување на ракот на белите дробови, но многу од нив, за среќа, доживуваат длабока старост. Како е тоа можно?

Од друга страна, ги има и оние кои заболуваат по значајно помалку време коешто го поминале како пушачи, пишува „Нешенел џеографик“.

Американските научници ги интересирало поради што е тоа така, па спровеле истражување кое покажало дека во тоа голема улога игра генетиката.

Имено, тие веруваат дека пушачите кои живеат долго имаат специфични „гени за долговечност“, коишто ја намалуваат веројатноста за развој на карцином за дури 11 отсто. Исто така, благодарение на нив, клетките полесно и побрзо се обновуваат, а стареењето и ефектите од пушењето се побавни.

Бројките кои неодамна ги објави Светскта здравствена организација (СЗО) покажуваат дека никотинот, сепак, убива околу половина од вкупниот број луѓе коишто го употребуваат.

СЗО затоа напоменува дека никотинот е една од најголемите закани за здравјето на луѓето со кои некогаш сме се соочиле и дека годишно од последици од пушењето умираат околу шест милиони луѓе.

Ако ви се појават црвени точки по телото, ни случајно не смеете да ги игнорирате

Дали сте забележале чудни црвени точки на вашата кожа? Знаете зошто се појавуваат? Ако сеуште не сте успеале да го пронајдете одговорот на второто прашање, ние ќе ви помогнеме.

Тие се бенигни тумори кои потекнуваат од клетките на васкуларните или лимфатичните садови или од клетките кои се наоѓаат околу тие садови.

Постојат две главни причини зошто се појавуваат ангиомите:

1. Поради годините, односно возраста. Ангиомите со текот на годините можат да настанат природно заради промени на кожата и крвните садови. Уште се познати како цреша ангиом и се со големина од 1 – 5 мм во дијаметар.

2. Заради здравствени проблеми или лош стил на живеење. Од друга страна, може да биде знак за проблеми со црниот дроб, крвните садови или изгубен хормонален баланс.

Овие промени на кожата вообичаено се безопасни и се третираат само за естетски, односно козметички изглед. Но, ако забележите промени, добро е да се консултирате со лекар.

Исто така, добро е да ја спречите нивната појава во иднина. А, тоа можете да го направите со балансирана диета и здрав начин на живеење.

Пијте многу вода, јадете сиров зеленчук и не заборавајте на здравите масти кои ги добивате од авокадото и маслиновото масло.

Тоа се едноставни правила кои ќе ви помогнат да имате здрава кожа.

Пет причини за зголемување на непријатните миризби на телото

Многумина уживаат во доаѓањето на топлите денови и летното опуштање, меѓутоа тука е и загриженоста од незгодните ситуации поради засиленото потење и непријатната миризба на телото.

Во продолжение прочитајте кои работи го зголемуваат непријатното потење:

Бактерии

При контакт со пот доаѓа до непријатни миризби под мишките, а тие уште повеќе ќе се ослободуваат за време на високите температури, кога сте под стрес или кога се чувствувате анксиозно.

Дебелина

Лицата со вишок на килограми имаат и посилни непријатни миризби.

Мирис на риба

Непријатната миризба на риба е симптом на медицинска состојба која не е толку честа. Ако вашата пот има миризба на риба, тоа можете да го ублажите со користење на дезодоранс и редовно туширање, но и со консумирање на здрава храна.

Исхрана

Лошиот избор на продукти од храната може да ги зајакне „миризбите“. Покрај лук, карфиол и зелка, алкохолните пијалаци и месото исто така ги зголемуваат миризбите.

Лекови

И некои лекови можат да бидат причина за непријатни миризби. Проверете ги нуспојавите од лековите кои ги користите.

(ВИДЕО) Совети од славната инструкторка: Баталете теретана – ви требаат само овие 5 вежби

Кога станува збор за вежбањето и одржувањето на физичката и телесна форма и кондиција, многумина имаат сериозна инертност кон одењето во теретана, без да знаат дека вежбањето и добриот физички изглед не се нужно поврзани само и исклучиво со теретаната.

Не ви требаат ниту справи, ниту тегови, бидејќи вашето тело е најдобрата и најважна опрема за вежбање која ја имате, тврди во таа насока личната фитнес инструкторка Челси ДиЛеј, во колумна која на интернет ја сподели и славната Оливија Палермо.

ЗАГРЕВАЊЕ: СКОКАЊЕ СО ЈАЖЕ

Стара и добро позната вежба, одлична и доста ефикасна. „Скокањето со јаже е добар начин да ја забрзате работата на срцето на почетокот од вежбањето, но и одлична вежба за работа на координација и сила. Започнете со двочекор, а потоа префрлете се на скокање со споени нозе“, советува Челси, додавајќи дека, ако немате јаже, само скокајте симулирајќи како да го имате при рака.

OP_5Moves-PlyoLunge from Jillian Magenheim on Vimeo.

ИСЧЕКОР

„Најдобра вежба за одлично дефиниран, стегнат и секси задник. Започнете со клекнување потпирајќи се само на тежината на вашето тело, префрлајте ја тежината на петите и туркајте ги колковите зад себе. Ако сакате да работите на сила, клекнувањата претворете ги во клекнувања со скок. Отскокнете во воздух, па доскокнете со свиени колена. И така повторувајте ја вежбата“, истакнува Челси.

ИСЧЕКОР НАЗАД

Уште една вежба за глутеусот. Исчекорот наназад е одлична вежба за нозе со која се усовршува рамнотежата.

„Фокусирајте се на тоа коленото пред вас да биде свиено директно над глуждот, исчекорете наназад со спротивната нога, внимавајќи колковите да ви останат рамни. Спуштете се, а потоа подигнете се со помош на глутеусот кој е во повисока положба“, објаснува фитнес инструкторката.

Исто така, ако сакате да ја засилите вежбата, исчекорот наназад претворете го во исчекор со скок.

„ПЛАНК“ И СКЛЕКОВИ

„Започнете во стоечка положба, а потоа спуштете се и заземете положба за планк со рацете под рамената. Ако сакате подинамична и потешка вежба, во поза за планк со рацете допрете спротивните рамена. Кога ќе го совладате тоа, во вежбата додадете ги и склековите како комбинација“, советува Челси.

НОЖНА ЕКСТЕНЗИЈА СО ЕДНА НОГА/ПОТИСОК

За изведување на ножната екстензија со една нога легнете во положба на мост, со петите во близина на глутеусот и испружете ја едната нога под агол од 45 степени. Подигнатата нога лесно свијте ја и спуштете ја под петата, додека не го допре подот, па повторно подигнете ја ногата под агол од 45 степени.

OP_5Moves-Bridges from Jillian Magenheim on Vimeo.

Спротивната нога, исто така, треба цело време да биде активна. За потисокот, исто така, легнате на подот во положба на мост и лесно подигнете ја свиената нога. Спуштете ги колковите, а потоа потпрете се на спуштената нога со цел да се кренете нагоре, стегајќи го глутеусот додека вашите колкови се враќаат во почетната положба“, опишува ДиЛеј.

СТОМАЧНИ

Легнете на грб со кренати нозе свиени во колената. Горниот дел од телото кревајте го кон колената.

OP_5Moves-ExtensionCrunch from Jillian Magenheim on Vimeo.

Секоја од овие вежби практикувајте ја по една минута, во четири или пет серии кои ќе ги направите во 30-тина или нешто помалку минути.

Популарно