Таа дојде до топ форма со анти дијета

Речиси секоја диета бара броење на калории, но за една  девојка како успешен  се покажа сосема спротивен метод. 30-годишниот Madalin Đorđeta Frodsem решил да ја  проба т.н. анти дијета и престанала да ги брои калориите.

"Се сеќавам кога ги гледав трансформациите на други жени, и му  ги покажував фотографиите на мојот тренер, ги анализирав нивните тела и се прашував кога јас ќе изгледам така. Пробав сè променив  тежина, броев калориите, ги намалив дозите, но сè уште немаше успех ", изјави таа ".

Со текот на времето, таа се свртела кон поинаков пристап. Таа повеќе не се грижела за калориите, но продолжи да работи напорно. Ако не можеше да оди во сала, таа ќе ги завршеше вежбите дома. Целото искуството веќе не беше стресно.

"Решив да не се фокусирам на одредени делови од телото, туку на целото тело", објаснува таа.

Дури и денес,  го следи принципот на таканареченото интуитивна дијета, според кое "храната е повеќе од гориво, но не емоционална утеха кога сме осамени или лошо располжени."

"Не бројам калории, сега сум во Италија и јадам свежо овошје, а за појадок пијам кафе со колачиња ", рече таа.

За ручек можете да јадете вегетаријански коктели, да вечерате  пица со сирење и салата, и не пропуштајте сладолед за десерт.

"Јас не јс сметам диетата ефикасна. Повеќе од 80 проценти од луѓето кои сакаат да изгубат телесната тежина, на крајот ја обновуваат тежината, без оглед на програмата што следува ", рече Австралијанката, кој ја следат повеќе од еден милион луѓе на Инстаграм.

Се надеваме дека луѓето ќе почнат да вежбаат, за да уживаат во тоа.

"Повеќето се стремат кон губење на тежината и затоа се не се забавуваат. Истражувањата покажаа дека ова не е долгорочен план за одржлив развој. Неопходно е да се промени начинот на размислување, што е најтешкиот дел. Луѓето треба да ги сфатат здравствените придобивки од вежбањето ", изјави Фродсем.

Видео:Како да изгубите 5 до 10 килограми за три недели?

Славниот доктор  Мајкл Мозли на иновативен и револуционерен начин открива план за исхрана кој ќе ви помогне да изгубите 5 до 10 килограми за три недели. Со оваа диета покрај тоа  што брзо ќе изгубите тежина, никогаш нема да се чувствувате гладни.

Оваа диета е наречена брзо-800 стана вистински хит. За време на оваа диета, треба да јадете 800 калории секој ден, но исто така е многу важно да се има предвид видот на храната што ја јадете.

Лекарот вели: „Држете се до планот и за три недели ќе забележите драстична разлика. Покрај ограничувањето на калориите, треба да следите уште неколку правила. Каков вид на храна ќе ја изберете е исклучително важно “.

Исхраната или планот за исхрана препорачан од д-р Мозли, изгледа вака:

Течност

Дали знаете дека многумина од нас се во постојана состојба на дехидрираност, потполно несвесни за здравствените ризици што ги носи? Ако не внесете доволно вода во вашето тело, ќе станете побавни, летаргични и гладот ​​ќе се појавува почесто.

Доволно внесување на течности ќе помогне да се задржи подолго чувството на ситост.

Масти

Досега ни беше кажано дека ако сакаме да изгубиме тежина, треба да се држиме настрана од маснотиите, а како одговор на тоа, прехранбената индустрија нуди низа диетална храна. Сепак, стапката на дебелина продолжува да расте. Факт е дека добрите масти не се непријател на диетата.

Богатите моно-масти го потиснува апетитот, забавувајќи ја брзината со која се празни желудникот. За подолго да се чувствувате сито, изберете маслиново масло, ореви, мрсна риба и, во умерени количини, млечни производи.

Влакна

Цревата ќе работат одлично ако внесете доволно влакна. Покрај тоа што помагаат да се задржат цревата да работат, тие влијаат и за подобро расположение. Покрај тоа, влакната ослободуваат хемикалија наречена “PII” што го намалува апетитот. За да не бидете гладни, оброците нека ви изобилуваат со свеж зеленчук, интегрални житарки и мешунки.

Што да се јаде пред и после вежбање

Научниците веќе долго време  тврдат дека она што го јадете пред, за време и после вежбањето може да влијае на резултатите од вашиот фитнес. И што е тоа што нутриционистите препорачуваат да јадете? Добрите јаглени хидрати се многу важни пред тренингот, а протеините после вежбање.

Што да се јаде пред вежбање

„Јадете јаглехидрати пред вежбање, но не премногу“, рече Нанси Коен, професор на Катедрата за исхрана на Универзитетот во Масачусетс во Амхерст.

Таа препорача да консумирате од еден до четири грама јаглени хидрати на 2,2 килограми телесна тежина, ако планирате да вежбате повеќе од еден час.

Упатствата за исхрана препорачуваат доколку внесувате 2000 калории на ден, обидете се да консумирате помеѓу 225 и 325 грама јаглени хидрати.

Треба да јадете еден до четири часа пред вежбање. Истражувачите од Универзитетот во Сиднеј сугерираат дека внесот на јаглени хидрати може да ги подобри перформансите на вежби за издржливост.

"Со консумирање на храна  богата со јаглени хидрати со малку маснотии, јаглени хидрати, можете да се осигурате дека имате доволно мускулен гликоген како гориво за вашата физичка активност. Значи, јадете смокви, путер од кикирики, банани, јогурт, тестенини или друга храна со висок јаглерод". рече Коен.

Покрај тоа, доволна количина вода е многу важна.

„Општо, можете да консумирате пет до 10 милилитри вода на килограм телесна тежина, два до четири часа пред вежбање“, рече Коен.

Значи, многу е важно да не вежбате на празен стомак, затоа што ако не јадете, вашето тело ќе биде „измачувано“.

Што да се јаде додека вежбате

Една од најважните работи што треба да направите додека вежбате е хидратација. Ако вежбате 45 минути или помалку, доволно течност ќе биде сè што ви треба.

„За вежби за издржливост од еден до два часа, ќе треба да внесете 30 до 60 грама јаглехидрати на час. На пример, има 25 грама јаглехидрати во едно јаболко со средна големина“, рече Коен.

Соковите, спортските пијалоци, овошјето и другите намирници и пијалоците со висок јаглерод може да бидат од голема помош.

Што да се јаде после вежбање

По тренингот, ќе ви требаат многу протеини, како што се млечни производи, јајца и пилешко месо.

"По долго или многу интензивно вежбање, консумирајте еден до два грама јаглени хидрати на килограм телесна тежина заедно со 15-25 грама протеини. Ова ќе ги надополни резервите на гликоген во вашите мускули", рече Коен.

На пример, едно варено јајце има околу шест грама протеини.

„По полесно вежбање, јадете добро избалансиран оброк, кој вклучува високо квалитетен протеин и јаглени хидрати во рок од два до три часа од завршувањето на тренингот и пијте доволно течност“, додаде Коен.

Ако чувствувате болки во мускулите после вежбање, пијте сокови од лубеница или цреша.

Иако секогаш практикував сигурен с.кс сепак закачив...

Една несреќна девојка го споделила своето животно искуство: „Јас нормално практикував сигурен секс, но пред 8 години добив генитален херпес. После дијагнозата ми се сруши светот и останав со момчето од кое го добив, бидејќи мислев дека никој друг нема да сака да биде со мене“.

Објаснила дека има полесен тип на херпес кој не се пренесува едноставно. Ако партнерот веќе има херпес на усните, речиси е невозможно повторно да му се појави вирусот по сексуален пат, рекла таа.

Додала дека таа размислува на тој начин сè додека не запознае некого, па потоа нејзиното рационално размислување се менува. На почетокот на секоја нова врска станува анксиозна и се плаши од одбивање.

Понекогаш на партнерите им објаснува дека има херпес симплекс тип 1, но не открива на кој дел од телото. Со тоа смета дека ја исполнила својата правна должност без срам. Тие тогаш најчесто мислат дека зборува за херпес на усните и споменуваат дека го имаат истиот проблем. Тогаш ѝ е полесно бидејќи знае дека веќе имаат вирус во себе и не постои ризик.

„Но, тајната ме убива, не можам да се опуштам. Секој пат кога имаме секс станувам нервозна и мојата анксиозност повторно е неиздржлива“, вели анонимната девојка.

На крајот на својата исповед раскажала дека одлучила дека на секоја нова врска ќе ѝ приоѓа отворено и веднаш од почетокот ќе признава за својата болест. Дел поради партнерот, а дел поради своето ментално здравје.

Популарно