Никогаш нема да погодите – за што служи малиот џеб на фармерките?

Речиси секој пар фармерки кој го имате дома има по едно мало џепче на страна. Дали знаете за што служи тоа?

sidepocket

Своевремено Стив Џобс се пошегува дека џебот е направен за во него да собере iPod, но, со оглед на тоа дека фармерките се со векови постари од овие гаџети, одговорот не ја решава мистеријата.

Барем сè додека не беше откриена нова, интересна теорија на основачот на компанијата Levi’s.

Прочуеното џепче на фармерките изгледа е направено кон крајот на 19-от век од следната причина: во текот на „златната грозница“ која се случувала во тој период, каубоите ги носеле своите џебни часовници по елеците и така ги оштетувале и губеле.

Тогаш, најпознатиот произведувач на фармерки го додал малечкиот џеб за каубоите да имаат каде да го сместат часовникот.

Признајте дека никогаш немаше да погодите.

Накитот кој го носи една личност може да ви помогне да ја прочитате како отворена книга

Не е тајна дека постои директна врска помеѓу работите што ги носиме и нашата личност. Носењето различна облека, чевли и додатоци може да го подигне нашиот дух и да ја зголеми нашата самодоверба.

Но, кога станува збор за накитот, оваа врска е уште поочигледна. Овие парчиња ни служат подолго од облеката и понекогаш стануваат нешто повеќе од само прекрасен додаток. И ако знаете што значат различни парчиња накит, ќе научите како да ги читате луѓето како отворена книга.

Разиграни и слатки додатоци

Луѓето кои избираат слатки и разиграни парчиња накит во форми на животни, играчки или шарм се уште се деца внатре. Тие се пријателски расположени, дружељубиви и сакаат да бидат во центарот на вниманието. Овие луѓе се секогаш подготвени да помогнат и да ја ценат хармоничната врска.

Винтиџ накит

Ако претпочитате винтиџ накит, тогаш сте чесни и вредни. Овие луѓе ги ценат традициите и ги третираат другите со почит. Тие сфаќаат сè сериозно и понекогаш знаат да бидат строги. Единствениот проблем со кој може да се соочат овие луѓе е нивната неможност да уживаат во сегашноста.

Накит со логоа

Логотиповите се форма на визуелна комуникација. Личноста која избира брендирани парчиња ја покажува својата поврзаност со идентитетот на брендот. И не е тешко да се прочита оваа порака бидејќи повеќето дизајнери имаат свои стилови и форми.

Луѓето кои избираат накит со логоа често се обидуваат да ги импресионираат другите и да го нагласат нивниот статус.

Сребрен накит

Сребрениот накит покажува дека неговите носители не би трошеле пари на нешто за да ги импресионираат другите. Тие не чувствуваат потреба да се фалат со она што го имаат. Оние кои претпочитаат сребрен накит се самоуверени, независни и ја ценат природната убавина.

Пенлив накит

Со носење пенлив накит, луѓето се обидуваат да се направат попривлечни и да привлечат внимание на нивниот статус и богатство.

Според студиите, луѓето обично претпочитаат предмети кои се прикажани на сјајна површина отколку оние поставени на мат. Некои психолози веруваат дека нашата привлечност кон сјајни и сјајни предмети произлегува од нашата вродена потреба да бараме вода, која е највредниот ресурс.

Накит украсен со природни камења

Отворените и друштвени луѓе имаат тенденција да избираат накит украсен со природни камења или изработен од дрво, школки или други органски материјали. Ја сакаат природата и ги ценат природните нешта во животот.

Изјавен накит

Овие луѓе имаат тенденција да избираат големи или извонредни парчиња кои изгледаат како да викаат: „Јас сум тука, погледни ме!“

Екстроверти по природа, овие луѓе повикуваат на внимание и препознавање. Тие се добри во импровизирање и се уметнички, авантуристички и опремени со остри умови. Тие секогаш ги пречекуваат новите можности и му пристапуваат на животот со флексибилен начин на размислување, способни да се прилагодат на какви било промени што се случуваат во животот.

Рачно изработени додатоци

Ако некој избере рачно изработен накит, тој ужива да има нешто што никој друг го нема. Додека ги носат овие парчиња, тие ја изразуваат својата оригиналност.

Талисмани и амајлии

Различни симболи, како злото око или хамса, се универзални. Накитот со симболи како овие не само што го нагласува статусот на личноста, туку ја открива и душата на оној што го носи. Овие додатоци покажуваат дека личноста е на пат кон самооткривање и духовен раст.

Пирсинг

Во денешно време, пирсингот на лобусот стана многу популарен.

Ако некое лице носи повеќе од една обетка во увото, тоа значи дека е планер. Тие се држат до својот распоред и секогаш пишуваат сè во нивниот календар за да бидат сигурни дека ништо не пропуштаат.

Денес е денот на македонскиот јазик

Петти мај е прогласен за Ден на македонскиот јазик. На овој ден во 1945 година, со решение на Народната влада на Федерална Македонија е усвоена азбуката на македонскиот јазик врз принципот еден глас – една буква, а набргу потоа, на 7 јуни 1945 е усвоен и Правописот на македонскиот јазик.

Кодификацијата на современиот македонски стандарден јазик се заокружува со делата на Блаже Конески: „Граматика на македонскиот литературен јазик“, „Речник на македонскиот јазик“ и „Историја на македонскиот јазик“.

Видео: Мадона одржа концерт во Рио, пред 1,6 милиони луѓе

Американската пејачка Мадона (65) синоќа одржа бесплатен концерт во бразилскиот град Рио де Жанеиро, претворајќи ја прекрасната плажа Копакабана во огромен подиум за танцување, пишува „Асошиејтед прес“. Тоа беше последното шоу од нејзината концертна турнеја „The Celebration“, која започна во октомври минатата година, со концерт во Лондон, Велика Британија.

Таа го започна концертот со песната „Nothing Really Matters“ од 1998 година, а милионската публика ја поздрави со овации.

„Вечерва сме на најубавото место на светот. Ова место е магија“, изјави пејачката, гледајќи кон океанот, планините и статуата на Исус Христос во Рио.

Мадона ги изведе своите најголеми хитови, вклучувајќи ги „Like A Virgin“ и „Hung Up“. За воведот во „Like a Prayer“, нејзината глава беше целосно покриена со црна наметка, со бројаница во рацете.

Ѕвездата им оддаде емотивна почит на оние кои починаа од СИДА додека ја пееше „Live to Tell“, а зад неа беа прикажани црно-бели фотографии од луѓе кои умреле од болеста.

Подоцна, на сцената ѝ се придружија бразилските уметници Анита и Пабло Витар.

Рио де Жанеиро ги помина последните неколку дена подготвувајќи се за настапот.

Се проценува дека 1,6 милиони луѓе присуствувале на шоуто, објави „G1“, повикувајќи се на агенцијата за туризам на Градското собрание на Рио. Тоа е повеќе од 10 пати повеќе од рекордната посетеност на Мадона од 130.000 луѓе на парискиот Парк де Ско во 1987 година.

Популарно