Борис Ефтимовски е нов претседател на ИАБ Македонија

Сопственикот на специјализираниот портал „Маркетинг365“ и професионалец од областа на маркетингот и односи со јавноста, Борис Ефтимовски, е избран за нов Претседател на ИАБ Македонија, здружението чија основна цел е развој и унапредување на дигиталниот адвертајзинг пазар.

Ефтимовски на позицијата доаѓа на местото на Игор Поповски од „ЦрноБело Медиа“ кој го предводеше здружението во изминатата година. За нов потпретседател е избран Дарко Лазаревски од „Кајгана Медиа“, а за генерален секретар на здружението реизбран е Никола Анчевски од агенцијата „Ovation“.

На изборното собрание кое минатата недела се оддржа во „Public Room“ во Скопје, собранието на ИАБ Македонија избра и нов извршен и надзорен одбор.

Новиот извршен одбор, покрај Претседателот Борис Ефтимовски, ќе го сочинуваат и: Дарко Лазаревски (Кајгана Медиа), Никола Анчевски (Ovation), Ира Бабиќ (Бренд Јунион), Дамјан Дано (IT.mk / ИВМ Нетворк), Ненад Ристевски (PublicisOne Македонија), Мери Шешо (Меккен Скопје), Сашка Николова (Медиа План) и Игор Поповски (ЦрноБело Медиа).

За членови на Надзорен одбор се избрани претставници од агенциите Хттпоол, Дирецт Медиа и Универзал Медиа.

Здружението за интерактивно огласување ИАБ Македонија е формирано во 2012 година од страна на најголемите македонски дигитални медиуми, маркетинг агенции и огласувачи, и фукнционира под лиценца на американскиот IAB со седиште во Њујорк.

Некои од главните цели и активности на здружението се: промоција на индустријата и запознавање на јавноста со можностите и бенефитите од огласувањето на интернет; организација на семинари, трибини, конференции со теми од областа на дигитални медиуми; дефинирање на стандарди за огласување на интернет, како и справување со проблемите кои произлегуваат од индустријата.

ВИДЕО: Ја однела нараквицата на проценител за да види колку вреди

Нараквицата била купена на аукција од свекорот кој многу патувал, но никогаш не кажал колку платил за истата.

Кога проценувачот ја виде беше воодушевен од квалитетот на изработката. Нараквицата е од платина, целата украсена со ситни скапоцени каменчиња и 6 поголеми дијаманти. Била изработена некаде помеѓу 1927 и 1930 година, а денес вреди најмалку 170.000 евра. Погледнете ја реакцијата на сопственичката.

ВИДЕО: Оваа 28 годишна убавица е најплатениот вработен во Белата Куќа

Се вика Хоуп Хикс и има 28 години. Дипломирала на Универзитетот за методика и è трета по ред директорка на Отсекот за односи со јавноста во Белата куќа. 

Медиумите тврдат дека Трамп неизмерно и верува, нејзиното мислење се уважува, а последните месеци станала важен дел од креирањето на политиката на Трамп. 

Била една од првите кои се приклучиле на неговата кампања, а пред тоа работела како модел, па од родниот Конетикат се преселила во Њујорк. Тамо нашла работа во пи-ар агенција, што ја поврзало со Иванка Трамп. 

Тоа, веројатно, било доволно за татко и на Иванка, Доналд, да го препознае нејзиниот потенцијал и да ја покани во својот штаб баш во моментот кога прв пат ја објавил својата кандидатура. 

Трудот кој го вложила во кампањата на Трамп вродил со плод. Непосредно по неговата победа на изборите ја именувал за директорка за стратешки комуникации во Белата куќа, за кратко потоа многу да напредува. 

Таму ужива доверба од соработниците и колегите, но интересна è и нејзината намера да не биде во центарот на вниманието. До сега не учествувала во никакви мејнстрим полемики, ниту непотребно се изложувала во јавност. Тоа ја прави посебна во однос на другите колеги кои се специјализирани за истото подрачје на работа во тимот на Трамп. 

Наводно, во текот на својата "политичка" кариера само три пати објавила статус на Твитер. 

Еден од нив гласел: 

"Претседателот Трамп има магнетска специфичност и зрачи со позитивна енергија која е заразна за тие околу него. Тој е брилијантен и со големата смисла за хумор, и неверојатната способност прави секоја личност да се чувствува посебно". 

Тоа всушност бил нејзиниот одговор на статијата објавена во екот на кампањта во Washington Post, во која пишувало дека Трамп има намера да го намали бројот на сорабници во штабот. 

Судејќи според изворите на Washingon Post, Хикс секој ден по неколку пати има исцрпни разговори со претседателот за медиумската стратегија. 

Треба да се нагласи дека таа била единствената жена која учествувала во креирањето на кампањата на новиот американски претседател. Интересно е дека во јавноста се појавувала и порано, додека била активна во светот на модата.

Запознајте го Мајк Илиќ - Милијардерот со потекло од Македонија

Мајк Илич (Михаил Илиевски) е македонски мултимилијардер кој живее и работи во Америка. Роден е во Детроит, а бизнисот го започнал продавајќи пица.

Тој успеал да создаде сопствена продавница која подоцна ја претворил во успешна франшиза наречена „Little Caesars Pizza“ која денес е доста позната и во Америка и во Канада.

Илич е вклучен и во спортот, па така после фантастичната понуда за добивање на „NHL“ франшизата со што ги добил „Detroit Red Wings“, а подоцна ја добил и франшизата на бејзбол асоцијацијта за „Detroiot Tigers“ - и со двете франшизи успеа да направи пари кога „Detroit Red Wings го освои „Stanley Cup“ во сезоната 1996/1997 и 1997/1998 година.

Освен пицеријата, Илич заедно со сопругата ја купија историската зграда на театарот „Fox“ во јули 1987 година, а после реновацијата вредна 200 милиони долари, беше отворена во 1988 година. Во 1993 година Илич го отвора театарот „Second City“ кој се наоѓа веднаш до театарот „Fox“.

Освен бизнисмен, Мајк е и голем филантроп. Една од неговите први филантропски активности беше „The Little Caesars Love Kitchen“, основана во 1985 година. Ресторанот кој патува бил формиран за да ги нахрани гладнитее и да помогне со храна за време на национална катастрофа. Програмата е призната од поранешните претседатели Бил Клинтон, Џорџ Буш и Роналд Реган, и има послужено повеќе од 2 милиони луѓе во Америка и Канада.

Во 2006 година, инспириран од ветеран кој ги изгубил двете нозе во војна, Илич ја основал програмата „The Little Caesars Veterans“ со цел да им овозможи на отпуштените ветерани можност за бизнис. 

„The Little Caesars Amateur Hockey“ програмата основана од Илич во 1968 година има за цел да им овозможи можности на десетици илјади млади луѓе. Не само што програмата им даде насока на голем број исклучително талентирани играчи за да стигнат до „NHL“, туку им помогна на овие играчи да развијат карактер внатре и надвор од теренот.

Популарно