Рак се добива од овие две намирници, да знаеле луѓето немаше да умираат така брзо!

Основната причина за рак службено е откриена пред 1923., а пронаоѓачот за тоа во 1931. добил Нобелова награда за медицина. Многу малку луѓе знаат за тоа , бидејќи за жал таа вистина е скриена од јавноста.

Во 1931 г германскиот научник Otto Heinrich Warburg (1883.-1970.) примил Нобелова награда за пронаоѓање на основната причина за рак. Др Warburg открил дека ракот е резултат на антифизиолошкиот начин на живот.

Антифизиолошкиот начин на исхрана (претежно храна која закиселува) и физичката неактивност на телото создаваат кисела средина со слабо снабден кислород.

Клеточната киселина се исфрла од кислородот, а недостатокот на кислород во клетките создава кисела средина.

Д-р Варбург вели: “Недостатокот на кислород и киселоста се две страни од една иста монета: ако некој го има едното, го има и другото”.

Ако имате премногу киселост, автоматски ќе го пропуштите кислородот во вашето тело; Ако пропуштите кислород, ќе имате закиселен организам. Киселина е средина без кислород.

“Ако земете 35% од кислородот во здрава станица, можете да го претворите во рак-клетка за само два дена”, тврди д-р Варбург.

“Сите нормални клетки имаат апсолутна потреба за кислород, но туморските клетки можат да живеат без него. Ова е правило без исклучок. ”

Туморските ткива се кисели, додека тие што се здрави се алкални.

Во неговата работа “Метаболизам на туморот”, д-р Варбург покажа дека сите канцерогени форми исполнуваат два основни состојби: киселост во крвта и хипоксија (недостаток на кислород).

Тој открил дека туморските клетки биле анаеробни (тие не дишеле кислород) и не можеле да преживеат во присуство на високи концентрации на кислород.

Туморските клетки можат да преживеат само со помош на гликоза и во средина без кислород.

Затоа, ракот не е ништо повеќе од одбранбен механизам што нашите клетки ги користат за да преживеат во кисела средина без присуство на кислород.

Здравите клетки живеат во алкална средина полна со кислород, што овозможува нивно нормално функционирање. Туморските клетки живеат во кисела средина со сиромашен кислород.

Киселоста и алкалноста на организмот зависат од храната

Откако дигестивниот процес е завршен, храната, во зависност од неговиот хранлив профил, создава киселост или алкални состојби во телото.

Едноставно кажано, алкалноста на еден организам зависи од она што го јадеме.

Киселата или алкалната состојба се мери со pH скала од 0 до 14, каде што 7 е неутрална зона. 0 до 7 е кисело, а 7 до 14 е алкално.

Нашите клетки, за да можат да функционираат правилно, треба да имаат малку алкална pH, малку над 7.

За здрава индивидуа, pH на крвта е помеѓу 7.40 и 7.45.

Крвта постојано се регулира за да не влезе во метаболната киселост.

Меѓутоа, некои видови храна ја закиснуваат крвта и го загадуваат телото.

Храна што го асимилира телото:

* Рафиниран шеќер и сите негови деривати. Од сите е најлошото, бидејќи не постојат протеини, масти, витамини или минерали, само рафинирани јаглени хидрати, кои го оштетуваат панкреасот. Нејзината pH вредност е 2.1 (многу кисела).

* Месо (сите видови)

* Производи од животинско потекло – млеко и сирење, крем, јогурт, итн.

* Рафинирана сол

* Рафинирано брашно и сите негови деривати, како што се тестенини, колачи, бисквити итн.

* Леб

* Маргарин

* Кофеин

* Алкохол

* Тутун

* Сите преработени и конзервирани храни кои содржат конзерванси, вештачки бои, ароми, стабилизатори итн.

* Антибиотици и генерално сите лекови

Храна што алкализира:

* Сите сурови зеленчуци. Некој е кисел по вкус, но во телото се менува и станува алкален.

* Овошје. На пример, лимонот во телото има многу висок степен на алкалност.(Не го нарушувајте вашиот многу кисел вкус).

* Бадем. Тие се многу алкални.

* Интегрални житни култури: единствените алкализирани житни култури се просо.Сите други житни култури се малку кисели, но идеалната исхрана треба да има одреден процент на киселост. Сите житни култури мора да се јадат.

* Мед. Има многу висока алкалност.

* Хлорофил. Зелените растенија содржат хлорофил кој е многу алкален.

* Вода. Важно е да се произведе кислород. Секогаш бидете добро хидрирани, пијте мали голтки на целиот ден.

* Вежби. Вежбите помагаат да се одржи алкализацијата на телото, бидејќи тие даваат кислород на целото тело. Седечкиот начин на живот го уништува животот.

Хемотерапијата не лечи, туку ја влошува киселоста на организмот

Хемотерапијата го закиселува телото до степен до кој мора да достигне алкални резерви на организмот, да ја неутрализира киселоста со жртвување на минерали (калциум, магнезиум, калиум) вградени во коските, забите, екстремитетите, ноктите и косата.

Поради оваа причина, забележуваме промени кај луѓето кои примаат хемотерапија, вклучувајќи го и губењето на косата.

Други лекови, исто така, ја влошуваат киселоста на организмот, па затоа треба да се избегнуваат колку што е можно повеќе.

Точен сооднос на рН

Како што е нагласено, апсолутно е невозможно за ракот да се појави кај човек кој здраво се храни, пие многу чиста вода и вежба..

За правилно да се хранат, да се обезбеди 60% алкална исхрана и избегнувајте производи во повеќето киселини, како што се газирани пијалоци, слатки, брза храна.

Не ја злоупотребувајте и употребувајте ја што е можно помалку.

Ако сте болни, идеално е да бидете 80% алкални.

Ако имате рак, препорачливо е да го алкализирате вашето тело колку што е можно повеќе. Ова може да се постигне со јадење, вежбање, избегнување на стрес и додавање на хлорофил.

Никако не ги купувајте овие цигари: Предизвикуваат полош вид на рак на белите дробови

Иако на интернет секојдневно може да се прочита кои се последиците од конзумирање на цигари, се чини дека тоа пушачите не ги загрижува многу.

Иако општеството секојдневно на разни начини се бори со намалување на овој вид зависност, бројот на пушачи не се намалува.

Многу пушачи конзумираат така наречени „лајт“ верзии на цигари, мислејќи дека се поздрава варијанта поради помалото количество на катран во нив.

Меѓутоа, научниците претставија истражување во кое откриле дека конзументите на ваков вид цигари имаат поголем ризик од добивање рак.

Лајт цигарите со дупче на средина уште пред 50 години се претставени како поздрава верзија на цигари, но овие дупчиња им овозможуваат на конзументите да вдишат поголема количина на дим од цигарите, дим кој содржи високо ниво на хемикалии и токсини.

Токму тоа дупче им овозможува на цигарите побрзо да горат и така создаваат канцерогени материи кои доаѓаат до човечките бели дробови.

Пече, но ги чисти белите дробови и гори калории - овој зачин е спасот

Она што нема да го забележите веднаш е разградувањето на слузта и нечистотијата во белите дробови. Токму поради тоа им се препорачува на пушачите и луѓето со проблеми на дишните патишта.

Многу доктори на своите пациенти им го препорачуваат овој зачин. Во Јужна Америка секојдневно се јаде.

Ако сте љубител на луто, додадете чили. Но ако не сте, издржете го чувството на лутост и јадете чили, бидејќи е навистина лековит.

Чилито лекува 10 болести:

Делува антивоспалително

Спречува болка

Потикнува здравје во кардиоваскуларниот систем

Го подобрува варењето на храната

Го „храни“ имунитетот

Спречува рак на простатата

Потикнува слабеење

Спречува чир на желудник

Помага кај дијабетис тип 2

Намирници кои можете да ги јадете, а да не ја зголемите вашата тежина!

Намирниците кои се богати со протеини, имаат низок процент на шеќер и гликозен индекс, а тоа се:

Сирење

Само доколку се работи за парче сирење, тоа е богато со протеини и ве држи сити.

Јогурт

Научниците докажаа дека јогуртот е одлична замена за вечерна ужина. Преполн е со протеини и не содржи многу масти ниту пак шеќери. Иделно е кога во него има некое свежо овошје како што е тоа на пример боровница.

Јајца

Тие се уште една добра опција за вечерна ужина. Имено, едно јајце содржи 75 калории.

Зеленчук

Зеленчукот дефинитивно е најдобриот избор со кој нема да бидете гладни се до следниот ден.