Трагично: Погледнете како "црната принцеза" на југословенскиот рок почина сама

Маргита Стефановиќ Маги беше клавијатуристка на групата "ЕКВ" која до ден-денес претставува икона на југословенската рок музика.

Таа со текот на времето ја стекна титулата на "црна принцеза" на новиот рок бран, а подоцна нејзината титула се претвори и во црна судбина бидејќи останала сама, заборавена и отфрлена од сите.  

Родена е како единствено дете, а татко ѝ бил театарски и ТВ режисер - Славољуб Стефановиќ - Раваси. Маргита завршила музичко училиште и беше една од најталентираните пијанистки на овие простори. Ѝ нуделе школување на московскиот конзерваториум, но таа ја одбила понудата и подоцна запишала архитектура. Се зборува дека со нејзината убавина и харизма привлекувала внимание каде и да се појавела.

Меѓутоа, нејзиниот живот и иднина го сменила средбата со Милан Младеновиќ во 1982 година во Белград. Маги со својата појава и талент го воодушевила Младеновиќ кој веднаш ѝ понудил место во бендот кој најпрво се нарекувал "Катарина II", а потоа и "Екатерина Велика".

Маги во тоа време работела многу - таа продуцирала, па дури и глумела. Била една од најприсутните личности во белградското боемско-културно друштво. Имала големо влијание врз музиката на "ЕКВ" и до денес претставува синоним за оваа група.

Иако професионално била успешна, Маги се борела со своите внатрешни демони. Таа била зависник од тешки дроги, а нејзината состојба ескалирала откако починал нејзиниот татко.

Пробала да се избори со демоните и да го спаси својот живот, но ја изгубила битката. Стефановиќ продала се' што имала, со надеж дека ќе го промени својот живот, но не успеала во тоа. Пред крајот на животот, таа се преселила во гаража во предградието на Белград каде живеела осамена и напуштена од сите.

Набрзо станала бездомник и завршила во белградското прифатилиште за бездомници. Починала на 18-ти септември 2002 година, а зад неа не останало ништо материјално, но засекогаш ќе остане музичкото наследство кое никогаш нема да биде заборавено.

Нејзиниот живот и денес предизвикува многу полемики - додека едни ја нарекуваат една од најголемите уметници од овие простори, други велат дека таа била само зависничка која на крајот успеала да си го уништи својот живот.

(Видео) Тамара Грујеска заврши на 12-тото место на детската евровизија

Македонската претставничка на детската евровизија, Тамара Грујеска, во Ница, Франција, се пласира на 12-тото место.

Франција втортпат по ред победи на музичкото натпреварување, овој пат со Зое Клозир и песната Coeur („Срце“).

Шпанија заврши на второто место, а Ерменија на третото.

(Видео) Последната песна на „Битлси“ излегува во ноември

Цели 53 години по расформирањето, славниот британски бенд „Битлси“ се враќа во ноември со песна снимена со помош на вештачка интелигенција, која го извлече вокалот на Џон Ленон од стара снимка и на тој начин практично повторно ја обедини легендарната четворка.

Употребата на вештачка интелигенција овозможи миксирање песна преземена од демо-снимка на Џон Ленон. Во оригиналното демо беа додадени снимките на електрична и акустична гитара од Џорџ Харисон од 1995 година, пред неговата смрт во 2001 година. Песната беше завршена минатата година во студио во Лос Анџелес со мешање на тапаните на Ринго Стар, пијаното и басот на Пол Макартни.

Двајцата преживеани членови на бендот, Пол Макартни и Ринго Стар, во четвртокот најавија дека новата нумера Now and Then („Сега и тогаш“) ќе биде објавена на 2 ноември.

Песната е создадена врз основа на демо-снимка што Ленон ја направил во својот стан во Њујорк. Четиринаесет години по убиството на Ленон (1980), неговата сопруга Јоко Оно им подари на другите членови на бендот снимка на вокал и пијано.

Подоцна тие ја обработија, но никогаш не можеа да ја објават бидејќи досегашната технологија не дозволуваше гласот на Џон Ленон да се истакне со задоволителен квалитет. Ова сега е возможно, а беше поттикнато од документарната серија Get Back во режија на Питер Џексон (2021).

Режисерот на трилогијата „Господарот на прстените“ користел нова технологија за да го извлече гласот на Ленон од аудиолентата и да го одвои од пијаното.

Прогласени најдобрите албуми во историјата на жанрот

Оваа година се навршуваат 50 години од создавањето на хип-хопот, а популарниот музички портал Consequence of Sound по овој повод ги објави 50-те најдобри хип-хоп албуми на сите времиња.

На врвот на листата се најде современиот класик To Pimp a Butterfly на Кендрик Ламар.

„Кендрик Ламар брзо се етаблира како еден од најважните гласови на својата генерација, со неговиот трет студиски албум To Pimp a Butterfly на кој се наоѓа црнечка протестна песна која ги дефинира последниве години – тоа е песната Alright,“ наведено е во објаснувањето за изборот.

„Излегувајќи непосредно пред почетокот на хаотичната кандидатура на Трамп, има моќ да донесе пофалби за доброто што се случува во животoт на црнците, како и незадоволство од системите кои секојдневно ги изневеруваат. Среде демонстрациите кои бараа одговори за Сандра Бланд, Филандо Кастил и разни други полициски убиства, Аllright беше спасот што нè однесе низ тешките времиња – но тоа не ја дискредитира силата на остатокот од албумот,“ го објаснуваат изборот и додаваат: „Секоја генерација има право на свој најголем хип-хоп албум, а овој е наш“.

На второ место се најде легендарниот албум The Miseducation of Lauryn Hill на пејачката Лорин Хил, а потоа следува It Takes a Nation of Millions to Hold Us Back на пионерите на овој жанр, бендот „Паблик енеми“.

Во првите 10 се Supa Dupa Fly на раперката Миси Елиот, класикот Enter the Wu-Tang (36 Chambers) на бендот „Ву-танг клан“, Stankonia на бендот „Ауткест“, Reasonable Doubt на раперот Џеј Зи, The Low End Theory од A Tribe на бендот „Трајб колд квест“, „2001“ на Др. Дреј и My Beautiful Dark Twisted Fantasy на Канје Вест

Популарно